automoto.ee foorumid

Täisversioon: Volvo Amazon, B20, 1966
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6
Amazon 1966, 2.0 B20
Pildid ka paar tükki ja pimeduses...Aga kekkamiseesmärgi peaks täitma.

www.plasticwhore.com/volvo
Kui sul peeglitele klaase vaja peaks minema siis anna teada, mul paar tükki üle.
Said lõpuks siis mida otsisid.
Millegi pärast kuidagi tuttav see auto ja reg. nr.... ostsid Tallinnast?
Kuidas selle mootori edasi arendamise võimalused ka on? Pole nagu topeltkarpadega kokku puutunud.

Edu soovides
OT. kui värvi tahad muuta, siis roosa või banaanikollane ;-)
Hehee......

Jah, lõpuks see, mis tahtsin.
Mootorit saab teha küll, võimalused on olemas.
Tallinnast ostsin jah....
Aga see värviasi.......midagi kindlat veel ei ole, eks siis näeb kui ükskord asjaks läheb, aga üldiselt mattvärv plaanis. Selline primer teema suht...
Esialgu on veel igapäevasõiduk ja kui teise auto kunagi valmis saab, siis mahutab Volvo tegemisse. need siis praeguse seisuga plaanid, elu on näidanud, et kõik asjad võivad kolekähku muutuda...Smile
Ja et topeltkarpad on juba praegu peal.

Kamikaze

põhjust kekata on Smile .See on üks mu lemmik autodest.Äkki pole saladus see,et kui palju sa ta eest raha letti ladusid.Palju neid eestis üldse on?
Jõudu sulle,ilus auto on!
Jõudu läheb tarvis neh.
Raha andsin veerandsada.
Kuid kui palju neid Eestis on, selle kohta ma vastust anda ei oskaSmile
Lahe masin. Mul üks kompre üle. Penta kannatab selle välja arvatavasti.

volvofriik

Ja nii neid vanu väärtusi hävitatakse.Omal oli efekti mõnu just selles,et 70 aasta 142 oli max originaal.Tegin veel alla serva kruntvärvi laike,et veel vanam ja õnnetum paistaks.Aga tehnika...323 Bemm sai Liivalaias kõigi fooride alt tuisates pika puuga.B20 mootoris anna imesid väla pumbata.Mul oli selle võrra lihtsam,et kone oli juba B20F.
(Bemmimehe käest pidin peksa saama.Tuli raisk mulle koju järele ja tahtis kapotialust näha.Peale seda oli mu oma rahulolu veel suurem...)
Mis nüüd selle jutuga siis pihta peab hakkama?

Sina tee enda asju nii nagu Sulle meeldib, las teised teevad enda soovi järgi.....

almar

Amazon on minu kindel lemmik. Endalgi seisab 2 kuuris. Värske B20`ga on nad juba päris kiired. B230 Turbo istub ka sinna vahele suht lihtsalt.
[Pilt: my.php?image=amazon16un.jpg]
[Pilt: amazonklg2se.th.jpg]
[Pilt: amazonsisu3uk.th.jpg]

Paar pilti Amazonist, rootsi lehest võetud.
Täna sai üle pika aja natukene Volvo kallal nokitsetud.
Lõpuks ometi taas KÕIK tuled tööle pandud.
Järgmine samm on vändasimmerlingi ja siduri vahetus, siis peaks olema juba üsna mõnus sõita ja saab edasi keskenduda muudele asjadele.
Tänud sõbrale Harrile!
Vaata et Rabarock`iks valmis saab.
Sooviks lähemalt uurida või palun küütigi äkki
Einoh, liikumisvõimeline on ta koguaeg olnud, elektrijamad vahepeal olid ja sidur vaja vahetada, siis saaks ka mõnusalt liikuda.
Eile tulid kohale paar vidinat, keeran need ka külge, siis vast jälle natuke parem. Kunagi ehk saab ka nö "ägeduse leveli" tõstmisele mõtlema hakata.
Volvo vahepeal jälle tükk aega seisnud, kuid praeguste seisude ja võimaluste kohaselt, ta vist varsti omale palju uut ilusat külge saab.
Esimese hooga sai ära tellitud -30mm madaldusvedrud (tegelikult oleks rohkem tahtnud, aga polnud muud saada. Eks näis, hiljem saab alati rohkem lasta, kui üldse vajadust on) ning KONI amordid.
Proovin nüüd vahepeal tellida ka muud tehnikavidinad. Eesmärk on esimese hooga tehniline külg korralikuks saada ja siis vaatan edasi, kuidas kerega saab.
Kui kõik läheb nii nagu plaanitud, siis järgmine nädal saan loodetavasti kätte ühe väga kena "vidina" kapoti alla, aga sellest täpsemalt siis, kui ta mul füüsilisel kujul ka käes on.

Hetkel tahaks ta kõigepealt praeguses seisus liikvele saada. Momendil seisab asi selle taga, et oleks vaja vahetada tagumised pidurisilindrid, kuid esimene jama on trumli mahasaamisega. Lõpuks lagunes see mul kätte ära vasaraga kopsimise peale. Tõmmitsad ei jäänud randi taha kinni ja neist ei olnud kasu. Nüüd ongi mure - trumli külg on pooltelje küljes kinni ja ära ei tule. Ei teagi kohe, mida teha. Kiiluga tundub olevat.

Hea vähemalt, et praegu selle trumli ära lõhkusin ja see sõidu ajal kuskil ei juhtunud. Trumli seiinu sai käega pooleks murda vabalt.
Aga jah, saaks selle allesjäänud osa nüüd trumlist kätte ja teiselt poolt ka trumli, siis oleks vahva, saaks edasi vaadata.
Ei julgenud enne ära sõnuda asju, kuid täna kell neli sain igatahes kätte Soomest kena asjanduse (seesama, millele eelmises postis vihjasin). Teen copy/paste eelmise omaniku müügikuulutusest:

Historic ralliauton Volvo 142s ryhmä 1 moottori.
Mitattu yli 130hv takapyörästä.(Esateck) Myydään täydellisenä pakoputkistoineen. Kone vielä keulalla, joten koekäyttö mahdollinen.

Ilus, bling-bling on ka - kroomitud kaas ja mõned vidinad ja puha.
Suured tänud Ploomidele, eks selle kohale tõid ja veel suuremad tänud Harrile (kasutaja Pühak siin), kes kogu seda asja mul organiseerida aitas.

Lisaks veel tuli täna kõne, et amordid on kohale jõudnud ning järgmine nädal ehk jõuavad ka madaldusvedrud.

Rootsis VeteranProdukteris vist ka hakatakse mulle pakki kokku panema kogu ülejäänud tehnikapoolega (uued puksid, rooliotsad, kogu elektrijuhtmestik ja mõned remontkomplektid jne), mis siis jõuab ehk kahe nädala pärast siia.

Lähen nüüd 15 minuit pärast õue ja proovin auto käima panna.
Nii palju eputamist veel, et paar vana pilti (2005 mai):
EDIT: lingid ammu vananenud, pildid kadunud.
Asjad vahepeal niipalju edasi liikunud, et loodetavasti neljapäeval-reedel jõuavad Rootsist vidinad kohale.

Täna helistati DB-HP'st ja öeldi, et ka vedrud on kohal.
Vahepeal olen aga kätte saanud VW bussi (vana) tagarattakoopad, mis kavatsen Ama'le külge monteerida. Plaanis on fender skirtid ja nende koobastega saab ilusa sirge joone.

Lisaks tõin laupäeval Soomest oma tellitud rehvid ära. 165/15 B.F.Goodrich wide whitewalls.
Lehti: 1 2 3 4 5 6