automoto.ee foorumid

Täisversioon: Castrol GPS
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kas Castrol GPS motorcycle oli-i võib kallata Jawa 634 käigukasti?
http://www.motodepot.com/accessories/oil...keoil.html
Vabandust teema solkimise pärast aga mu küsimuse mõte enamvähem sama: kas traktori T-25 mootorisse võiks kallata tavalise vene õli asemel poolsünteetilist või täissünteetilist õli? Nimelt kas kaasaegne õli liiga vedelaks ei jää sellise mootori jaoks?

w6rrimeez666

Õli \"vedelust\" näitab ju selle viskossusindeks, mitte tema mark ja tüüp. Probleem uuemate põlvkondade õlide kasutamisel vanas mootoris saab olla see, et uuemad õlid on parema pesemisomadusega ja võivad ajapikku igalepoole mootorisse ladestunud vana õli ja tahmajäägid lahti pesta ja igasuguseid kohti ummistama hakata - järelikult vaja teha ennem korralik läbipesu. Aga konkreetse castroli kohta ei oska küll muud öelda (kuna seda knkreetset õli lihtsalt ei tea), et seda, kui see on mõeldud kasutamiseks märgsiduriga 4T mootorrattamootoris, ei toiks sellele õlile olla ka mingedi vastunäidustusi kasutamiseks minski, jawa, mopeedi jne käigukastis. Ise kasutan mopeedimootoris näiteks Mobil 4T Racing täissünteetilist...
küsimus oli mõeldud just pidades silmas sobivust märgsidurile st. ega äkki ei põhjusta siduri libisema hakkamist?
w6rrimeez666 Kirjutas:Õli \"vedelust\" näitab ju selle viskossusindeks, mitte tema mark ja tüüp. Probleem uuemate põlvkondade õlide kasutamisel vanas mootoris saab olla see, et uuemad õlid on parema pesemisomadusega ja võivad ajapikku igalepoole mootorisse ladestunud vana õli ja tahmajäägid lahti pesta ja igasuguseid kohti ummistama hakata - järelikult vaja teha ennem korralik läbipesu.
Mõtlesin, et äkki kellelgi konkreetset kogemust T25ga kasutades näiteks täissünteetilist õli 5W40.
Aga kas mitte vene suurte lõtkudega mootoritel ei jää õlirõhk madalaks? Kunagi 90ndate alguses panin oma GAZ69le \"lääne\" õli, millega hakkas tühikäigul õlituli põlema. Vene \"paksu\" õliga oli õlirõhk normis.
Ja minuteada on näiteks Kamazi õli (mida oma traktoris kasutangi) spetsiaalselt paremate pesemisomadusega ja ei soovitata panna \"õlimulda\" täis mootorisse.

vootele Kirjutas:küsimus oli mõeldud just pidades silmas sobivust märgsidurile st. ega äkki ei põhjusta siduri libisema hakkamist?

Ise ei näe mingit põhjust, miks ei võiks tavatingimustes väikeste võimsuste juures kasutada tsiklimootoris näiteks kordades odavamat autole mõeldud täissünteetilist õli. Enda Honda Monkey juures pole sellega mingit siduri libisemist täheldanudBig Grin
Tahaks kuulda kellegi konkreetset juttu teemal: sidur hakkas libisema kuna polnud õlis siduri libisemisvastaseid aineid.
poolsünt peaks 25\'e mootoris käima küll.Talvel ei lähe külmaga ehk nii paksuks kui kamazi õli.Enne poolsündile üleminekut tee mootorile sisepesu naftaga. Suvel vedasin 16\'ga põllupealt soga ära,mootor oli kuum ja vene õli oli karteris nagu vesi-huvitav,mis määrimisomadused siis olla saavad?
Tziklivend Kirjutas:poolsünt peaks 25\'e mootoris käima küll.......
Suvel vedasin 16\'ga põllupealt....

Kui aus olla siis mul ka T16(MG) mille mootoriks aga \"D21A1\" -seega sama, mis T25 mootor (18,4kw /25hj) Smile