automoto.ee foorumid

Täisversioon: matiks värvimine
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lugu siis kohe-varsti niikaugel, et hakkan oma taunusele värvi selga ajama ja värv tuleb üsna kindlalt täiesti matt must.
Muidu olen värvipüstolit veidi ikka käes hoidnud, aga küsimused tekivad just seoses mattvärvi omapäradega.
Kõige rohkem valmistab muret see, kas värvkatte vastupidavus on ikka võrdväärne tavalise kattevärviga?
Kas värvimisel tuleb ka mingeid erilisi töönippe silmas pidada, või värvida nii nagu ikka?
Kas matisti on erinevate värvitootjate jaoks ikka elementaarne? Pole karta, et odavama otsa firmade (tikkurila näiteks) tootevalikust ei leiagi sellist asja?
Või on selle kõigega liiga palju jama ning tuleks veel veidi raha korjata ja masin kattevärvi jaoks asjatundjate kätte viia?

Ette tänades, Mihkel
korra sai kruntvärv kogemata värvi sisse segatud, tuli kenasti matt värv, autoks oli UAZ 451 ja sellele kohe päris sobis selline mattroheline sõjaväeline stiilSmile kui liivatolmu värvi sisse poetada, võib saada sellise sametja pinna, kui veab, muidugi kogub ja salvestab selline liivapaber ideaalselt mustust ja on raskelt puhastatav(nõukogudeajased tarkusedWink paremat nõu kahjuks pole hetkel anda, kõik ikka tahavad läikivaks autot saada
Värvkatte tugevus oleneb ikka kõige rohkem hinnast ja firmast. Mattärv on nagu värv ikka Kui ikka niipalju tööd on ette võetud ja endale teed, siis mina alla 600-700 kr/l värvi ei soovitaks. Näiteks alates Glasuriti univärv 700 kr/l - olen ise teinud, täitsa normaalne mattvärv -- toone ka palju erinevaid valida. Muuseas, odavatel värvidel on matitoone ka vähem (nagu metallikutki). Mina ei hakkaks küll mingi tikkurilaga jamama -- see on mõeldud ikka järelhaagise või aiakäru üleplötserdamiseks. aasta pärast on roosteuss väljas ja toon laiguline.

Üldiselt kui näpud väga vedelad pole, võiks ikka ise teha, kui lasedki mõne koha pääle kardinad, siis natuke lihvimist ja uuesti