13-12-2002, 15:22 PM
Ets
14-12-2002, 14:33 PM
Julgeks isegi väita et on ilusam minuarst kui Estfield, just tagumise otsa pärast
16-12-2002, 12:00 PM
Kujutan ette kui fekaal sellega sõita on....
Esimesed rattad ju praktiliselt maad ei puudutagi
Esimesed rattad ju praktiliselt maad ei puudutagi
16-12-2002, 13:22 PM
T1 kohta võiks siis samamoodi öelda, et sõita ei saa, kuna rattad maad ei puuduta praktiliselt...või Porsche...või saparello kohta.
Minu arust on keskmootor (asub telgede vahel) kaalujaotuse ja juhitavuse poolest palju etem lahend.
Asp
Minu arust on keskmootor (asub telgede vahel) kaalujaotuse ja juhitavuse poolest palju etem lahend.
Asp
Tsitaat:Originally posted by hundu
Kujutan ette kui fekaal sellega sõita on....
Esimesed rattad ju praktiliselt maad ei puudutagi
17-12-2002, 10:41 AM
T1-l ongi selline probla. Aga sellel kit-il tundub asi veelgi hullem olevat...
17-12-2002, 21:42 PM
Miks? ma usun, et selle masina kaalujaotus on pea ideaalne 50/50. Kui Sa pilti lähemalt vaatad, siis on näha, et mootor on eespool tagatelge ja kui lisada sellele veel ka juhi raskus ja nina pikkus, siis peak tulemuseks olema ikka pea ideaalne kaalujaotus.
Sapparitel ja vanadel volksudel on mootor tagapool tagatelge ja see võib kaalujaotust segada küll.
Asp
Sapparitel ja vanadel volksudel on mootor tagapool tagatelge ja see võib kaalujaotust segada küll.
Asp
Tsitaat:Originally posted by hundu
T1-l ongi selline probla. Aga sellel kit-il tundub asi veelgi hullem olevat...
19-12-2002, 16:34 PM
Sorry, panin mööda...muidugi on mootor t.sillast eespool! Tahaks hirmsasti teada, kuidas on lahendatud käiguvahetus meh. probleem... ümber mootori kuidagi?
wanker
14-03-2004, 22:47 PM
nu minu arvates on see ükkaalujaotus juba nii tehtud et oleks kasakaalus ja see käiguvahetus meh. on üks lihtsamaid asju sellise asjanduse juures