automoto.ee foorumid

Täisversioon: Opel Astra käigukasti õlitaseme kontroll
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

YYY

Kuidas saab Olpel Astra 1,6 97a käigukasti õli taset kontrollida? Täpset kasti tähist ei tea, sest ei leia seda vajaliku F-(mingi number) tähist. Ei tea kust vaadata. Meeletul kombel hakkas vist poolassi simmeri vahelt õli välja ajama ja pritsib nii usinasti laiali, et ei saa aru kas tuleb, järsku hoopis sidurikoja poolt mootoriõli. Kasti õlitaseme kontroll aitaks selgust tuua.

TOM167

Käigu kasti kontroll kork asub pooltelje vlansi taga.Kui tahad õli vahetada peab välja imema.Kui ei leia helista 56716127.Tom

YYY

Tänud! Lähen pusima, muidu ostsin veel raamatu ka, küllap nüüd peaks hakkama saama.
Teadmiseks teistele hädalistele, kes remondi kataloogi otsivad.
Liivalaia 28 raamatupoes päris lai valik venekeelseid katalooge. Pisut kallimad, kui autoturu jurakal. Opel Astra 91-97 205.-

YYY

Nüüd tekkis lisa mure. Õli lendab käigukasti simmeri vahelt, norm oli poole peal. Tõstsin pukkidele ja lasin ratastel käia ja jäi mulje, et vasak polass viskab, võimalik, et see simmeri ära suretas. Võtsin assi välja. Kuna tegu just sinna nurka paugu saanud autoga siis polassi telg järsku kõver. Kuidas ma saaksin seda kõige valutumalt kontrollida? Ise mõtlesin otsad maha võtta ja treiali manu pudeliga minna. Või on veel lahendusi?
YYY Kirjutas:... lasin ratastel käia ja jäi mulje, et vasak polass viskab, võimalik, et see simmeri ära suretas. Võtsin assi välja. Kuna tegu just sinna nurka paugu saanud autoga siis polassi telg järsku kõver. Kuidas ma saaksin seda kõige valutumalt kontrollida?

Kui ratast ringi ajada ning võlli ots visuaalselt näha et viskab, siis ongi asi kõver (nagu Sa mainisid). Mis muud kontrolli seal enam.

Esinurka saadud kõks lööb esiveolisel väga kergelt veovõlli kõveraks. Vahel annab see (omadest kogemustest) tunda võdistamisena sõidu ajal või siis kergel pidurdamisel, vahel aga mitte. Tihti ajab üsna pea tuksi ka püsikiirusliigendid, sest ükski kooste ei kannata sellist pikaajalist vibratsioonikoormust.

Mina olen veidi pessimist võlliõgvenduse osas või vähemalt kahtlen, kas tüüpilisel levinud seeria-autol see ooper end ära tasub. Mina hangiks romulast uue võlli ja lappaks vajadusel otsad ringi.

YYY

Loomulikult pole plaanis hakata opeli võlli õgvendama. Kuna viskas sisemine liigend tekkis kahtlus järsku käigukastis mingi vidin kõver ja võnkumine sellest tingitud. Pole ju loogiline, et liigend kuidagi kõveraks läheks. Juhul, kui kindel, et võll ise sirge siis peaks vist hakkama uue käimari peale mõtlema. Tolle tõttu tahtsin kontrollimise ette võtta.