automoto.ee foorumid

Täisversioon: autole kulund värvi efekti, kuidas?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kuidas värvida autot nii, et tekiks selline kulunud efekt. Nurgad ja kumerused oleks nagu kulund, teist tooni. Kas lasta mõnel kunstnikul maalida või saab ka nii, et värvida need kumerused mis kulunud tumeda tooniga ja siis terve auto õige tooniga nii, et nurkadele ja kumerustele vähem värvi ja siis õiged kohad üle lihvida, poleerida.
Või kuidas oleks võimalik sellist efekti tekkitada, et auto värv on kulunud?
Hea idee! Aga mis autoga tegemist on?

Samuti huvitab kuidas selliselt värvitud aparaati meie koduvabariigis registreerimisel (loe: ARK-is) ja hilisematel ülevaatustel suhtutakse?
mina tahaks mk3 Cortinale sellist värvi selga ja ARK ei peaks seda nüüd küll keelama, liigub ju meie teedel igasuguseid kirjusid ja reklaame täis autosi. Alustades trollid, trammid, bussid.
ARK-i ülevaatuspunkti \"kiusata\" siis miskil ajal tekkis idee auto \"läbiroostetanuks\" värvida,asi jäi tehniliste vahendite pärast teostamata.Kusagilt pildiraamatust on silma jäänud \"rondistatud\" tsikkel,mäletan,et porilauad oli tehtud roostevabast plekist ning liivapritsiga siis ära näritud,värvitud oli samuti korralikult(s.t. et roostese metalli olemus hästi ära tabatud),esmapilgul ei saanudki aru,miks mingist rampest nii palju pilte oli tehtud...
On keegi kuskilt midagi huvitavat sellise tgevuse kohta lugenud, kuulnud või näinud? Või mis moodi te ise sellise olukorra lahendaksite?
Mina teeks nii, et vahataks need kohad ära mida ei taha ,et tuhmuks ja siis teeks sujuva ülemineku nendele kohtadele, siis südasuvel pleegitaks autot kuskil päevad läbi või sõidaks kruusateel ,kus tolmab palju. Sel juhul kulub vahakiht maha mõne ajaga, ja need pinnad jäävad korralikuks, aga kohad kus vaha ei olnud jäävad kindlasti pleekinud ja tuhmunud.
Olen kuulnud, et keegi jättis oma auto mitmeks aastaks õue roostetama, et hiljem lakk lihtsalt peale kanda.Kahjuks ei mäleta kus seda kuulsin ning mis sellest projektist saanud on.Huvitav oleks seda tulemust näha.
See viimane oli kod. Leivategija ettevõtmine...tema ühe sapika värvist puhtaks võttis ja selle roostetama jättis. Mis sai edasi, ei tea.

Asp
Kuskilt kuulnud,et sapikas saanud näitleja Männardi (Muhv,nõudmiseni) omandiks.Tehnoloogia olnud:sapikas haljaks,soolhappe lahusega üla ja lakk selga.
võtad heledama ja tumedama tooni värvi ja siis kasutades profesionaalseid sujuvaid maalri värvimisliigutusi värvid mõned kohad heledamaga, mõned tumedamaga nii et laikude piirjooned sujuvalt kattuksid, siis teed peene liivapaberiga üle ja lased laki kõige peale, peaks päris ea tulemuse saama,
Jah ise mõtlesin kah midagi sellist teha
Nii \"kulunuks\" ei taha autot värvida?

http://www.softcom.net/users/huston/ASC2...ty_009.jpg
Njah päris hea. Ainult selline mullitav rooste, mis tiibadel pole eriti hea.
Ühele motikale tegime siukse kulunud värvi efekti nii ,et .....

Kui sai värvi kiht peale kantus...ja lastud ära kuivada siis läksime nitroga kallale ning nühkisime kohati värvi maha. Seal kus ülepingutasime ...sinna lasime uuesti värvi ja jälle nitroga kallale .
Nendele kohtadele võimalikult õhuke laki kiht mille poleerisime ära Smile
Tulemus oli lahe.....
praegu tellitakse kõvasti kulutatud mööblit,nn.tunduks nagu osaliselt värv pealt kulunud,ju siis hetkel popp! Kannatab teha ja tulemus päris kobe...viia see tehnoloogia sujuvalt plekile...pole proovinud aga võiks,idee pole laita!
Praegu saab tellida ju ka matti värvi korralikest värvifirmadest, on mingi lisaainena värvimatisti.
Veel saab värvi matiks, kui pooltoores värv tugevalt niiskust saab. Näiteks unustasin kunagi õhtul värvitud kapoti välja ja hommikuks oli kaste värvi pinna piimjalt tuhmiks tõmmanud. Vajalikud kohad saaks hiljem läikima poleerida.

Tom.

airbrusha

üks huvitav meetod millega saavutada omapärast efekti on lasta alla kauemini kuivav värv ja selle peale kohe kiiremini kuivav...kui värvid on tonaalsuselt erinevad siis tekib pealmisel värvil mõranemise efekt ja allolev värv jääb mõrade tooniks ...Kui see tulemus lõpuks üle lakkida ..lihvida ja jälle lakkida siis saab sileda vägagi huvitava ja vana pinna ...tehnika on kasutusel juba väga vanast ajast ning teda on senini tuntud kraklee nime all