automoto.ee foorumid

Täisversioon: Huvitav armatuurlaud ühel Pobedal
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
ehtne näide idas ka tänapäeval lokkavast russismist Big Grin
Kas see ei ole mitte vana takso?

Asp
Aspelund Kirjutas:Kas see ei ole mitte vana takso?

Väga halvasti on näha, kuid mina pooldan ka taksoversiooni. Sest keskkonsooli Pobil ju polnud, kuhu selle taksomeetri ikka mujale paigutada sai.
See masin on selline kompott et jube. 1.-2. põlvkonna kere, 3. põlvkonna iluvõre ja kapott, 2 põlvkonna päikesesirmid, 3. põlvkonna uksepolstrid, 2 põlvkonna rool jne jne jne.
Ise ma välistaksin taksovariandi kuna kahtlen, et taksomeeter asus keskonsooli sees! Minuteada oli taksomeeter keskkonsooli all st et kõlari all kinnitustega. See, et venelased taksovariandile teise keskkonsooli paigaldasid on minuarust vähetõenäoline. Pigem on tegu mingi suvalise aretusega mitmest erinevast keskkonsoolist.
pkuldsaar Kirjutas:See masin on selline kompott et jube. 1.-2. põlvkonna kere, 3. põlvkonna iluvõre ja kapott, 2 põlvkonna päikesesirmid, 3. põlvkonna uksepolstrid, 2 põlvkonna rool jne jne jne.
Ise ma välistaksin taksovariandi kuna kahtlen, et taksomeeter asus keskonsooli sees! Minuteada oli taksomeeter keskkonsooli all st et kõlari all kinnitustega. See, et venelased taksovariandile teise keskkonsooli paigaldasid on minuarust vähetõenäoline. Pigem on tegu mingi suvalise aretusega mitmest erinevast keskkonsoolist.

Enamik meie päevini säilinud Pobisid on elanud mitu elu. Kui 2. seeria masinal polstrid ribadeks ning esikannal vopsu saanud, siis mis oli lihtsam kui veel kättesaadavad 3. seeria polstrid sisse ja kättesaadav 3. seeria iluvõre ette? Peaasi, et (tollal defitsiitne) auto taas kasutuses!

Kuna kõlarivõre sees olev asi meenutab vägagi palju taksomeetri auku, siis kaldun arvama, et see masin on teisele elule aidatud takso. Kuna tollal taksodes tihti raadiot ei olnud ning taksojuhile/remondimehele ei meeldinud armatuurlaua alla taksomeetrit paigaldada, siis pandi see tühja kohta kõlari asemel. Asi lihtne ja loogiline. Ja pärast mahamüüduna ja eravalduses olevana ei hakanud \"isetehtud taksovariandi\" iluvõret keegi muutma.

Vene ajal ei tehtud masinaid ju ümber mitte ainult erakasutuses, vaid paljus ka riigikasutuses. Vrd - Gorki tehase 60te aastate 51 ja Nuiast 80tel tulnud 51. Mina lugesin korra kokku ja sain üle 15 erinevuse. Tõenäoliselt on neid veelgi. Koeru ja Gorki Volgasid ei ole võrrelnud, aga kardan, et asi sama.