No ja reaalne lahendus oleks siis iseehitatuna ning kõigile kaasaegsetele normidele vastavana registreerimine? Siis võid põhimõtteliselt ka kombinatsiooni "traditsiooniline rod" ju ära unustada
Pigem on see siis "HiTech" või "Modern", mis iseenesest vastava kultuuriga kursis olevate inimeste arust puhtakujuline eputamine.
Tsiklitega põhimõtteliselt on ju meie ametkonnad juba vaikselt leppida suutnud - tean päris mitut rotiratast, mis täiesti registris ning mitte just kõige tavapärasemast välimusest hoolimata läbivad ka ametlikult ülevaatust.
Sain ka oma arupärimisele vastuse - täiesti võimalik on üksikkorras registrisse kanda sõiduk, millel puuduvad dokumendid, kuid on tõestatav selle päritolu (pole varastatud). Taastamise koha pealt peab olema sõiduk taastatud valmistusaja nõuetele vastavalt ning omama ainsa eeltingimusena vasakpoolset rooli
Nii et ei olegi see asi nii hull - põhimõtteliselt võib puuriida alt leitud raamile autot ehitada küll, kui suudad tõestada, et raam kuulub konkreetsele autole enam-vähem mingisse vahemikku jääva ehitusaastaga. Ilmselt peab siiski ka välimuses olema vastav sõiduk ära tuntav
Kuna endal on ka tekkinud huvi rod'ide vastu, siis plaaniks ka oma moskvich 407 veidi ümber teha. Nimelt ehk oskab keegi soovitada, mis mootor sobiks kõige paremini asendamaks praegust originaalmootorit? (ennekõike lääne mootorid) Sama lugu sildadega ja diferentsiaaliga.
Ei olnud küll 407 aga tuttava naabril oli 401 peale pandud ford sierra mootor.
(29-03-2010, 23:43 PM)walrus Kirjutas: [ -> ]Kuna endal on ka tekkinud huvi rod'ide vastu, siis plaaniks ka oma moskvich 407 veidi ümber teha. Nimelt ehk oskab keegi soovitada, mis mootor sobiks kõige paremini asendamaks praegust originaalmootorit? (ennekõike lääne mootorid) Sama lugu sildadega ja diferentsiaaliga.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Kui soovid teha tänavalegaalselt Siis mosse sillad ja sigulli moto,millest annab suht vahvaid jõunumbreid välja pigistada. Kui niisama näperdada siis Manta või Ascona B sillad ja volvo moto koos jurdekuuluvaga.Sama kui sillad Opelilt siis võiks vaadata ka astra 110 kw moto poole. Manta sildadele pakutakse igasugu kiire ülekande roole,lsd diffreid jms. Samas 407 Opel Kadett C ga samas mõõdus enamvähem,seega sobivad need sillad sinnakanti alla ja kannatavad kenasid jõunumbreid ja omavad ka häid pidureid ja on kerged.
kui kellelgi head rod mootorit on vaja siis oleks mul pakkuda üks töökorras ameeriklase 7.2 v8 koos kastiga
taga silla saaks ka (MÜÜDUD)
Nagu piltidelt näha siis kunagine hiilgus on jäänud mälestuseks, niiet enamvähem kohe vöib arvestada neljakohalise summaga selle taastamiseks.
Müügiväärtus on see mis keegi on nöus tema eest maksma, sedavörd kustomiseeritud asi pole reeglina eriti lihtsalt müüdav
Tavapörnikad vist hakkavad nii 1.5-2k kui liikumisvöimelised on, see pigem maksab vähem.
Eks ta ole natukene ajahambale jalgu jäänid jah, katus narmendab ja pahtel koorub. Samas plekid ise on kõvad ja rooste praktiliselt puudub. Mootor käis ka ilusti ringi. Tagasi jõuan, siis ajan raisa käima