automoto.ee foorumid

Täisversioon: K:laagrid?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

exit0

Kuidas saab väntvölli laagreid kätte?
ise olen prooovinud peitli ja igast värkidega aga ei anna tulemust!
Mingi 1cm olen suure vaevaga seda liigutanud.
Äkki on möni nipp selle juures?

Nitro

Peitliga ei ole nüüd küll mõtet jamada. Kuid muidu on tõmmits abiks.
Tõmmitsad..
Karteripooli pisut kuumutades tulevad laagrid oluliselt väiksema jõupingutusega oma pesadest välja.

Edit: kui väntvõlli küljes, siis jah ainult tõmmitsad abiks.

exit0

keegi sai vist valesti aru!
mul ei ole need leegrid karteripesades viad väntvölli küljes
aint väntvöll on ja selle küljes on
olen proovinud niii kruustnagide vahel ja siis haamrit aga ei midagi
proovin kuumutamisega
leia ümar või kiilukujuline metallitükk, mis mahub osaliselt vända põse ja laagri vahele. Aseta see sinna vahele ja anna talle haamriga pihta.

w6rrimeez666

AINULT TÕMMITSGA!!! Näiteks kõige tavalisem 3-käpaline universaaltõmmits.
Mopeedi väntvõll on nii pehme, et aitab paarist kergest kõksust haamriga ja põsed on paigast ära ja võllid tsentrist väljas.

exit0 Kirjutas:olen proovinud niii kruustnagide vahel ja siis haamrit...

Kui mängus on haamer olnud, tuleb Sul väntvõll võib-olla Kuusakoskile kinkida, kuna see on deformerunud.

Tõmmits ja ainult tõmmits abiks... MOS2 õli võid enne vahele panna, et paremini liiguks.

Hästivarustet tööriistapoodidest saab igas mõõdus tõmmitsaid... ja vahel ka komisjonipoodides vanapapide kuuridest leituna.
Kui on vana kulunud laager, siis võib lihtsalt puruks lüüa, laagriteras on küllalt rabe, ülemine ring läheb kohe matsuga, alumisesse relakaga soon sisse ja haamriga peale. Pole see väntvõll midagi nii pehme, mootori töötades saab ta jubedat valu, tuleb lihtsalt õige koha pääle lüüa, alasile toetudes.

Muidugi on esmane vahend tõmmits, aga hädakorral on ka eelnimetatud meetodit edukalt kasutatud.
Kenu Kirjutas:Kui on vana kulunud laager, siis võib lihtsalt puruks lüüa, laagriteras on küllalt rabe, ülemine ring läheb kohe matsuga, alumisesse relakaga soon sisse ja haamriga peale. Pole see väntvõll midagi nii pehme, mootori töötades saab ta jubedat valu, tuleb lihtsalt õige koha pääle lüüa, alasile toetudes.

Kui on tervelt tarvis kätte saada võll, mitte laager, on ju asi lihtne ja lööke pole hoopiski vaja:

1. Laagri välimine võru kruustangide vahele kinni ning relakaga 2 tükiks lõigata. Siis saab veidi separaatorit purustades eemaldada kõik peale sisemise rõnga

2. Sisemisele rõngale vähemalt kahte kohta pilud sisse lõigata, nii et ca 0,5 mm materjali enne võlli terveks jääks.

3. Niiviisi struktuuris nõrgestatud sisemine rõngas peaks tõmmitsaga üsna kerge vaevaga ära tulema.


Olen niiviisi eraldanud laagrivõru rattavõllist aga mis see väntvõll siis midagi erilist?