automoto.ee foorumid

Täisversioon: punane oktoober
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Sattus siis selline isend kätte, seisnud väga kaua. Pakutav väljalaskeaasta oleks 1939, L-300, 293 ccm koos deflektoriga. Hetkel puudu osi karburaatorist ja orig. hoorattamagneetost. Karburaator asendatud hetkel K 28 B-ga ja magneeto asendan lähiajal ketiga käitatavaga. Idee oleks välimus võimalikult originaalseks saada, mootori koha pealt tuleb siiski mõningaid järeleandmisi teha. Imelik välimus ja värvkate on eelmisest omanikust kes oli mudeliehitaja ning kes tsiklit \"ümber ehitas\" (loe, sõitis õhufiltrita näiteks ja kleepis tsikli täis kleepse ja muutis värvkatet) ja tema möödalaskmisi peab nüüd vaikselt likvideerima. Originaalid ei ole paljud trossid, juhtmed, mingid lülitid esitules, juhtraud jne. Eks projekti jätkudes katsun pilte lisada ja lehte täiustada, hetkel sai kiirelt kõik siia ülesse pandud. Kõiksugu info vastava tsikli kohta on alati teretulnud.

http://www.pilt.ee/view/356980/
päris maru preparaat.
Mille jaoks too jahutusribidega metallist moodustis hea on, millest leegitoru välja tuleb?

p@asjatundmatu
pppp Kirjutas:Mille jaoks too jahutusribidega metallist moodustis hea on, millest leegitoru välja tuleb?

p@asjatundmatu

Ribidega ruum on deflektor, ise pole ta mõttest ka päris aru saanud ja seletada pole keegi suutnud aga mõte kalduks kuskile sinnakanti, et tegu lihtsalt väljalaset parandava ruumiga, umbes nagu osadel mootoritel on keset summutit suurem osa mis on väga täpselt välja arvutatud. Kõiksugu karte puudutavas kirjanduses on neid jooniseid lademes. Midagi sarnast on ta vist ka vanadele megafonidele-suurendab lihtsalt gaaside väljavoolu kiirust. Parandagu/täiendagu keegi kes teab paremini.