automoto.ee foorumid

Täisversioon: Projekt Delta!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
Sry teema reostamise eest, aga ma olen 100% kindel et mu deltal oli originaal gaasirutska peal. Arvan, et välimus ka kõige jubedam ei olnud (mootori surveaste oli 9). Pildid ka tõestuseks.Wink
Nüüd olen natuke jälle edasi teinudSmile. Sain gaasirulli ka...see ikka delta originaal, sest turul muud ei olnud. See gaasirull sööb tõesti trosse. Stellal on juba vist kolmas või neljas gaasitross, samasuguse gaasirulliga. Käigud sain ka korda, aga üks küsimus on nende kohta...käigukahvel kiilub mõnikord nagu kinni käike vahetades(kahvel ainult natukene liigub kui näpuga vajutada), on see normaalne käsikäikude juures?
Mootor käib muidu suht hästi. Külmast peast käima löömisel läheb vabalt esimes löögiga käima(õhuklapp lahti ja gaasi ei vajuta). Sain ka kleepsud paagile(muidu originaalis on need värvitud vist), see muutis natuke ilusmakks ka deltat Cool.Pilte hetkel kahjuks ei ole...
mis trosse te kasutate mehed????mina sõidanühe ja vana tsossiga juba kevadest saati(esimene tross mul!)rull on kindlalt orginaal aga tross on riga 22 orginaal,soovitan soojalt.
Nüüd on delta põhimõtteliselt valmis! Ainult paar pisi asja veel. Masin läheb ka kohe müüki, sest teised projektid tulevad kohe peale. Hinnaks oleks mingi 3000 kr. Ehitamise peale läks umbes 2200-2400 kr. Kõik pisi asjad sain ka tööle. Kui kedagi huvitab see masin, siis saatke PT või e-mail(mihhenk@hotmail.com). Pildid ka!
Tegin deltale nüüd jalakäigud. Aga teist käiku loobib välja. Kui mootor ei käi ja lükata teine käik sees siis pole nagu probleemi. Jalaga ei saa ka sees hoida sõitmise ajal. Käigukast ja jalkäikude mehanism on muidu uus. Alguses ei võtnud üldse teist käiku sisse aga kui seda jalakäikude mehanismi võlli lühemaks tegin siis ta hakkas natuke haakuma, kuid mitte piisavalt. Olen selle võlli võimalikult sissepoole viinud aga need hammasrattad(see kuhu kahvel käib) mis käiku vahetavad ei haaku piisavaltSad. Ma olen juba mootorit 4 korda laiali võtnud ja üritanud midagi teha. Kas see võll (see kus käigu hoob on) võib ikka siise ja väljapoole liikuda nii umbes 0,3-0,5 cm? Kas käigufiksaator võib probleem olla?(mul ei ole seda hetkel peal). Või saab kuidagi seda probleemi kõrvaldada?
kui sul käigufiksaatorit hetkel peal pole, siis ongi see loomulikult probleemiks. kui seda ei ole, siis pole mingit lootust teist käiku sees hoida.
Lehti: 1 2 3