automoto.ee foorumid

Täisversioon: Rodding ja kustomivärk
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
No ja reaalne lahendus oleks siis iseehitatuna ning kõigile kaasaegsetele normidele vastavana registreerimine? Siis võid põhimõtteliselt ka kombinatsiooni "traditsiooniline rod" ju ära unustada Smile Pigem on see siis "HiTech" või "Modern", mis iseenesest vastava kultuuriga kursis olevate inimeste arust puhtakujuline eputamine.

Tsiklitega põhimõtteliselt on ju meie ametkonnad juba vaikselt leppida suutnud - tean päris mitut rotiratast, mis täiesti registris ning mitte just kõige tavapärasemast välimusest hoolimata läbivad ka ametlikult ülevaatust.
Sain ka oma arupärimisele vastuse - täiesti võimalik on üksikkorras registrisse kanda sõiduk, millel puuduvad dokumendid, kuid on tõestatav selle päritolu (pole varastatud). Taastamise koha pealt peab olema sõiduk taastatud valmistusaja nõuetele vastavalt ning omama ainsa eeltingimusena vasakpoolset rooli Smile

Nii et ei olegi see asi nii hull - põhimõtteliselt võib puuriida alt leitud raamile autot ehitada küll, kui suudad tõestada, et raam kuulub konkreetsele autole enam-vähem mingisse vahemikku jääva ehitusaastaga. Ilmselt peab siiski ka välimuses olema vastav sõiduk ära tuntav Smile
http://www.gaz21volga.com/Custom/coupegr...pegrau.htm
Toonklaasid maha,rattad ka teiste vastu vahetada ja veel paar asja ning oleks täitsa vinge masin.
ChopperOlli saatis lingi enda joonistustele peale seda kui ta mu autot photoshopi teemas nägi.Neli viimast masinat siis vene autot millest kaks peaksid juba nii mõnelegi tuttavad olema.
http://s66.photobucket.com/albums/h269/2cv/Drawings/
Natukene teemast mööda, aga mitte ka väga, kuna sellised tegelased kustomikultuuris väga sees on.
Tegin nimelt oma esimese tiki, vajab veel sättimist ja sügavamaks tegemist jne jne, aga natuke juba nagu on:

http://pinkbananatattoo.wordpress.com/20...irst-tiki/
Kuna endal on ka tekkinud huvi rod'ide vastu, siis plaaniks ka oma moskvich 407 veidi ümber teha. Nimelt ehk oskab keegi soovitada, mis mootor sobiks kõige paremini asendamaks praegust originaalmootorit? (ennekõike lääne mootorid) Sama lugu sildadega ja diferentsiaaliga.
Ei olnud küll 407 aga tuttava naabril oli 401 peale pandud ford sierra mootor.
(29-03-2010, 23:43 PM)walrus Kirjutas: [ -> ]Kuna endal on ka tekkinud huvi rod'ide vastu, siis plaaniks ka oma moskvich 407 veidi ümber teha. Nimelt ehk oskab keegi soovitada, mis mootor sobiks kõige paremini asendamaks praegust originaalmootorit? (ennekõike lääne mootorid) Sama lugu sildadega ja diferentsiaaliga.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Kui soovid teha tänavalegaalselt Siis mosse sillad ja sigulli moto,millest annab suht vahvaid jõunumbreid välja pigistada. Kui niisama näperdada siis Manta või Ascona B sillad ja volvo moto koos jurdekuuluvaga.Sama kui sillad Opelilt siis võiks vaadata ka astra 110 kw moto poole. Manta sildadele pakutakse igasugu kiire ülekande roole,lsd diffreid jms. Samas 407 Opel Kadett C ga samas mõõdus enamvähem,seega sobivad need sillad sinnakanti alla ja kannatavad kenasid jõunumbreid ja omavad ka häid pidureid ja on kerged.
Teeme ise White wall rehvid.

Vaja läheb rellakat, lihvarit ja mõningal juhul ka valget värvi.

http://rod-your-ride.com/whitewalls.aspx

http://www.youtube.com/watch?v=xkcm3rh60p0
kui kellelgi head rod mootorit on vaja siis oleks mul pakkuda üks töökorras ameeriklase 7.2 v8 koos kastiga Big Grin taga silla saaks ka (MÜÜDUD)
(19-12-2010, 16:39 PM)swen17 Kirjutas: [ -> ]kui kellelgi head rod mootorit on vaja siis oleks mul pakkuda üks töökorras ameeriklase 7.2 v8 koos kastiga Big Grin taga silla saaks ka

Mille tehnika? Mopar?
chrysler. mopar jah
Ei osanud mujale teemasse seda postitada, kuid see info pakub huvi vast ka muidu klassikute huvilistele.

Radiaalrehvi mugavus diagonaalrehvi välimusega - Coker esitles uusi rehve:
http://www.rodauthority.com/news/new-pro...dial-tire/
Ma ei ole nüüd päris kindel, kas postitan õigesse teemasse aga...custom on custom.
Nimelt jäi näppu selline isend. Ehk oskab keegi öelda, palju selline aparaat väärt on ja palju seda malli põrnikaid meil üldse liikvel on? Keegi on kunagi sellega igastahes kõvasti vaeva näinud.

http://www.upload.ee/files/3878640/image.jpg.html
http://www.upload.ee/files/3878648/image.jpg.html
http://www.upload.ee/files/3878656/image.jpg.html
http://www.upload.ee/files/3878661/image.jpg.html
Pilte pole.
Nüüd peaks korras olema.
Nagu piltidelt näha siis kunagine hiilgus on jäänud mälestuseks, niiet enamvähem kohe vöib arvestada neljakohalise summaga selle taastamiseks.
Müügiväärtus on see mis keegi on nöus tema eest maksma, sedavörd kustomiseeritud asi pole reeglina eriti lihtsalt müüdav
Tavapörnikad vist hakkavad nii 1.5-2k kui liikumisvöimelised on, see pigem maksab vähem.
Eks ta ole natukene ajahambale jalgu jäänid jah, katus narmendab ja pahtel koorub. Samas plekid ise on kõvad ja rooste praktiliselt puudub. Mootor käis ka ilusti ringi. Tagasi jõuan, siis ajan raisa käima
[Pilt: 1555450_283167351836980_365500610_n.jpg]
[Pilt: 1620555_283085785178470_745914650_n.jpg]
[Pilt: 1621881_283083961845319_1420776394_n.jpg]
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21