automoto.ee foorumid

Täisversioon: K: vectra diiselmootori nukkvõlli paika ajamine?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
kas keegi oskab öelda kuidas paika panna opel vectra diisel mootori 1,7 mootori nukkvõll rihmaseibi suhtes?
märked puuduvad!
Kui pumba märk ja väntvõlli märk (mis on hoorattal) on paigas, siis nukkvõll peab olema sellises asendis, et esimese silindri kohas nukkvõlli nukid peavad vahtima V-tähe kujuliselt ülespoole. Selgituseks teistele: hammasrihma ratas istub nukvõllil vaid koonusega ilma kiiluta.
Sul ikka Opeli mootor mitte Izuzu?
jah opel tavaline diisel 1,7
volkari diislil pannakse nukkvõlli tagumineots plokikaane suhtes plaadiga paika ja keeratakse väntvõll alt märgiga kokku! aga et kas selline asi toimib ka opeli puhul?
Mina pannud volkaril sinna otsapilusse 8/10mm lehtvõtmeSmile
Opelil seal ju vaakumpump!
seda küll jah aga kuidas oleks siis koige parem panna see paika?
enne plokikaane tihendi vahetust käivitus talvel korralikult aga nüüd nagu enam ei taha eriti käivituda. ainuke mote et nukkvõll on vända suhtes paigast ära.
Kui pumba märk ja väntvõlli märk (mis on hoorattal) on paigas, siis paned rihmaratta nukvõlli otsa (poldi keerad näpuga kinni, et koonuse peale kinni ei võtaks) siis rihm peale. Nüüd pead nukkvõlli keerama sellisesse asendisse, et esimese silindri nukid nukkvõllil peavad vahtima V-tähe kujuliselt ülespoole. Kui nukkvõlli keeramisel klapp läheb vastu kolbi ja enam keerata ei lase, siis pead korraks keerama väntvõlli sellisesse asendisse, et kolvid ei oleks ülemises asendis ja laseksid nukkvõllil ringi käia. Kui nukkvõll paigas, siis keerad alles otsamutri korralikult kinni. Enne käivitamist aga keera igaks juhuks rattakoopast väntvõlli otsast mootorile mitu tiiru peale.
kunn007 Kirjutas:...aga nüüd nagu enam ei taha eriti käivituda
Kas ei käivitu üldiselt kergesti või käivitumisel jätab mõni silinder kaua vahele? Kas töösoojana mootori töötamine ja tõmme sama nagu enne?
külmalt hakkab lubama ning siis järsku võtab järgi kõik silindrid, aga see toimub peale 2-3 kordest kyynalde andmist. peale tihendi vahetamist mootor teeb nagu rohkem müra. tõmme oleks nagu ennemgi oli. kui plokisoendus on järel siis käivitub ilusti.
Hästi nagu ei usu, et nukkvõll paigast. Pigem võib pump paigast olla.
isal sama jama, ainuke vahe on see, et käicitub, tühikäiku pole ja ilge klõbin on taga, kuigi klappe nagu kolvid ei puutu. Juhtus peale hammasrihma purunemist.
Hammasrihma purunemisel ei juhtu ju selle mootoriga miskit muud halba kui, et purunevad nookurid ja vahetust vajavad ka laksu saanud hüdrotõukurid. Pole mõtet mootorit laiali kiskuda. Vahetada saab need detailid vaid klapikambri kaane eemaldamisel.
See et ei osata hammasrihma paika panna on juba omaette teema.