automoto.ee foorumid

Täisversioon: M 400 juubelinäidikud 1947.a
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Moskva 800ndaks juubeliks valmistatud M 400 näidikud olid sellised:
näidik1
näidik2
Aasta oli siis 1947.

Minu autol samasugused (M 400 1947, kere nr. 377).
Hakkasid tulema 100.-ndast autost, 1 mai 1947a. Enne seda olid näidikud mustad nagu opelitel. Kui arvestada, et aasta lõpuks toodeti 1500 autot, siis esimestel kuudel pidi neid üsna vähe tulema.
Mind huvitab palju või mis ajani juubeli mudelit toodeti? Ise arvan, et võidi toota aasta lõpuni.
Kas siis tulid mustad näidikud tagasi (ilmselt küll mitte), või tulid kohe uued kollaka põhjaga kellad?
Juubeli autoga kaasnesid veel lillelised polstrid-istmekatted ja embleem vasaku kapoti poole peal, moskvits kirja asemel.
Kui kellegil on embleem säilinud oleks soov osta, koopiat teha, pildistada, kasvõi nähagi.

Tom.
väike-tom Kirjutas:Minu autol samasugused (M 400 1947, kere nr. 377).
Hakkasid tulema 100.-ndast autost, 1 mai 1947a. Enne seda olid näidikud mustad nagu opelitel. Kui arvestada, et aasta lõpuks toodeti 1500 autot, siis esimestel kuudel pidi neid üsna vähe tulema.
Mind huvitab palju või mis ajani juubeli mudelit toodeti? Ise arvan, et võidi toota aasta lõpuni.
Kas siis tulid mustad näidikud tagasi (ilmselt küll mitte), või tulid kohe uued kollaka põhjaga kellad?
Juubeli autoga kaasnesid veel lillelised polstrid-istmekatted ja embleem vasaku kapoti poole peal, moskvits kirja asemel.
Kui kellegil on embleem säilinud oleks soov osta, koopiat teha, pildistada, kasvõi nähagi.

Tom.

Pole praegu neid ajakirju \"Igruški dlja bolših\" käe all aga kolmes järjestikuses numbris vist 5,6 ja 7 või 6,7,8 on M400/401-st juttu ja ka nendest juubeliembleemidest.