automoto.ee foorumid

Täisversioon: Vene neljataktiline
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Tere,
Mõtted on mõlkunud vene rasketsikli ostmise suunas.
Tunduvad olevat kõige soliidsemad vene tsiklitest oma suure kubatuuri ja massiga. Külgkorvivõimalus tundub ka huvitav.
Kahjuks on kõik muu üsna tume ala.

K-650 ja K-750 on Dnepri eelkäijad, jah?
750 cm³ masinad on püstklappidega, 650 cm³ rippklappidega?
Olen lugenud vastakaid arvamusi Urali nõellaagrid versus Dnepri liuglaagrid. Need pidavat 90 km/h sõiduga kuumenema üle, kuid olema siiski töökindlamad? Kuidas tegelikult on?
Tahaks hoiduda masinatest millel ARK-is võidakse panna dokumentidesse üle 25 kW. Millistest ma ringiga mööda peaks minema?
Mingi kõlakas liikus ka selle kohta, et Dnepri generaatorid olevat halvema kvaliteediga, kui Urali omad.
Käigukastid vahetuvad kõigil masinatel omavahel?
Kas neil oli mingi raamipikkuse erinevus ka?
Kas on ehk veel midagi, mida ma peaks teadma?

Palju küsimusi, kuid ma tahaks enne kapitalipaigutust võimalikult palju infot koguda. Plaan on mõelda kuu-paar, vaadata kuulutusi, jälgida hindu ja küsida inimestelt ning siis leida mõni odav vrakk, mida sõidukorda ajada, ning dokumendid teha.


Ette tänades,
Martin
ma valiks nende hulgast K-750\'ne.\"Nepilinnule\" jääb kiirusomaduste puhul alla,aga ma arvan et kui sa kiiresti sõita tahaksid,siis sa vanu vene neljataktilisi ei vaataks.StiilipillSmile750 raam on dnepri omast u.10cm lühem,mootor on püstklappidega,käigukast on ilma tagurpidikäiguta.Kastid on omavahel vahetatavad
Odot,kastid on omavahel küll vahetatavad,kuid uuema tüübi(tagurpidikäiguga)kast K-750 raamile ei mahu,raam ju lühem.Sellega seoses ka kardaanivõllid eri pikkusega.Sad
Kahtlemata on K-750(M) hea valik.
Kas K-750-le neid kiiremaid kardaane/4. käiku ka saadaval on? Asi on selles, et sooviks tulevasel võimsamal masinal võimalust sõita nii korviga, kui ka korvita.

Peaksin vist veel lisama, et ei plaani hankida totaaluunikumi, vaid pigem panna mingi neljataktiline tuksuma ja korraliku värvikihi alla, ning sellega sõitma hakata.

Kuldset Börsi jälgides olen tähele pannud, et Dnepre müüakse seni kõige odavamalt ja Urale kõige kallimalt. Mõistan küll, et hinna määrab pakkumise/nõudluse suhe (ja et praegu kevadel on see suhe üsna minu kahjuks), kuid mis hinda võiks eeldada sellisest külgkorviga poolvrakist K-750/Dnepr/Ural masinast? A4 kat. lubadeni on aega tervelt aasta, nii et ostmise ega taastamisega kiiret pole.
Sa mõtled tagadifrit e. silda?Liigub nii kiiremaid sildasid,kui ka kiiremat 4.käiku(kusagil siin foorumis pikalt-laialt seletatud)Äraproovitult parim lahendus-kiirem sild(21/25),originaal on 20/26 Parandage,kui eksin.
Hinnad on seinast-seina,kuidas trehvab,võid leida tüdinud tegelase,kes annab Sulle 1000.-samas küsitakse täieliku romu eest süüdimatult 10 000.-
Harju keskmine vast 2000.-kuni 5000.-Oma silm on kuningas.Big Grin
Igaks juhuks-sillal saab ikke tigu+taldrik vahetatud kiirema vastu...
Juurikaz Kirjutas:(kusagil siin foorumis pikalt-laialt seletatud)Äraproovitult parim lahendus-kiirem sild(21/25),originaal on 20/26
Igaks juhuks-sillal saab ikke tigu+taldrik vahetatud kiirema vastu...
See reduktori ülekande arv on nüüd küll vale.Tigu toodetakse 8,9 ja 10 hambaga, vastavalt ka erinevaid taldrikuid,taldriku hammaste arvu peast ei tea.8-hambaline tigu on originaal, 9-hambaline on nn.kiireülekanne, seda saab paigaldada ilma igasuguste ümberehitusteta, 10-hambaline tigu on siis nn.ülikiire ja selle paigaldamine ei ole nii lihtne,kuna taldriku kõrgemate hammaste tõttu tuleb korpust maha freesida ja see ei ole kodus teostatav,10-hambaline tigu kipub natuke liiga kiire olema ja jõudu jääb väheks,eriti kui kahekesi sõita.Käigukasti 4. käigu hammasrattaid on ka erinevaid olemas ja Venemaalt on neid minu andmetel võimalik saada nelja erineva ülekandearvuga.Selle äriga tegeleb Tallinnas Teletorni motopood ja Jõhvis üks mees kes toob juppe otse Venemaalt,tema kontaktandmed võin privas saata,kui vaja on.
Ull pää,pallu vaiva-minu jutt õige,ainult,et käib käigukasti ülekannete kohta.Big GrinBig Grin
Isandpauk lahkab teemat-Dnepril kiire 4 käik-(otsingusse)
Kiire ülekande arvud on: tigu 9 ja taldrik 35 hammast ja see peaks olema 700 - 1000.- hinnaga, need istuvad paika ilma mingi probleemita ja sobib täiesti ilma kiire 4-da käiguta, dnepri max kiirus selle ülekandega on u. 130 - 140km/h ja sellest piisab iganes rahulikuks kulgemiseks, ainult kiiret neljandat ei soovitaks kolmanda ja neljanda käigu vahe tuleb liiga pikk. Dnepri vända liuglaagrite kinni jäämist ma küll kohanud ei ole ja soovitan igati eelistada liuglaagreid nõelte suhtes, kuna neid lihtsam vahetada ja saadaval olevad moskvits 408 liuad sobivad täpselt ja tõstavad vända kestvust veel pikemaks. Kõiksugu geneka vead on ka rohkem vist tihendi süü lenksu ja sadula vahel ja ega teisedki probleemid mujalt eriti ei tule. Võimsusega kuni 25KW on kõik K-750/650 ja Dnepr MT-9, Uraalidest ka paljud. Uraale on kahjuks vähe liikvel ja jupid ka haruldasemad. Aga mis masin nüüd osta see sõltub juba ostjast.
selle 33/10 taldriku ja teo kohta veel, et mitte taldriku hambad ei ole kõrgemad vaid teo omad. koduste vahenditega kui on olemas sellised pisikesed trelli otsa pandavad freesid, on täitsa võimalik ka see tigu oma kohale panna. aega läheb ehk paar tundi kui korralikult teha.
aga seda kiiremat neljandat käiku tõesti enda aparaadile küll ei paneks sest siis ju jääb 3. ja 4. käigu vahe meeletult suur.
Nüüd olen tükk aega neid kuulutusi uurinud ja puurinud, ning arvan, et lõpuks leidsin midagi head:

30 km minu asukohast on üks Ural, hinnaks 1800, üle 10 aasta seisnud õues presendi all, mittekomplektne (õhufilter, tagareduktor ja võibolla veel midagi puudu).
Korvipõhi paistis olevat üsna tugev, vaid õrn roostekirme kohati läbi värvi, kuid külje kohta ei tea (korv on lahti ühendatud ja külje peal). Juhtraud on vist mopeedi oma pandud.
Omaniku jutu põhjal on tsikkel üle 10 aasta tagasi seisnud mingi kolhoosikuuri all või midagi, kus talt see reduktor pihta pandi. Loodan ainult, et seda VIN-koodiga plekiplärakat ei ole võetud.
Minuarust hea leid, tegin mõned pildid ka:

ural 1

ural 2

ural 3

ural 4

ural 5

Nüüd jääb üle ainult masin ära osta ja kohale vedada. Kas keegi oskab nõu anda vedamise suhtes (Kesk-Eesti)
Selline vea küll kohe ära mudugi... Smile

Kahju et endal selliseid silma pole jäänud enam.
Juurikaz Kirjutas:Odot,kastid on omavahel küll vahetatavad,kuid uuema tüübi(tagurpidikäiguga)kast K-750 raamile ei mahu,raam ju lühem.Sellega seoses ka kardaanivõllid eri pikkusega.Sad
Kahtlemata on K-750(M) hea valik.


Kas see on kindel , et K750 raamile tagurpidikäiguga käigukast peale ei mahu? Palun kinnitage või lükake ümber , olen sellest infost väga huvitatud. Oman K750M ja plaanisin tagurpidikäiguga käigukasti osta.

See on 100 % kindel, ise olin sama probleemiga kimpus-lappasin kõik Dnepri raamile ümber.
No mul oli ka mingi 5 aastat tagasi K750 ja sellel oli tagurpidikäiguga kast,mahtus vahele küll.Mitte mingeid ümberehitusi ei olnud tehtud.Dnepril saab käigukasti kätte nii,et ei pea mootorit maha võtma, aga kui K750-le on pandud Dnepri kast, siis on vaja paigaldada mootor koos kastiga ja see on igavene nikerdamine,sest väga vähe jääb ruumi.Kui ma selle tsikli ostsin ,siis oligi juba uus kast küljes, võibolla vana omanik oli seal midagi aretanud ,aga keevituse ja ümberehituse jälgi küll meelde ei tule hetkel.Vaadata ka ei saa enam,sest tsikkel on müüdud.
Olen samuti päris mitme pildi peal näinud K-750, mille käigukastil on teisel pool see tagurpidikäigu hoob.

Muidu kas keegi oskab lähemalt identifitseerida, mis tüüpi Uraliga tegu on? Tal on need lillelised rummud, muu peaks pildi peal näha olema.
Sarnaneb sellega:
http://www.varuosad.ee/ural.htm

Eile lappasin kogu interneti läbi ja ei leidnud, ühtki sarnanevat pilti peale selle soovipoe pildi.
To sass:
See pidi siis korralik niblimine olema,uurisin garaazis,k.kasti flantse(?)natuke maha treida,muhviga ei saa midagi ette võtta,tagasilla flantse(?) TÄPSELT muhvi sisse istutada(kõigi eelduste kohaselt hakkab ikkagi vastu kiigepuksi pesasid aeg-ajalt käima ) ja saab jah...Laias laastus on k.kastide pikkuse vahe 1-1,5 cm.,sõltuvalt flantse(?) tüübist-paksusest.

Kui on tehtud,proovi järgi teha.Edu!
Juurikaz Kirjutas:To sass:
See pidi siis korralik niblimine olema,uurisin garaazis,k.kasti flantse(?)natuke maha treida,muhviga ei saa midagi ette võtta,tagasilla flantse(?) TÄPSELT muhvi sisse istutada(kõigi eelduste kohaselt hakkab ikkagi vastu kiigepuksi pesasid aeg-ajalt käima ) ja saab jah...Laias laastus on k.kastide pikkuse vahe 1-1,5 cm.,sõltuvalt flantse(?) tüübist-paksusest.

Kui on tehtud,proovi järgi teha.Edu!

Mahub küll! Eelmine aasta ise panin. Ja ei käi ta ka vastu raami kusagilt. See on aga tõsi, et tuleb koos mootoriga peale tõsta ja selle tegevuse käigus lipsab huulilt nii mõnigi roppus. Kindlasti kutsu sõber appi, on lihtsam ja lõbusam.

Puhh.
Oleks vaja teada, mis mudel Uraliga tegu on, kuna see peab ostu-müügi lepingus kirjas olema. Dokumente masinal pole ja vaevalt, et omanik enam mäletab täpset mudelit. Äkki aitate piltide järgi identifitseerida?
marti184 Kirjutas:Oleks vaja teada, mis mudel Uraliga tegu on, kuna see peab ostu-müügi lepingus kirjas olema. Dokumente masinal pole ja vaevalt, et omanik enam mäletab täpset mudelit. Äkki aitate piltide järgi identifitseerida?



ural M67?
http://www.russianmotorcycles.co.uk/imag...%20M67.jpg
kas siis raami küljes plekilätakal kirjas pole? või on juba nii roostes et ei näe?
Lehti: 1 2