Eile Discovery pealt "Rides" saates näidati Mike Lavelle tegemisi ühe auto kallal. Tund aega oli mul suu ammuli ja hõbeniit suunurgas.
http://www.killerpaint.com/
Konkreetselt seda autot millega tegeldi, kodukal pole.
Hääd uut kõigile!! Nagu nad seal teevad, nii käibki see õige ehitamine. Kui teha, siis ainult nii, ja selline ehitamine võtab hulga pappi. Kuskil garaazis põlve otsas nikerdamine oma lõbuks ei tasu ära.
peeterre Kirjutas:Hääd uut kõigile!! Nagu nad seal teevad, nii käibki see õige ehitamine. Kui teha, siis ainult nii, ja selline ehitamine võtab hulga pappi. Kuskil garaazis põlve otsas nikerdamine oma lõbuks ei tasu ära.
See just ongi see asi, millest mina isiklikult aru ei saa - mis mõttes, et ainult nii on ÕIGE? Rumal jutt.
Ei midagi isiklikku.
Ega minulgi midagi isiklikku, aga lihtsalt see tegemine (jupid) on niivõrd kallis asi. Et kui teha siis teha. Olen ka jälginud seda sarja. Veel on seal kanalis sari
exile. näidatakse tsiklite tegemisi.
See rahajutt on tobe, jah, kohati on ehitamine kallis, aga ega paljalt raha eest rodi ei tehta. Hea visiooniga mees teeb piltlikult öeldes ka kööginoaga taga-aias rodi valmis, kobakäpale võid anda miljon taala ja ta ei saa ikka millegagi hakkama.
Nujah, seda ma mõtlesingi et kõrvade vahel peab ka üht teist olema... Loogiline ju. Üks hästi huvitav hobi. Müts maha tegijate ees
Väga kena.Kas on lihtsalt oma löbuks tehtud vöi arkis ka midagi regada üritatud?Üks parimaid mosseprojekte igatahes,mida näinud olen.Pole millegiga hulluks mindud,köike parasjagu.
badass Kirjutas:Kas on lihtsalt oma löbuks tehtud vöi arkis ka midagi regada üritatud?
Ei teagi sellele täpset vastust anda.
Numbrimärk on küljes, vast on registreeritud ikka. Või on see seal "oma lõbuks"?
rallitaja Kirjutas:Numbrimärk on küljes, vast on registreeritud ikka. Või on see seal "oma lõbuks"?
Ära targuta,numbri küljes olemine ei tähenda iseenesest mitte midagi kui passis olevad andmed näiteks selle mootoriga ei ühti.Veidi ajusid liigutades saad aru,et on veidi vahet originaalmosse ja selle vahel,ülevaatus näiteks vöib pöhjustada küllaldaselt probleeme,rääkimata sellest et kui see ümberehitus pole registreeritud/heakskiidetud,siis on sellega söitmine keelatud.
Noh, nii palju ma ikka tean. Kui peale ümberehituste sooritamist neid heaks ei kiideta, siis ei või sellega sõita. Ajusid pole vaja liigutadagi, piisab pildi vaatamisest. Korra pilk peale ja näha, et seal ikka suhtkoht palju ümber tehtud. Töö küll viisakas. Muide - kirjutasin ju om posti lõppu, et äkki on see numbrimärk seal oma lõbuks (et tegelikult auto muutused paberil ei kajastu).
Natuke jälle VW maailmast midagi, radrodi "Death" ehituslugu:
http://www.kustomcoachwerks.com/forums/v...php?t=1463
Lisan veel juurde, et pole ka USAs see asi midagi nii lihtne. Paar asjakest, mis jutust läbi käinud:
"......and just call it "Project Pullover"....."
"........and that car is illegal as fuck!........"
"...Just because it has no glass, turn signals, wipers, tag lights, etc...."
"...I hired a lawyer this time, and ended up with a restricted license. I'm able to drive to and from work, and test drive cars for work purposes..."
Täiendatud: härra siiski hiljem tegi ta legaalseks.