automoto.ee foorumid

Täisversioon: Kuidas saada minski bensiinipaak, roostest puhtaks??
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Vabandan kaasfoorumlaste ees kui selline teema on siit läbi käinud, aga ei leidnud kuidagiSmile Mure siis seisneb selles et kuidas saada minski bensiinipaak kõige paremini roostest ja muust sodist puhtaks?Rolleyes Kellegil on mõni hea nipp pakuda??
m2rtu Kirjutas:Vabandan kaasfoorumlaste ees kui selline teema on siit läbi käinud, aga ei leidnud kuidagiSmile Mure siis seisneb selles et kuidas saada minski bensiinipaak kõige paremini roostest ja muust sodist puhtaks?Rolleyes Kellegil on mõni hea nipp pakuda??

Lihtsaim variant - liiv (veelgi paremad on teravate nurkadega graniidisõelmed) ja vesi segamini sisse ning loksa-loksa-loksa... Kui roostet palju, võib ehk ka soolhappevarianti proovida. Pärast tuleks igaks juhuks töödelda sisu roostemuundajaga.

Peale nimetet töötlust (ja soolhappe korral korralikku neutraliseerimist) võiks seest katta asja spetsvärviga, et roostejäramine ei korduks. Seda viimast pole ma teinud, aga olen kuulnud nendest värvidest ja selle kasutamisest. Vast keegi jagab ses osas kogemusi, kes on ise kasutanud.
Sobivad ka väikesed klaasikillud...needki võtavad seest rooste lahti. Eriti hea oleks, kui mõni vana segu- või pesumasin kusagil lähedal on...paak näiteks puhvaikasse mässituna tihedal sisse ja käima...

Asp
tänan asjalike soovituste eest! pesumasinat ega segumasinat pole kyll käepärast, aga teised varjandid võtan kyll kasutusseSmile aga kui panen liiva ja väikeseid klaasikilde korraga koos veega, kas siis tõhusam pole? Usun et spets värviga värvida pole vaja, sest kui bensiin paaki kallata ja see seal pidevalt loksub siis ei tohiks probleeme tulla, kütuse filtri panen kindlasti vahele! Suured tänud mehed! Aga kuidas ma pärast viimsekui liivatera kätte saan? Lasen kraani august voolavat vett sisse ja hoian paakitagurpidi et korgi avausest liiv väljavoolaks?
Jah, loputad mitu korda. Niikaua, kui enam midagi sees ei krabise.

Asp
pane teras tross trelli otsa ja haruta trossil ots parajalt pikalt lahti, soovitavalt tugev tross.
Olaf Kirjutas:pane teras tross trelli otsa ja haruta trossil ots parajalt pikalt lahti, soovitavalt tugev tross.

Lihtsa punnpaagi korral usun ülalselgit trossimeetodi efektiivsusesse. Aga... sopilise tsiklipaagi korral (mis \"vajub\" sageli kahele poole raamitoru või -karpi) jääb mind kahtluseuss närima. Ehk - mis imenipiga Sa trossi vaid ühe väikese bensiiiniluugi ava kaudu meelitad viimasesse kui soppi, näiteks paagi vastasküljel teises otsas? Liiva/klaasipuru/graniidisodi korral seda kahtlust ei teki...
tänud seltsimehedSmile! homme teen selle töö ära: (liiva,klaasikilude ja mõnepisikese kiviga) Toungue ju ma annan tulemusest teada kahToungue
m2rtu Kirjutas:tänud seltsimehedSmile! homme teen selle töö ära: (liiva,klaasikilude ja mõnepisikese kiviga) Toungue ju ma annan tulemusest teada kahToungue

Selle järel soovitan ma küll soojalt miski kaitsekiht (värvikiht) paagi sisse installeerida. Olen sellest kuulnud paljudest eri allikatest, kuid täpsem teave värvi margist jms puudub, sest endal ei ole see töö ees seisnud (veel).

Seega - tõsisest tegijatest kaasfoorumlased - olge head, jagage selle koha pealt kogemusi. Ei taha nagu uskuda, et oma ala tipp-profid a la Märt Aarne (autorestauraator) ja Tony (iz350) ei ole seda sisemist kaitsevärvi paagis kasutanud.
valdo trossiga on võimalik tsikli paaki puhastada küll, olen seda teinud mitmeid kordi ja tulemus on päris hea ja kui tõesti ei pruugi trossi ots pisikeste nurkade juurest tööd niisama teha siis saab kasutada sobilikke trossi suunamis vahendeid, liiva ja muu värgiga puhastamise korral peaks kindlalt segumasinat kasutama, käsitsi ei jõua nii kiiresti ja kaua loksutada seda paaki.

Nitro

Oma võrril tegin paagi puhtaks sedasi, et alguses panin 1/3 paagist kruusa (jämedam kui liiv)täis, siis raputasin paaki. Pärast pesin kruusa veega välja ja kallasin paaki söögiäädikaga tehtud lahuse (palju ei maksa lajendada), see võttis suurema osa roostest ära, mis oli peale kruusa paaki jäänud. Ja siis sai soodaveega veel loksutada, see neutraliseerib äädikhappe ning peaks ka korrosiooni ära võtma. Paha ei tee ka paagi tilk õli (graffiitõli on selleks väga hea) panna ja siis loksutada. Paagi sain palju puhtamaks kui ennem oli.

VEllou KAsk

Samas võib kasutada ka igasugu polte mutreid sisse ja natuke õli kah ja loksutama. Pärast nafta või bensuga puhtaks ja ehk korras. Smile



VEllou KAsk
nii paagi puhastus sai tehtud. Vaadates et liivahunnik on õues jääs ja yhtki klaasist eset, ega klaasikilde polnud ka käepärast, aga kapipeal nägin karpi kipsplaadi teravateäärtega kruvidega. Laadisin siis paraja peotäie kruve paaki, lisasin paar raskemat polti&mutrit ning vett ja hakkas lokustamine pihtaSmile suht hea trennBig Grin lõpptulemusena sain kraanikausi paksu settet täis, aga paagi põhjas tundub ikka roostet. Aga ju ma proovin veel seda puhtamaks saada... suured tänud kõigile, proovin veel siis selle trossimeetodi kah ära ja kui siis kah rahul ei ole siis proovin liiva ja klaasiklidudegaSmile