automoto.ee foorumid

Täisversioon: väike mure
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

hautz

mul selline asi et kui segukas täitsa kinni keerat annab palju peale ja kui mingi 3-4tiiru lahti keerata annab parajalt peale.ja kui palju lahti keerata siis annab palju peale.
kui teate mis viga siis ütelge ......ootan vastuseidRolleyes

Roono

võimatu või sa lihtsalt ei tunne mis pidi käib vint. ja pealegi kui võrr saab liiga palu peale siis ta hakkab plötutama, et nagu ei jõua pentsu ära põletada ja hakkab imelikku häält tegema. ning mismoodi see saab problrrm olla kui välja keerates pidavat töötama normaalselt.

hautz

Roono Kirjutas:võimatu või sa lihtsalt ei tunne mis pidi käib vint. ja pealegi kui võrr saab liiga palu peale siis ta hakkab plötutama, et nagu ei jõua pentsu ära põletada ja hakkab imelikku häält tegema. ning mismoodi see saab problrrm olla kui välja keerates pidavat töötama normaalselt.
midagi ei ole võimatut ma tean väga häst kumba pidi vint käib
Minu võrr läheb käima nii: Esiteks keeran õhifiltri kinni, seejärel keeran segukruvi 1,5 pööret lahti, uputan ja lükkan. Vahest on vaja lükata mitu korda kuna kohe ei taha külmaga tööle jääda. Kui juba kergelt soojemaks olen sõitnud siis keeran segukruvi täiesti kinni ja jõudu hoopis rohkem. minu võrri viga selles et düüs on liiga suureks kulunud pideva puhastamise tagajärjel.
hautz Kirjutas:mul selline asi et kui segukas täitsa kinni keerat annab palju peale ja kui mingi 3-4tiiru lahti keerata annab parajalt peale.
kui teate mis viga siis ütelge ......ootan vastuseidRolleyes
Üks võimalus ,et ajasid segukruvi \"tühikäigu\"kruviga sassi ja muidugi kui se põhja keerata on siiber liiga lahti.
hautz Kirjutas:midagi ei ole võimatut ma tean väga häst kumba pidi vint käib

Vint ei käi tavaliselt üldse Smile Pigem lendab. Ja kui ei lenda, siis istub eelistatult puu otsas Wink

Lugupeetud kaasfoorumlased, see, millest Te arutate on siiski KEERE, mitte vint.
OT-tänapäevases argikeeles on lubatud kasutada sõna \"vint\" ka mõiste \"keere\" asemel.Ja üleüldse,tänapäevased eesti keele reeglid on liberaalsemad,kui \"vanasti\" ning ikkagi ei saa aru,kuda see keelekasutus noortel nii ämbris on...Sad
Peaasi,et vinti üle ei keera!Big GrinBig Grin

hautz

valdo Kirjutas:
hautz Kirjutas:midagi ei ole võimatut ma tean väga häst kumba pidi vint käib

Vint ei käi tavaliselt üldse Smile Pigem lendab. Ja kui ei lenda, siis istub eelistatult puu otsas Wink

Lugupeetud kaasfoorumlased, see, millest Te arutate on siiski KEERE, mitte vint.

vint=keere

hautz

mossepower Kirjutas:
hautz Kirjutas:mul selline asi et kui segukas täitsa kinni keerat annab palju peale ja kui mingi 3-4tiiru lahti keerata annab parajalt peale.
kui teate mis viga siis ütelge ......ootan vastuseidRolleyes
Üks võimalus ,et ajasid segukruvi \"tühikäigu\"kruviga sassi ja muidugi kui se põhja keerata on siiber liiga lahti.
võrril pole tühikaigu kruvi

hautz

Martti Kirjutas:Minu võrr läheb käima nii: Esiteks keeran õhifiltri kinni, seejärel keeran segukruvi 1,5 pööret lahti, uputan ja lükkan. Vahest on vaja lükata mitu korda kuna kohe ei taha külmaga tööle jääda. Kui juba kergelt soojemaks olen sõitnud siis keeran segukruvi täiesti kinni ja jõudu hoopis rohkem. minu võrri viga selles et düüs on liiga suureks kulunud pideva puhastamise tagajärjel.
kõik võrrid käivad isemoodi ja enamik võrre ei vaja düüse minu võrril pole üldse düüsi ja sõidab hästi

w6rrimeez666

hautz Kirjutas:mul selline asi et kui segukas täitsa kinni keerat annab palju peale ja kui mingi 3-4tiiru lahti keerata annab parajalt peale.ja kui palju lahti keerata siis annab palju peale.

hautz Kirjutas:võrril pole tühikaigu kruvi

hautz Kirjutas:kõik võrrid käivad isemoodi ja enamik võrre ei vaja düüse minu võrril pole üldse düüsi ja sõidab hästi

APPI!!!!!!!!!!
Palun pange see läbu lukku, sellele kasutajale ei ole küll mõtet rohkem nõu anda, ta juba ennem piisavalt tark....
O santa simplicitas.... loomulikult teema lukku... Sad
Olen ise sama veaga kokku puutunud. Siin on rohkest segukruvi sisse-väljakeeramisest keere karbussil kulunud, selle tulemusena on keermepaari vahel suur lõtk, kruvi ei hoia oma õiget jäika asendit, vaid käib lõtkust sõltuvalt tölla-möllaSad. Kruvi külglõtku saad kontrollida nii, et ilma keeramata proovi kruvi liigutada üles-alla. Veel parem, proovi mootor tööle saada ja gaasi kindlas asendis hoides liiguta siis kruvi kord üles kord alla ilma keeramata ja näed- kuuled ise, mis imevigureid mootor teeb. Aitab siin ainult uue M5 keermega poldi treimisest, mis on standardläbimõõdust veidi jämedam, et lõtk kaoks. Või vaheta kulunud karbuss.
Mehed, soe soovitus teile. Ärge ilmaaegu seda segukruvi kruttige, kui ta on välja reguleeritud. Külma mootori käivitamiseks piisab üleujutusest ja õhuklapi täielikust sulgemisest. Peale käivitust nats õhuklappi avada, ja nats kohapeal lasta mootoril soojeneda, soojeneb üsna kähku. Õhuklapp lahti ja tuld!

Keegi mainis, et võrril pole tühikäigukruvi. On küll, see on alt üles poolviltu sissekeeratud kruvi, mis oma otsaga lükkab lahti segusiibrit. Kruvi sissepööramisel tühikäigupöörded tõusevad, väljakeerates langevad.
Veel üks soovitus. Paljud kogenematud võrriomanikud kurdavad, et võrr \"ei rebi\", \"ei lähe edasi\", \"uimane\" jne. Siin võib lihtsalt viga olla selles, et \"täisgaasiga\" ei avane segusiiber täielikult. Kontrollimiseks keerake õhupuhasti maha, keerake gaas peale ja vaadake karbussi läbi segukoonuse, kas segusiiber on täiesti eest ära või on teda veel mingis ulatuses näha. Gaasitrossi kõri reguleerpoldist kruttige nii, et segukoonuse ava oleks täielikult näha. Nüüd peaks võrr \"lippama\" täiega.Wink
Head sõitu!
Taruvaras