automoto.ee foorumid

Täisversioon: Projekt Delta!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
Saaksid sa nende juppide hinnad panna mis sa turult ostsid?
Tahaks teada kas seal odavam ka on. See raam sul püstoliga värvitud?
tseki osta.ee oksjonit... seal oli mingi sumbuti!
Hinnad olid nats odavamd kui poes. Aga oleks veel odavamalt saand mõne teise müüa käest.
See pole püstoliga värvitud...sai tehtud natuke pintseldus tööd. Selleks oli kaks põhjust. Poleks kuskil püstoliga värvida saanud ja pintsliga tehes tuli odavam
Ikkagi parem kui aerosooliga.
Aerosooliga tuleb tihti kenam, sest pind jääb siiledamaks, aga tihti on värvikiht liiga õhuke ja tuleks üle lakkida.
Sa said vist valesti aruBig Grin. Trossid ostan ikka poest(5 kr/tk) ja kõrid ka. Lõikan õigeks pikkuseks ja teen otsad.
Teen nüüd väikse vahe kokkuvõtte, et kui palju raha juba läinud on.(pane need hinnad kirja mis meeles on)
  • sumbuti-130 EEK
  • leegitoru-125 EEK
  • mootor-200 EEK
  • kolb-120 EEK
  • rõngad(2tk)-40 EEK
  • sidur-200 EEK
  • õhukummid(2tk)-140 EEK
  • raam-150 EEK
  • värv-180 EEK
  • küljekarp(generaatori poolne)- 25 EEK
ehk siis 1310 EEK
Selle raamiga on vist hüpe või hüppeid tehtud. Üks esi amort on kõver(see kroomitud varras) ja esi ratas on kaheksas.
1.Kuidas saaks esiamordi sirgeks?
2.Kui palju maksab ratta sirgeks ajamine?
Silindriga on ka üks probleem mida, oleks saanud kõrvaldada, kuid see lagunes millegipärast äraSad. hülsi ülemises otsas on pragu, mis jääb välja poole. Sinna oleks saanud tihendi teha kuid see lagunes mõni tund tagasi lihtsalt ära(tükk tuli hülsist väljaSad). Nüüd oleks vaja uut silindrit ka. Braueris maksis see 525 krooni. Aga kui palju maksab see turul ja Tondi motopoes?

Dream

Tondil on mopi silindri hind 440.-

karukoobaz

esiamort vaheta ära, sirgeks pole mõtet väänata(oleneb kui kõver ta on).
Mina olen ikka need ära vahetanud, sest väänates ei jää amort just kuigi kenaToungue
Sai täna jälle raha raisatud...ostsin uue silindri(420 kr) ja ühe rõnga(20 kr). Silindri peal oli küünla keere maas, kuid see sai korda tehtud. Ainult üks jama...nüüd sobivad sinna autoküünladToungue. Mootor sai ka ära seadistatud(süüte moment ja karburaator). Aga käima vot ei lähe(säde on ja olen proovinud ka erinevaid küünlaid)...isegi ei tee häältSad. Õhku kuskilt silindri vahelt läbi ei aja. Kas asi võib olla kommutaatoris?
Üks puuduv asi on veel tegelt...gaasi rull. Poes pole seda 2 aastat nähtudBig Grin ja turul pole juba neljandat korda(kui mina turul käinud olen) Kas kellelgi on seda!? Kui kellelgi on seda ülearu, siis andke mulle märku!Wink
see delta gaasirull on suurim nuhtlus, seda ma sulle ütlen. Ise sai seda kasutades iga päev trossi vahetatud. Soovitan panna mingi teise masina oma peale.
Pean kaema, muidu mul peaks vist midagi vanast gaasirullist olema ka olemas veel. mis sul seal täpselt puudu on?? käepidie või terve mäng.
Terve mäng on puudu...Aga mis teise masina gaasi rulli sa soovitaksid?
ise kasutasin enda teada vist vene rolleri \" taburet\" oma -- vjatka oma. Kuna tolle juppe on meil hunnikus.
Minumäletamist mööda oli käepide pruun ja trossikinnitus koht oli must.

Põhiline viga on selles et tross käib seal kahekorra ja ta närib selle maru kiirelt läbi. Kasutada võid sa kasvõi mõnd jawa või muu oma, millel ei hakka tross kuhugi vastu käima. Ainus asi, et leistangi toru jämedused võiksid enam vähem samad olla, muidu hakkab logisema.
...kas sinna võrri gaasi rull ei sobi?
Sain delta lõpuks tööleCool! Asi oli ikka küünla taga. Nüüd on mingit vene küünalt vaja(pikemat küünalt), sest praegu ta ei käi õigesti(jätab vahele) ja suretamisel teeb kõva paugu(süüde on kindlasti õige).
Vahet pole mis gaasirulli sa paned --sikuta või käega seda trossi kui soovid. Kogemused näitavad, et tross ei tohi vaid olla kahekorra keeratud.
Unimüts ütle mulle koht kus on deltal tross kahekorra keeratud! Tal läheb see ju lihtsalt sinna \"junni\" taha kinni ja ongi kõik.
Just see junn keerabki trossi pe..sse. Vaata, võta ühel deltal see lahti -- ja ära tee seda uuel, siis näed, kuidas kiud on pooleks murdunud või tinaplöni lahti sikutanud. Ümara rulle peal keerates on trossi eluiga palju pikem.

Selline on unimütsi isiklik arvamus.


Vastuküsimus suurele eksperdile, miks tekkis deltale 1992 a peale uus gaasirulli?? miks on pooled deltaomanikud vahetanud rulli välja? Miks tellitakse just gaasitrosse kõige rohkem poodidesse?

Mõtle peaga -- kuid mis teha, sa vist ei ole iial deltat omanud -- või oled seda hoidnud naelaotsas garaazis-- olen ka seda varianti näinud sõbral.

Unimüts@ suutis 100km sõiduga lõhkuda deltal 2 trossi, siis sai küll. Ja ma ei rapsinud teda kuidagi.

Kle unimüts ma arvan et ma olen sõitnud deltaga 2 mootorit läbi (see tähendab vägapalju kilomeetreid) ühe korra trossi parandades ja siis tuli ka see junn otsast ära, lõin mutri lapikuks ja sai edasi sõidetud... Ma arvan et see on juba su enda viga ikka või on valesti pandud sinna vahele!
Kui inimene ei saa minu jutust ja küsimustest aru, siis on see sinu enda mure. Siin oli vaid minu isiklik arvamus. Samas kohvimasiaks suudab teha delta mootori kiirelt.
Nb: Palun ole viisakas ja õpi ka kirjutama!

Et vaidlust mitte läbuks kakkuda, lõpetame selle teema (gaasirull) üle vaidlemise ja igaüks otsustab ise, mida arvata.
Tagasi teiste probleemide juurde.
Big GrinBig GrinBig Grin
Lehti: 1 2 3