automoto.ee foorumid

Täisversioon: MB W115 5-silindrit!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mitu sellist autot võiks Eestis veel järel olla?Tegu on w115 mudeliga 240D 3.0 Toodeti aastail 1974-1976 suhteliselt vähesel arvul.Mootor on tuntud OM617 esimene,80hj. variant.Mootori kood 617.910.Auto kerenr oleks 11511410xxxxxx.Praeguseks on see auto jäänud haruldaseks,mul aga on plaan üks korralikult taastada.Noh,ja seega huvitab igasugune info Eestis olevate eksemplaride kohta.Mis oleks kasvõi teoreetiliselt müügiks,dokumendid,kerenumbrid,osad jne.Samuti huvitab kontakt vastavate autode omanikega,et kogemusi jagada.Ja ka üleüldse W114/115 omanikud võivad vabalt ühendust võtta!Tel.5172328

Kamikaze

tere vanakala.Soetasin endale ka W115 240D 2.4 mootoriga aasta algul,kuigi selle auto paadunud fänn olen juba mitu aastat.Olen uurinud siin mitmeid autosid,kuid 240D 3.0 pole veel silma hakanud.Kuigi plaan see mootor kunagi vahele soetada on olemas.Endale vedasin veel 2 doonorit-200D ja 220D.
Oota,kas sul on plaan taastada selline 240D 3.0,või mingi teise mootoriga isend?
Varuosasid mul leidub ca. 2 auto jagu(tuledega on ainult jamasti,endalgi neid vaja),kui midagi huvitab,siis võta ühendust.Samas võin anda ka info,kus W115\'neid veel seisab.
Endal on väike plaan korralda suvel Eesti W115\'te kokkutulek.....mis teised selliste autode omanikud arvavad?
Ja ühendust saab minuga 50 488 39 Harry
Kas W115 tehti universaalkerega ka?Ise pole kunagi näinud.


http://www.mbmc-america.com/pictures/MB_Modelle_009.jpg
cesium Kirjutas:Kas W115 tehti universaalkerega ka?Ise pole kunagi näinud.
See pidi olema mingi väikefirma tehtud ümberehitus. Enne W 123 Mercedestel seeriatoodangu kombivariante ei olnud.
Saite õieti aru,justnimelt ja ainult w115 240D3.0 on plaanis taastada.Mul oli 90-date alguses w123 300d,ja sellest autost(aga enamgi mootorist)on vaid parimad mälestused.Kuna olen w115 suur austaja,siis tahan need kaks asja kokku viia.Aga suveks ei jõua kuidagi,pealegi lähen Eestist pikemaks ajaks minema ja proj. jääb ajutiselt seisma.Muidu minulgi on w115 masinaid umbes 3tk.Ühe kere ehitus on pooleli.Pildid on kahjuks filmil ja enam ei jõua üles riputada.Loomulikult on aga /8 kokkutulek Eestis asi,kus mind edaspidi näha saab ja kuhu kasvõi ratastoolis kohale läheks.Toetan nõuga ja teoga ka!
Tere,
Tallinnas sõitis selline kollakat tooni masin veel ca 4a tagasi taksot, erines teistest W115 diislitest veel ka selle poolest, et käivitati seda masinat võtmest, teistel teatavasti käivitus/suretushoob.
Jajah, justnimelt ka sellisest vanast taksost oleks huvitatud.Parim oleks isegi,kui oleks orig. taksovariant.Ajan j6lgi ikka edasi,kes midagi teab.T6nud k6igi teadete eest!Eraldi ka Laurile!T6si jah,see riistapuu l6heb k6ima v6tmest,see oli tol ajal suur imeasi!Kuigi minu maitse on just vana,lukka-t6mba variant.Ei tea kuipalju suudan originaali piiridesse jaada,ka k6igukang mis rooli kuljes,meeldib rohkem,kui uus variant.See(k6igukangi asend)oli minuteada muidu vabalt valitav(ilma lisatasuta),aga selle 3.0D juures ei pruugi see nii olla j6llegi.Kere erineb ka mootoriamortide kinnituste poolest tava-W115-st,need on seal olemas ,muidu aga pole mootoriamorte uldsegi.V6i kuidas selle mootori kinnitus tegelikult v6lja n6gi?