automoto.ee foorumid

Täisversioon: Audi V8
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

Tom1

Tere!

Huvitavad auto plussid/miinused.
Aadressil www.mobile.de on SEE auto näiteks 2000 EUR! (1989, 250 \"hobust\", 3.6L)
Hetkel Eestisse tuues aktsiis u. 30 kilo ja ja käibemaks u. 12 kilo. Ehk rohkem kui auto enda hind...Kas SEE ongi peamine põhjus, miks neid Eestis nii vähe?

Tom

Tom1

Tere jälle!

Kahjuks ei saa mingil põhjusel pilti lisada?
Aga välimus väga hea (kaasaarvatud sisu!).
Läbisõit 245 000 km. Sama hinnaga ja veidi rohkem/vähem on seal vähemalt 10 analoogi.

Tom

Ets


Audi V8 (206kw,4,2l) kiirendust võrdleksin bmw 750 (220kw, 5,0)-ga. Iga rajult liigub ja rajult võtab pena.
Vajutades tuli mul linnas 26l/100-le
750 linnas 22l/100-le

Audist. Ilus auto aga minuarust juba iganend. Penakulu kohta Big Grin. Varuosad sigakallid

Siit Tqhq-stsaad veel asjakohast inffi

MinaIse

Mina V8-t parem ei näpiks - võib vedada, aga kui rondi otsa sattud, siis maksad end hiljem lolliks.
Ennem vaataks kas A6-te või kasvõi 100-t. Varuosade kättesaadavus on kordi parem ja need on odavamad. Lisaks ei aeta teeninduses silmi punni ja ei hakata nina nokkides lakke vahtima.
Kui nüüd varemalt alanud OT-t jätkata, siis omades kogemusi mitmete 100-de ja A6-tega, julgen küll väita, et igapäevaautona vaat et parim valik. Mugavus-ruumikus ja sõidumugavus on väga head. Mootor on ka piisav tavapäraseks liikumiseks. Selline auto polegi mingi rullnoka kombel foori taga rabelemise vahend. Ka automaadiga liikleb päris normaalselt ja polnud see automaat nii halb midagi, nagu räägitakse - hoolimata suurest läbisõidust ja vahetevahel ka hoolimatust käitumisest püsis väga hästi. Kütusekulust - polegi ühelgi autol seda mõõtnud - üks liiter vähem või rohkem polegi eriti oluline. 10 krooni jõuab 100 km eest ikka rohkem maksta. Varuosadest - polegi nagu suurt tarvis läinud midagi. Peale tavapäraste asjade, mida igal autol aeg-ajal vahetada tuleb, on tarvis läinud pooltelje otsi ja paar korda ka termostaati. Rohkem ei tulegi nagu midagi ette. Muidugi pole ükski neist Audidest ka mingi raibe olnud, millel iga päev midagi küljest kukub ning kõik vajalikud asjad on koheselt ära tehtud.
Ei ürita mingit flame`i ülesse kiskuda - lihtsalt omad kogemused ja pisut olen ka audifännSmile
Omades kogemust varuosade müügi alal, siis võin hoiatada, et V8 omanikku ootab üks rist ja viletsus. Nimelt auto on ju vana (10 aastat ja rohkem).
Kui ma veel varuosapoes töötasin olid V8 omanikud mulle nägupidi tuttavad ja tõid igaüks KESKMISELT 10 tuhat krooni käivet kuus sisse. Alguses oli küll tore aga lõpuks hakkas neist kohe kahju...Sad
Aga auto on iseenesest mõnus...