automoto.ee foorumid

Täisversioon: auto põhja värvimine
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere!
On siis muhu ehitus nii kaugele jõudnud et auto on küljeli ja põhi ootab puhastamist.Põhi ise on korralik,mõnest kohast lihtsalt kergelt roostes,tahaks siis teada mida puhastatud põhjaga edasi teha,kas kohe värv selga,või mingi krunt ka alla.
(Muidu paneks mingit mastiksit kuid võimalus puudub)
Kui isegi mastiksi võimalus puudub, siis kivikaitset on vist mõttetu soovitada?

Muidu loetakse parimaks põhja korrosioonitõrjeks vana mootoriõli - peale pritsituna korjab see enda külge teetolmu, moodustades pastalaadse kihi. Samas päris haljale metallile seda vast ka ei panda.

Krunt pannakse ikka iga värvi alla, vahet pole kus kere osas see asub.
Minuarust oleks kõige parem põhi mehaaniliselt puhastada terasharjaga, siis kindlalt krunt värv ja peale mitu kihti pinnavärvi. Krunt seepärast hea ,et kaitseb rooste eest ja hoiab värvi paremini kinni.
Sorry, et tundmatu sellel alal peaaegu kuid: Esmalt soovitan vana saasta sealt maha võtta (usun, et survepesur aitab ka veidi).

Nii põhja põhja puhastus iseenesest suur tegu, kuna kõikidesse kohtadesse ei saa ligi. Samas tuleks teha piisavalt hästi, seega soovitan algselt kasutada terasharja (kui loomulikult trelli kasutamisvõimalus puudub). Kui põhi südametunnistuse järgi puhastatud peab kindlalt krundiga üle tõmmata, kuid värvi osas ei oska ma aidata. Kuid ise kasutasin mastiksit, käru puhul see oli ülihea, samas pean tõdema, et pesen (raud) käru iga kord kui soolasisse viin.

Vene raud kipub ikka veidi roostetama, kuid selleeest on parimad asjad just sellest tehtud.
Seal seda vana saasta eriti polegi,ainult vana värv,värvi võtan maha relaka otsa pandud teraharjaga.
Jesper Kirjutas:Muidu loetakse parimaks põhja korrosioonitõrjeks vana mootoriõli - ........
Mootoriõli on halb kaitse rooste vastu. Vana mootoriõli veel halvem. Vana õli on happeline. Seda aga teame kõik mida hape metalliga teeb...ka väikses koguses.
Kui sul mistahes kate plekil peal, siis sinna peale pane mingit roostevastast õli (eeldan, et lahtise asja oled maha kraapinud). Neid on tänapäeval palju erinevaid saadaval (Dinitrolil-ML, Addinolil KO6F). Vaja poest ainult küsida. Kui sul on võimalik saada veel vene Movili, siis see ka väga hea. Paljudele lääne tänapäevastele teeb silmad ette. Kui see spets õli on sul paar päeva kuivanud, siis tuleks see üle lasta põhjamastiksiga. Just nendelt kohtadelt, kus liiv ja vesi vastu käib. Kinnistes osades pole vaja.
Seda protseduuri võib toimetada ka haljale plekile. Küljekarpe ei ole ju seespoolt võimalik värviga katta.
Põhjakaitset ei ole mõttekas väga paksuks ajada. Siis ei tea sa, mis seal all toimub. Tihti on nii, et paksu kaitset maha lükates tuleb sealt alt välja lausrooste (pealt vaadates kõik väga ilus).
werewolf0 Kirjutas:Seal seda vana saasta eriti polegi,ainult vana värv,värvi võtan maha relaka otsa pandud teraharjaga.

Lamellketas on IMHO kah päris hea asi, eriti roostesemate kohtade peal (kui ligi pääseb sellega).
pppp Kirjutas:Lamellketas on IMHO kah päris hea asi, eriti roostesemate kohtade peal (kui ligi pääseb sellega).

Tõsisema vana \"ködi\" korral (roostesegune pind tõrva, mastiksi vms all) lähevad tööorganid liiga kiiresti umbe.

Minu kogemus ütleb, et pole parimat kraabitsast + relaka otsas olevast jämedaharjalisest terasharjast.