automoto.ee foorumid

Täisversioon: küünla pesal keere maas
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

kägu

Tere kas keegi oskab aitada kuidas viga parandada,et ei peaks hakkama plokki vahetama.
Milleks plokki vahetama?? mõtetu. Plokk tuleb maha võtta ning küünlaauk puuritakse suuremaks ja pannakse puks sisse,faas tehakse ka sissepoole, et ta koos küünlaga minema ei lendaks. Ploki vahetus oleks minuarust küll viimane asi mida soovitada. Samas küünlavindi taastamine minuteada üle 200eegu ei maksa.

Targemad palun täpsustage - tean teooriat praktikas pole kogemusi.
Ole hea ja ütle millisel mootoril küünlad käivad plokis?!
Ja mis silindrivahetus? Ma ei saa midagi varsti enam aru.
Küünlad käivad ikka plokikaanes. Tuleb see kaas maha kruvida (kui ise ei oska siis lasta kellelgi teha), kaenlasse võtta ja minna mõnda remonditöökotta. Seal tehakse asi korda.
0liver Kirjutas:Küünlad käivad ikka plokikaanes.

sorry, siin pean vabandama, mõtlesin üht kirjutasin teist. Küünlavint jah ikka plokikaantes. Wink
On võimalik ka panna suurem küünal, selleks tuleb muidugi lõigata uus vint plokikaande või silindripeasse ja eelduseks see ,et on olemas sobiv jämedam küünal ,mis ka tööle hakkab.Kunagi sai Minskile selle nipiga poogitud Ford Taunuse küünal,aeg-ajalt pidi puhastama ,aga üldiselt töötas hästi.Sellel oli 4 külgelektroodi, hea oli siis teiste ees uhkustada, et küünal 4 korda võimsam, tagantjärele mõeldes täitsa idiootlik uhkustamine muidugi...
unimüts Kirjutas:Küünlavint jah ikka plokikaantes. Wink
Kas see küünlavint on mingi uus linnuliik? Väga huvitav elupaik on tal igatahes...Rolleyes
jajah, vint vidistab metsas, mehaanika inime ikka räägib et keereWink
selline võimalus ka, ise pole teinud aga on tehtud,topid läbi küünlaaugu kaltsu silindrisse nii et on umbe täis, siis puurid augu suuremaks, keerad sisse siis kas keerme fordi küünla jaoks või puksi jaoks paned puksi paika keermeliimiga. puksi servad oleks kasulik ka ära kärnida. Vahepeal ohtralt tolmuimejaga metallipuru välja imeda ja kalts hästi tihedalt toppida et metallipuru mootorisse ei pääseks. viimase toiminguna muidugi kalts välja võttaWink
Sai just sellise asjaga just tegeletud. Mosse plokikaane ühe küünlakeerme taastamine 400 eek. Muidu hind pidi kõikuma 300-400 vahel. Töö lasin teha OÜ Tõukuris, Asub TVMK juures Tallinnas. Tänapäeval ei kasutata enam puksi vahele panemist, vaid on tegu nn spetsiaalkeermega. Küünlaava puuritakse üle ja keermestatakse ning sinna sisse siis paigutatakse vastava mõõduga keere. Põhimõtteliselt on tegu väga õhukese puksiga, mida ei treita välja vaid keeratakse sprtsiaalse ristlõikega traadist (seda muidugi juba tehases). Segane jutt, kuid paremini seletada ei oska.
Selliseid spiraalse traadiga keermetaastamise komplekte peaks isegi mõnes tööriistapoes müügil olema. Nii et on võimalik ka ise see töö ära teha.