automoto.ee foorumid

Täisversioon: Millepärast te tegelete V50ccm3 ?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2

Roono

mina olen nendega juba 3a. tegelenud ja mina näiteks enam ei viitsi. mul on selle aja jooksul umbes 15 isendit olnud ja igaühte olen parandanud nii et mine kasvõi lolliks. aga kui ma sain enda stellale jawa555 ootori peale siis ma tundsin juba no. nii et mina küll enam ei taha võrre ga moppe mul on nendest juba suht kõrini.alguses kui ma esimese delta sain siis oli küll masin
(ise olin 12) aastad möödusid (ise 15) ja enam ei viitsi sõita nii et kui mäest sõidad alla siis pead ka veel jalaga hoogu lükkama.
nii et mis siis teie nagu nendest arvate?
nagu põhimõtteliselt ei tohigi nii vanalt muuga sõita.
aga jah v-50 mootor pole kõige vastupidavam.
ja 15 aastat on paras vanus suuremale rattale üle minna.
ise jaman ikka moppide ja võrridega,kuigi mul on suurem ratas ka olemas.

mati

Kuidas kellegile.
Sõidu mõnu on küll suur suurema masinaga aga vahelejäämine veel mõnusam.

Roono

ega siis vahele ei pea jääma kui sõita oskad siis ei jää vahele
näiteks minu vend pole kunagi vahele jäänud alati on ära põgenenud


ja ma olen juba ammu tahtnud saada võimsamat aga kodused probleemid

w6rrimeez666

\"V50\" peaks olem ühe leedus toodetud mootori mark.
\"cc\" või \"ccm\" peaks olema kuupsentimeetrid ingliskeelse lühendina.
\"cm3\" peaks olema kuupsentimeetrid matemaatiliselt (kui eeldada, et see 3 oli mõeldud superscriptina).

AGA MIS ASI ON \"V50ccm3\" ????

Roono

no ok miks te tegelete 50ccm3 masinatega
mulle jäi lihtsalt melde et mopp on V50 (58,9ccm3) ja siis kirjutasingi nii

w6rrimeez666

a) V50 mopeedimootor ei ole kohe mitte 58,9 cc vaid 48,9 cc
b) kas ccm3 tuleb lugeda kuupkuupsentimeetrit kuupsentimeetrit kuubis?

Muide, on ka inimesi, kes tegelevad nende masinatega sellepärast, et neile meeldib, mitte sellepärast, et muuga ei saa või ei tohi.
Nagu w6rrimeez666 tabavalt ütles, on siin foorumis (loodetavasti) PEAMISELT need inimesed, kes ei jända võrride-moppidega mitte seepärast, et muule hammas peale ei hakka või seadus ei luba, vaid seetõtu, et just selline raud MEEDLIBKI. Seega teemad a\'la \"plää, jama vene raud, mis te jändate sellega, ei kõlba kassi saba allagi\" on seetõttu pehmelt öeldes kohatud. Kui Riga mopeed on selle kommentaari jätja jaoks tõesti sundseis, siis minupoolne kaastunne... Pealegi on viimase aja arengud toonud kaasa olukorra, kus \"vene\" ja suht-koht töökindla \"lääne\" raua hinnad on praktiliselt võrdsustunud. Seega – kui üle paari-kolme tuhhi välja käia ei saa/taha, unusta Deltad/Rigad/Karpatõd heaga ja mine osta endale sama raha eest Honda/Piaggio/Hercules/misiganes ja anna minna... kui Itaalia nunnadki saavad aastaid sellistega sõidetud, pole ka Maarjamaal nendega probleeme ette näha. Teema lõpetatud.

mati

Roono Kirjutas:ega siis vahele ei pea jääma kui sõita oskad siis ei jää vahele
näiteks minu vend pole kunagi vahele jäänud alati on ära põgenenud


ja ma olen juba ammu tahtnud saada võimsamat aga kodused probleemid
Ristkantne tegevus ja sellise asja eest on trahv ka 18k+18k....
Aga muidu kui korralikult sõita ja kiiver peas ega ei tee kyll vahelt kas on 15a. või 30ne a.

Roono

noo ega see on lääne tsikliga aga kas sa vene masinaga ka kuskil külavahel nii teed või?



ma ei nimeta vene masinaid vanarauaks lihtslt nad pole vastupidavad minu sõidustili juures ja asi korras.
mina olen tüdinenud neid parandama nii et igapäev käed õlised
ma pole päris kaua juba oma karaazi vaatanud lihtsalt sellepärast et ma enm ei viitsi
Ma ei saa aru, mis virisemine siin käib. Kui ei oska remontida või lihtsalt ei viitsi enam seda teha, siis küsi ema käest raha ja palka mehaanik.

Mis puutub V50 vastupidavusse, siis arvan, et see on võrdelises seoses omaniku õigekirjaoskusega. Mina sõitsin deltaga, millel eelnimetatud mootor peal, Tsehhi vabariiki FIM rallile ja tagasi. 3000 km peale pidin ühe korra õhukummi lappima.



hmm....
Huvitavad seisukohad kõigil. Kuid tõsi ta on, et v50 ja v501m on suht viletsad mootorid tänapäeva rolleritega võrreldes. Samas ütleme, et 10-12aastane poiss saab esimeseks rattaks just sellise mootoriga masina, siis esmalt tahetakse ikka sõita, ei hoolita millestki muust remonti tehakse kus saadakse. Remont saadakse selgeks 2-3 aastaga. Seega kui inimene on ütleme 15aastane. Tavaliselt on selleks ajaks esimene nn mopp juba kohvi, ning soovitakse uut saada. Vanuse tõttu ei saada endale lubada üle 50cm3 masinat, seega minnakse Stella pealt üle Delta peale. Siinjuures omab inimene suht palju teadmisi juba ning ei hakka koheselt masinat laiali kakkuma. Uue masina puhul käitutakse teisiti hoitakse teda palju paremini. Samas on kurvad kogemused sellest, et masina omanikel on tavaliselt väiksed vennad, kes masina laiali kakuvad ja liivahunnikusse jätavad vedelema aastateks.

Enda arvamus üldse selle koha peal oleks see, et kui inimene on enda rahade eest masina ostnud, siis ei lõhuta teda tavaliselt laiali ning ei jäeta teda vedelema. Ise ostnud, ise hoitud, ise remonditud, enda rahad alla paigutanud niimoodi peab ka \"TAVALISELT\" masin vastu. Masin kestab niipalju, kui omanik viitsib temaga tegeleda. Alustades juba puhastamisest lapiga, lõpetades kapremondiga.
Unimüts


ps abi paluda targemalt ei ole häbiasi, mina kasutasin ka Delta juures kogenenud remontija abi (onu). Samas võiks ikka ise juures olla, kui masinat näpitakse, võta õppust, saad targemaks.

Roono

mina olen kõik enda raha eest muretsedun peale esimese. esimese osis mulle isa ja see oli delta. kõik mis võrrid ja mopid mul on olnud olen ise äritsend ja ise lõhkunud raha ma nende alla pole eriti pannud kui siis anult pensu ostnud suurtes kogustes ja mul ei ole neid kahju lõkuda. kõige kauem on mul kestnud jawa555 stella raamil umbes 4 kuud. ja ei pidanud näppugi ligi panema ja kui läks siis läks ikka korralikult perse. nii et mina sellest enam õiget asja enam ei saanud ja lõpuks äritsesin maha. see oli mul esimene asi mida oli mul kahju maha müüa.
Roono Kirjutas:kõige kauem on mul kestnud jawa555 stella raamil umbes 4 kuud. ja ei pidanud näppugi ligi panema ja kui läks siis läks ikka korralikult p..., nii et mina sellest enam õiget asja enam ei saanud ja ...

Neli kuud nagu liiga \"pikk\" aeg ühe sõiduriista elu jaoks?

Ajusoppides sobrades tuleb meelde, et täpselt 22 aastat tagasi hakkasin sinasõbraks Riga 3-ga ning meie tihe sõprus kestis ligi 6 aastat. Ei oska kokku lugeda neid lugematuid sadu ja tõenäoliselt isegi tuhandeid kilomeetreid, mille me tollal koos veetsime.

Ja olen surmkindel, et kui asendada ta tagaratta võllil üks hävinud mutter, on sama isend mõnepäevase nokitsemise järel taas sama korras kui paar aastakümmet tagasi. Eeldan seejuures, et 11 aastat tagasi tehtud konserveerimine on ka ajahamba temast eemal hoidnud.
See lagunemise asi on kohe kindlasti nö \"istme- ja lenksudevahelises tihendis\". Mõne mehe käes asjad lihtsalt lagunevad lausa müstilise kiirusega. Toon näiteid: minu enda Riga 13, mis on minu kasutuses olnud nüüd juba 11 aastat ja olen kasutanud seda iga suvi (üksvahe sai iga päev tööl käidud) on praeguseni originaal kolvi, rõngaste ja silindriga. Ma pole kordagi isegi silindrit maha võtnud (nii nagu tehases paigaldatud). Samas olen näinud noori võrrimehi kes vahetavad rõngaid iga nädal! Selliste mehehakatiste käes riknevad ülikiirelt mopeedide/mootorrataste käigukastid ja lakkavad sädet andmast isegi traktori käivitusmootori magneetod! Olen peaaegu kindel, et kui selliste meeste kätte anda väga töökindel lääne mopeed on sellestki maksimaalselt 4 kuu möödumisel \"tükid taga\".
iz350 Kirjutas:Ma leian samuti,et need V50 mootorid pole nii viletsad midagi.Ise kasutan Delta mopeedi suvel tööl käimiseks ja sõidan ka mööda Eestimaad ringi.Siiani pole teele jäänud,ehki olen seda sama Deltat juba 1991 aastast omanud...

...Aastane läbisõit jääb 2000 ja 5000 km vahele.Kasutan korralike õlisid ja hooldan masinat vastavalt mopeediga kaasas olnud kirjandusele.

Parim kongreetne näide, kuidas masin vastu peab. Ps kas ma eksin või on see masin sinukätte jõudnud uuena.

Roono

oleneb sõidustiilist kui lõhkuda siin maal või siis pikka maad sõita siis on kohe erinevust märgata
Roono Kirjutas:....kui lõhkuda....

Sellega on tõesti kõik öeldud!
Mul oli mopeed delta millele ostsin mootori ja kuna karburaator oli läbi panin uue peale ja sõitsin mingi üle aasta ja siis panin selle mootori minile ja miniga sõitsin vähemalt 3aastat nii et mitte ükski asi ei läind mootoris laiali 2xpaikasin siduritrossi ja lõpus vahetasin gaasitrossi aga mootoris ei puutund midagi, pole see mopeed ega võrr midagi nii kehva muidugi see tõsi et kuidas hoiad nagu sigulliga millega mina sõitsin 2a ära ja seal natuke remontisin aga kui sõbrale äramüüsin siis too aind remontis ja remontis kuna ega auto ei pea jah vasta kui sõita suurtest aukudest täiega läbi... Küll teemaväline aga ikkagi, ostis ta omale siis (praegugi) escordi aastast 1980 ja et parem kui sigull seal rääkis jne.. Kui rajale kus sõidame lähme siis alati on nii et mõneringijärel laguneb tal midagi ära sest ta lõhub autot täiega ja pole ime et ta seal aind remondib...
Muidugi on mõni selline ``mehaanik`` nagu endise klassivenna vend. Noo müüb võrri lähme vaatama et mis värk on ja too räägib et sõitis aga enam ei sõida... Vaatan natuke ja silma jäi:
Küünlavahele oli lõigatud KUMMIST tihendBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin
silindrivahele umbes 3mm paksune kummist tihendBig Grin ja imestasid et miks ei lähe käima...
Pidevalt on asi selline et ostetakse sõitev mopeed või võrr ja esimene asi mootor laiali ja kohe kapremonti tegema... Ise nad ei tea asjast midagi aga kohe remontima ja siis lihtsalt see jääb vedelema kuna remondi lõpetajat temast pole...
Ühesõnaga kui asja hoida siis ta kestab nii on lääne kui vene mopeed/roller...

Roono

kuidas kellegil. aga ölge et kas te viitsite sõita koguaeg mopiga mille max kiirus on 50-55km/h. ja kui mäkketõus tuleb siis jalaga hoogu lükata. ja pealega ma kohe ütlen ära et igalühel pole sellist rsha ega teadmisi et omada kiiret ega jõutsat moppi.
Lehti: 1 2