automoto.ee foorumid

Täisversioon: Pribor...
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Leidsin kapist sellise riista - Pribor elektroismeritelnõi kombinirovannõi.
Karbi sees ja täitsa tutikas.
Misasi see on?
Kas sellel PRIBORil on suur osutiga skaala ja kaks juhet küljes mille otstes klemmid/otsikud ja peal suuremat sorti positsioneerimis lüliti (nagu vanadel vene telekatel kanali vahetamiseks) kui nii siis tegu TESTRIGA e.mõõteseadmega takistuste mõõtmiseks/kontrollimiseks ...
Selle nimega peaks olema ka omaaegsed taksomeetrid.
Ei ole 100% kindel selles.
Tegemist on intsu pakutud asjaga. Skaalal ja lülitil peal nii palju võimalusi et sellega saab vist kõike mõõtaSmile
Niiet mul kodus nüüd üks tester üle.
ints Kirjutas:Kas sellel PRIBORil on suur osutiga skaala ja kaks juhet küljes mille otstes klemmid/otsikud ja peal suuremat sorti positsioneerimis lüliti (nagu vanadel vene telekatel kanali vahetamiseks) kui nii siis tegu TESTRIGA e.mõõteseadmega takistuste mõõtmiseks/kontrollimiseks ...

Elektromehaanika tundidest on nagu meelde jäänud, et tavalise testriga saab mõõta pinget ja voolutugevust. Takistust saab mõõta toitega testriga, ehk siis sellisega milles käivad patareid. Tavalise testri puhul saab takistuse välja arvutada.

Lauks

Tester peaks ikka universaalne mõõteriist olema. Ehk siis voltmeeter-ampermeeter (nii alalis- kui vahelduvvoolu jaoks), enamasti ka oommeeter peal, uuematel teisigi uhkeid vidinaid. Patarei takistuse mõõtmiseks on küll igaühel sees olnud, niipalju kui mina neid näinud olen, ehkki veneaegseil enamasti korralikult tühjaks jooksnud ja mädaks korrodeerunud.
Nood vanad vene testrid hirmkõvad tööriistad. Enne aga tuleb küll \"kella\" tundma õppida Toungue