automoto.ee foorumid

Täisversioon: MOTOREX 2005
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Õnneks ei paku seekordne MOTOREX eriti midagu \"uut\", küll aga \"vana\".

A - halli teisel korrusel on esindatud Mootorrattamuuseum. Väljapanekul puudub seekord täpsem temaatika, lihtsalt on vanu tsikleid seinast seina ja niisama vaatamiseks ning vestlusteema algatamiseks. Vaata ka: http://www.unic-moto.ee/muuseum

Muuseumi vastas on mootorispordi ajalugu, nii pildis kui esemes.

Samal korrusel on ka nooruke Volgaklubi kolme eksponaadiga. Esimest korda on rahvale imetlemiseks toodud läbilõige Volgade arenguloost. Ekspositsioon ei pretendeeri nüanssidesse süüvimisele ja põlvkondade eristamisele - pigem jääb ülevaatlikuks ja muljet kujundavaks. Vaata: www.volga.ee

Erahobiklubi \"Unic-Senior\" - kodanik Valeri Kirss, näitab ka pisikeses boksis palju asju korraga, samas on võimalik missidega kokku puutuda. Välja on pandud eksponaadid alates ämblikratastest ja lõpetades ...-ga Vaata: http://www.missestonia.ee/unicsenior/

Vaata ka: www.fair.ee

KÜLASTAGE MEIE BOKSI!!!


On juba keegi jõudnud käia? Mida huvitavat on mootorispordi muuseumi väljapanekus?

Terv!
Asp
Väikese ülevaate panin unicwebi foorumisse.
Isegi käidud ja üritus on väga nutune. Välja arvatud muidugi Piiburi mainitud eksponendid.

Mootorispordimuuseumil on põhjalik valik Vihuri rattaid ja üldse ringrajamootorrattaid. Lisaks ka viimane Estonia ja Estteci vormel.

Kurtna muuseumi ratastest on väljas ka põhjalik valik, lisaks veel 1910.aasta Watt, mis on üks vanimaid Eestis säilinud mootorrattaid.

Veel on uute Jawade müügiboksis vana 350-ne (ampermeeter paagil versioon, kuigi valede osadega), kod. Leivategija kahe Tšaikaga, vana Mersu 170 kabrio (muidu eeskujulik, aga kui istmete seljatoed on kaetud Mistra taolise materjaliga, siis see rikub kogu üldmulje).

Loomulikult on ka isand Kirss oma missidega ja äsja Hollandist toodud 1926.aasta Unic sõiduautoga. Volgaklubi on esindatud Gaz-21 (omanik herra Kersna), Gaz-24 ja Gaz-3102-ga.

Minu isiklik \"fuck off\" soovitus läheb aga Jawa maaletoojatele, kellega muidu sujunud vestluse rikkus mu jaoks ära soovitus oma Jawad soomlastele maha müüa ja saadud raha eest endale uus 650-ne osta.

Asp
Käidud kah,õnnestus paar kutset saada.Uut kraami-jube vähe,nii et peahallis ka paadid ja Rebella mehed \"kozlikutega\".Samas rahvast vähe,nii et võis rahulikult jalutada.Uunikumide pool muidugi paremini nähtav kui varem.Eks siis järgmine aasta jälle rohkem uut ja läikivat krrami... Wink
Laäks tuttavaga vaidluskes, et mitmendat korda Motorex on juba?
cesium Kirjutas:Laäks tuttavaga vaidluskes, et mitmendat korda Motorex on juba?
\"16. märtsil kell 12.00 avatakse Eesti Näituste messikeskuses Politseiorkestri helide saatel pidulikult 14. Tallinna auto- ja tehnikanäitus ”Motorex 2005”.\" - http://www.fair.ee/index.php?id=16
ise jäin näitusega suht rahule kuna huvipakkuvad asjad olid seekord ilusasti esindatud- vanad autod

ka leivategija oli sel aastal väga hea eksponaadiga väljas.
Esttec ja Estonia olid huvitavad, Vihuri rinka siklid (kahjuks ei võtnud kaamerat). Jawa boxis sai käidud, kahel rattal isegi istutud, hargilt maas. Peab ütlema, et see 125 Sport on päris tore ratas, oleks finantsi, ostaks küll. Hind oli midagi 35 k kanti vist.
Täna hommikul kooli sõites jäi Estonia pst ja Pärnu mnt ristmikul silma ilus roheline Moskvich pickup, kastis vana mootorrattas. Reg.nr numbrid ei jäänud meelde aga tähed olid RAM või RAN, nii täpselt ei vaadanud. Jägsin hoopis autot ennast mis oli väga heas korras ja tsiklit mis kastis oli. Tundus kohe et tuli MOTOREXilt.
Martti Kirjutas:Täna hommikul kooli sõites jäi Estonia pst ja Pärnu mnt ristmikul silma ilus roheline Moskvich pickup, kastis vana mootorrattas.
... ja Mosse roolis tuntud koolidirektor isiklikultBig Grin Rohkem lihtsalt võimalusi pole, kui tegu roheliste kastikate ja vanade tsiklitega. Variant 2 on GAZ-22 ja vana tsikkel ja variant 3 valge \"rootsi tank\" koos vana jalgrattagaWink
Minule jättis MOTOREX-il meeldiva mulje Volgaklubi boks, mis oli palju vaadeldavam ja nauditavam kui sama tehase ametlik esindus suure halli tagumises nurgas. Kummaline on, et Leivategija ja Volgaklubi suudavad Gorki autotehast märksa eeskujulikumalt \"müüa\" kui tõelised müüjad ise. Kusjuures Leivategija ja Volgaklubi ei müü ju tegelikkuses mitte midagi ja ei saa peale imidžikujunduse mingit majanduslikku kasu oma reklaamist MOTOREX-il.
Ilmselt mineviku mittemäletamine ongi Gorki autotehase madala lennu põhjus.

PS Rohelisel Moskvitchil M-1 M-iga kastis, puudub seos MOTOREX-iga. Kummalisel kombel tõmbab minu 1000 kroonise bilansiväärtusega majandusveok palju tähelepanu. Originaalvärvis tsikkel rändas Kurtna Mootorrattamuuseumisse, kus asub kevadest alates laiendatud püsiekspositsiooni.