automoto.ee foorumid

Täisversioon: Sobivaimad kahelõõrilised ökonoomsed karburaatorid 1,2 l mootorile?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
kuna on tekkinud tungiv vajadus vahetada välja oma skodal originaal
karburaator mõne teise isendi karburaatori vastu siis olen väga huvitatud
igasugusest abistavast infost.
miks?
aga sellepärast, et ma ei ole suutnud leida kuskilt sirge kaanega
originaali, sest kõigil on õhupuhasti kinnituskruviga kaaned kaardu
tõmmatud.
paide \"skoda\" esindusest sain vastuse, et pole võimalik uut tellidagi...
kas näit. fiati või datsuni karburaatorid võiksid sobida?
või mõni weber?
põmst sarnaneb igulii karburaator skoda omaga aga seda ei tahaks
paigaldada...
eriti hea oleks illustreeritud info.
ka pakkumisi võib saata pm-i peale.

tänud ette
Hm, mis Lada karburaatoril viga? Ozoni-eelsed Weberi kloonid on ju ühed igati pädevad ja hästi reguleeritavad jupstükid, eriti, sinu puhul peaks 1200-se \"01\" oma olema nagu rusikas silmaauku.
ega see igulii oma ikka ei sobi küll eriti skoda kollektori külge...
põmst leidsin oma probleemile ise juba lahenduse 1.3 fiat uno 86a
weber 30/32 dmtr 90/250 4f näol...
paar probleemi siiski on:
kuna ei võtnud teda ise küljest ära siis ei tea ka täpselt mis
voolik kuhu peaks külge käima...
ka tehaseseadistusi ei tea...

üritasin goole\'st otsida aga ei leidnud...
väga häid tulemusi on saavutatud kahe weber 40/45 dcoe-ga
ja on katsetatud ka renault fuego 2.0 weber 32 dara-ga
kuigi kumbki varjant pole just kõige ökonoomsem aga siiski...
hetkel veel jään fiati weberile truuks...
ja kogun raha rem. komplekti jaoks...
ootan hetkel vastukaja oma kahele probleemile.
margus16 Kirjutas:ega see igulii oma ikka ei sobi küll eriti skoda kollektori külge...

/...../

väga häid tulemusi on saavutatud kahe weber 40/45 dcoe-ga

No kui sa ütled et Lada karpa ei istu su kollektorile, siis dualweberid ammugi mitte!
lada karpa ei istu juba hästi sellepärast et kinnitus tikk-poldid
tuleks jupi pikemad panna...
fiati karpa puhul seda pole vaja teha...
ja kui mul on valida fiati (see juba olemas ka) või lada karpa vahel siis kindlasti võtan fiati weberi sest kunagi ei tea millisel sinisel esmaspäeval venelane kokku on klopsitud...
dualweberid pannakse torukollektorite külge ja originaal kollektor visatakse minema.
põmst saab 1,2 skoda mootorile ainult ühe duaali panna kuna
plokikaane ehitus ei võimaldagi rohkemat.
1,3-sele annab 2 tükki külge kruvida.
kui juba jutuks tuli siis mis vahe on 01 karpa ja 1,2-se samara karburaatori vahel?
margus16 Kirjutas:kui juba jutuks tuli siis mis vahe on 01 karpa ja 1,2-se samara karburaatori vahel?

1,2 Samara mootorit pole olemas, muidu on 08-el Solexi litsentsi järgi valmistatud karpa, mille kinnitused on samad mis Lada \"klassikul\". Lisaks sobib see Solex Sinu lühikeste tikkpoltide külge (samas tikkpoltide vahetus ju köömes). See karpa on ökonoomsem ja samas parema kiirendusega (kiirenduspump pihustab mõlemasse kambrisse), kuid tunduvalt kapriissem.
Kõige lollikindlam just 01-e Weberi litsentsi järgi tehtud karpa (mis ju ka põhimõtteliselt Fiat).