automoto.ee foorumid

Täisversioon: aidake palun
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

Crazydonkey

Mu Mopeed (v501) sureb sõidu peal välja ja enam käima ei lähe. Kui jälle hääle sisse saan ei võta enam tuure ülesse.

Milles võiks viga seisneda. Kus khas?

Crazydonkey

ja veel, et kuidas sellel mootoril pannaxe sädet õigeks...
Crazydonkey Kirjutas:Mu Mopeed (v501) sureb sõidu peal välja ja enam käima ei lähe. Kui jälle hääle sisse saan ei võta enam tuure ülesse.

Milles võiks viga seisneda. Kus khas?

Vaata üle karbuss, ta võib liiga palju bensiini peale saada või ta on Sul umbes(puhasta ära).
Crazydonkey Kirjutas:ja veel, et kuidas sellel mootoril pannaxe sädet õigeks...

Sädet ei oska küll ma õigeks panna, kuigi oskan süüdet õigeks panna.
Keera generaatori poldid(mis hoiavad teda kinni,mootori vastus)õrnalt lahti nii, et teda saab liigutada.Ja vaata generaatori peal peaks olema kriips ja mootori peal ka kriips, pead need panema paralleelseks.

Crazydonkey

ok, proovin kui puhastan karbussi ära ja panen süüte õigex
Asi võib ka selles olla et kolb ja/või kolvirõngad paisuvad kuumenedes liiga palju. Ja teadagi mootor sõites kuumeneb.
rnkx Kirjutas:Asi võib ka selles olla et kolb ja/või kolvirõngad paisuvad kuumenedes liiga palju.

Mõtle enne loogiliselt kui sõna võtad.

Kui probleem oleks kolvirõngaste liigses paisumises, siis näeksime varsti ilusaid rõngaste tükke ning otsiksime uut kolbi ning silindit rikutute asemele. Ega naljapärast ei jäeta ega kontrollita PAISUMISPILU rõnga otste vahele.

Ma olen lugenud et ühel foorumikasutajal juhus selline asi et kolb paisus liiga palju kuumenedes ja mootor muutus nõrgemaks ja jäi lõpuks seisma.
Võibolla on viga hoopis silindris, mis kuumenedes liiga vähe paisub?

Tegelikult on asi nii, et kui mootor üle kuumeneb, siis kipub ta kinni jooksma. Ehk kui kolb läheb kuumemaks kui ette nähtud, siis ta paisub liialt ja kiilub ennast silindrisse kinni.
Ja kuumaga pole siin midagi pistmist. Pigem vähese jahutusega.