automoto.ee foorumid

Täisversioon: HOT ROAD
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

skorpion3

Nimelt on olemast 400 hp mootor. V8 siis ikkagi Big Grin ja lõpuks hakkas mõte jooksma selle poole et kuhu seda peale panna, sest mootor sattus kunagi ammu nu ütleme siis et juhuslikult minu kätte! ja nüüd tahaks hotrpadi teha! olen vaadanud vanu autosid aga nu need mis on vanad ja juba korras neile küll ei taha enam kätt külge panna ja lammutama hakata! ja masin peaks olema ikka selline et eest nina on nagu eraldi ja porilauad on eraldi. IKKA VANEM SIIS Big Grin et kust leida head toorikut, millel kere korras ENAM VÄHEM IKKA Big Grin
Mõtled Hot Rod?
Ameerikast leiad päris palju korraliku kerega vanu autosid. http://pages.motors.ebay.com/browse/Collector.html
Eestist aga \"tänu\" siinsele kliimale eriti mitte.
Parimad \"HOT ROAD\"\'id Smile tehakse ise kuna see paistab uus asi olevatBig Grin.
Hot Rod auto tegemiseks oleks parim \'34-\'38 Fordi kupeed või ka klassikalisema auto poole minnes T Mudel aastatest \'08-\'27 vms. Muidu iseenesest piire pole ja tee lahe asi kasvõi M400-401\'st. Põhimõtteliselt stiilipuhas Hot Rod on ilustatud/omapäraseks- ja võimsaks ehitatud auto.
Ei tohiks tänavavõistlus-(Street Rod) või custom autodega segi ajada.
Põhirõhk oleks raami/kere tugevaks ehitamisel ja ilustamisel,siis istuta oma 400 hobust sinna sisse, võlu sinna juurde vastupidav kast ja sillad ning ära unusta pidureid! Paljast mootorist ikka ei piisa. Kui su mootor ennast jalgevahelt välja lajatab on ikka häbi küll!
Lihtsaim variant oleks leida raam ja sellest alustada.Plekid tee millised tahad,kasvõi klaaskiust kui põhi tugev.Muidugi Eesti seaduseid ma ei tea,võibolla Eestis ei saagi midagi lahedat teha.Sad
USA\'s praeguse aja riistad aga hiilgavad tänapäevase tehnoloogiaga ja ehituse investeeringud kipuvad astronoomilistesse kõrgustesse.Kõige kergem (lihtne kättesaadavus)variant oleks tutvuda algaatomitega filmis American Graffiti ja uurida soome V8 magazine. Loomulikult internet (kuid inglise keeles).Eks teistel foorumlastel ole sulle konkreetsemat pakkuda.
Mõned näited Street Rod\'ist ka,punane on juba uuel sajandil tehtud (mootor on Big Block) ja must on eelmisel sajandil kuid spartalikult, nii nagu peab.

[Pilt: p3040996a3gc.th.jpg]

[Pilt: p30401159ec.th.jpg]

Tulevane Custom:
[Pilt: p30400175rb.th.jpg]

Lõpuks äge Hot Rod!
[Pilt: p3040099a3pr.th.jpg]
Kusjuures, see must tundub lausa isegi fourbangeriga (4sil) olevat. Äge!
Ja viimasel pildi olev T-Bucket on ka väga teema..... Eriti just USA kandis, siinpool (Soome, Rootsi, muud Euroopa maad) need nagu niiväga moes pole.

Teema algataja võiks alustada endale elementaarsete mõistete selgeks tegemisega.

skorpion3

Hmn esiteks MIS MÕISTETEGA on HOT ROADE JA HOT ROD uuri netist väheke tarkur! teiseks TÄNUD MUIDUGI TEISTELE KES VASTASID, auto kerge otsingutega olen alustanud aga nimelt otsin midaig millel oleks nagu rohkem rauda, et ikka plekist katus kah oleks peal Big Grin aga vana! aga ei leia seda õiget Sad kül on esiosa juba nagu normaalsel autol ve on midagi muud mäda :\'(
Mingi valiku leiad kindlasti www.unicweb.ee -st. Kui sealt sobivat ei leia, võiksin üht-teist veel soovitada.
skorpion3 Kirjutas:Hmn esiteks MIS MÕISTETEGA on HOT ROADE JA HOT ROD uuri netist väheke tarkur! teiseks TÄNUD MUIDUGI TEISTELE KES VASTASID, auto kerge otsingutega olen alustanud aga nimelt otsin midaig millel oleks nagu rohkem rauda, et ikka plekist katus kah oleks peal Big Grin aga vana! aga ei leia seda õiget Sad kül on esiosa juba nagu normaalsel autol ve on midagi muud mäda :\'(

Hea küll ärgem vaielgem, kuid pppp\'l on õigus HOT ROAD on mitte stiil vaid Harley-Davidsoni lõhnaõli meestel ja ka nii nimetatakse kuuma maantee miraazh virvendust motoristide poolt.Muus osas võib see vabalt mitte inglise keele maades kirjaviga olla. Poleviga, ega kirjaviga meest riku,tean mitut Rider\'it kes sõna otseses mõttes kirjutada ei oska, kuid Pannheadi võtavad lahti ja panevad kokku silmad kinni!
Kui sa tõsiselt mõtled asjaga tegelema hakata, siis ma soovitan sul mingi aja kulutada teooria peale küll!
Loe alguses ehitus stiilides ja mida need üldse tähendavad,siis vali enda lemmik stiil.Sellest lähtudes loe edasi sellest stiilist ja selle stiili viljelejatest.Sammuti on tähtis tedvustada endale koguaeg reaalne budget!!!Kui oled juba siin mail oma sammudega tuleks jätkata juba tehniliste ja step by step kirjandusega.See annab sulle ülevaate mida selle konkreetse masina jaoks vaja läheb.Samuti aitab aru saada töö mahust.Ka pärast seda on sul reaalne ettekujutus tulemusest!Kui oled juba siin siis sa tead üpris täpselt millise kujuga autot või mis tüüppi raami või muud algus punkti sul vaja läheb.Nüüd vii ennast kurssi Eesti seadustega.Kui sul veel on mingi jõud ja soov allesSmile siis tee endale kirjalik plaan milles on välja toodud sammsammult töö järgud ja aja kava.Sammuti kuidas su raha kaob peaks seal kirjas olema. Nüüd kui sul on plaan valmis ja ettekujutus autost olemas on sul kaks teed valida.Esimene oleks su era hobi ja vabadus (hirmus raske majanduslikult) või teine leida sponsorid ja minna ka show\'dele (sponsorid nõuavad seda). Esimese valiku juures aitab su plaan seda masinat lõpule viia ja sa tead alati kus sa momendil oma asjadega oled ja mida edasiseks vaja on. Teise valiku puhul oleks vaja veel minna kunstniku juurde ja lasta autost kvaliteet visandid joonistada kus oleks ka jäetud valged kleebiste kohad sponsoritele (kohad autol,mida saa müüd).Kui see on tehtud kraabi oma paberi majandus kokku (kõige tähtsam on rahaline osa ja paari kolme aasta messide ja showde kavad) ning mine kõvade raha jõmmide ukse taha audientsile!!(vaata et firmad on ikka mingis kontekstis su masinaga)Hot Rod Pampers\'i või Always\'i sponsorlusega oleks nagu naeruväärne.
Kui siis keegi su oma tiiva alla võtab on sul majanduslikult hea kuid sul tuleb paljus arvestada maksja maitset! Ahsoo, tee ka endale selgeks kui palju sponsorid peaksid maksma ja mille eest.jaga see summa oma müügi kohtade peal ära ja jälgi koha esinduslikkust.Loo vastavalt sponsorlus järgud ja sponsorlus summad vastavalt järkudele. Näit: pea sponsor,see ja see reklaam koht ja summa selle eest aastas oleks näit.100 000.-, Kuld sponsor, see ja see koht ja summa aastas 75 000.- jne. Vaata järgmist posti...
Samas ära unusta, et sponsoritele vastavalt järkudele on vaja ka aastas kord teha tänu kingitus sponsoreeritava poolt.Näiteks peasponsorile 24K kullatud vms. võibolla isegi väike vääriskivi sees mingi graveeritud tänu tahvel seinale panemiseks kus on ka aasta toodu ja sponsorluse tase.
Teistele (kuld,hõbe,pronks sponsoritele) sarnased asjad aga väike sponsoritele näiteks kallis sampus koos raamitud tänu kirjaga on täiesti normaalne.Kõik see arvesta raha sisse mis vaja läheb!!
Kui nii see kui ka esimene valitud samm on tehtud siis oledki õnnelik Hot Rodi omanik.
Unustasin kirjutada,et ka füüsiline masina ehitus kuulub selle kupatuse sisse ja seda saab teha ise või lasta teha, vastavalt ka raha vajadus.See valik (kas ise või proff) tuleks lisada teksti vahetult enne sponsoreid ja töö tegemine ise pärast sponsoreid või isa aga tegema hakata vastavalt mis finants meetodiga alustatud on (sponsor või ilma).
Kõik ülalpool toodud on KESKMINE STANDART USA\'s hobi ehitajate ja ka esmaehitajate poolt läbikäidud rada.Erandeid on alati!! Mõnel on oma seib olemas ja teisel sõbrad jne. Jõudu kõigile kellel sellest tekstist kasu on!