automoto.ee foorumid

Täisversioon: Elektronsüüte paigaldamisest
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

last

Kas see hakkab tööle ka jupiter-3 peal ja kuidas see tuleks ühendada.
http://www.zone.ee/iz-350/Elektronsuude/
last Kirjutas:... kuidas see tuleks ühendada.
http://www.zone.ee/iz-350/Elektronsuude/

Nimetet aadressil on olemas ju imehea (ühendus)skeem ning lausa kruvideni nämmutatud tekst heas ja arusaadavas inglise keeles. Edaspidine on vaid \"kuldsete käte\" töö...
Lisan omaltpoolt veel seda, et kui su jupiter enne hästi ei töötanud, siis peale selle asja pealearetamist ta paremaks ei lähe.
Põhimõtteliselt on ju tegemist asjaga, mis võtab kontaktidelt koormuse ära (kas seal ka mingi kõrgsagedusgeneraator süüte parandamiseks/pikendamiseks on ei tea - ei viitsinud süveneda).

Ja peale sellise asja pealearetamist peavad kontaktid olema üliheas korras ning ülipuhtad, et eelnimetatud transistorsüütele mitte vale informatsiooni anda. See skeem on teostatav ka idapäritolu transistoridega ja juhul kui raamis on pluss, tuleb kasutada teist tüüpi transistori (npn/pnp).
See tekst on minu skaneeritud. Ta on konstruktorina müügil elektroonika poodides (näiteks Oomipoes). Ise ma pani ta kokku ja müüsin maha. Muidu see skeem töötas ilusti, kuid sõiduvahendi peal ei ole proovinud. Tööpõhimõttelt on ta nagu lüliti või relee. Kontaktidest läheb imepisike vool läbi mis juhib transistori ja transistorist läheb suur vool süütepooli. Kuna kontaktid enam ei sädele siis pikeneb kontaktide eluiga ja tekib tugevam säde põlemiskambris. Kui seda skeemi kasutada siis tuleb kontaktidelt eemaldada kondensaator.

last

Probleemiks on see, et jupiteril on kaks silindrit, kaks süütepooli ja kaks kontakti. Kuidas tuleks see süsteem siis ühendada?.
Lahendus ju lihtne - ostad neid asju 2 tükki.

Kahtlase väärtusega lahendusi on ka:
1. teed jupile jagaja ning kasutad ühte süütepooli ja ühte kontakti.
2. Kasutada ühte kontakti ning dnepri/urali süütepooli. Samas ma ei ole üldse kindel, mis toimub kahetaktilise mootori silindris kui säde käib alumises surnud seisus

last

Kas keegi oskaks öelda, kuidas on teistel kahetaktilistel ja kahe silindriga mootoritel elektronsüüde ehitatud?