automoto.ee foorumid

Täisversioon: Harley mootor + Urali raam?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

Leho

Nii probleem selles, et on olemas sõjaaegse Harley mootor (750 V-2) ja palju Urali juppe. Olen kuulnud et mõnel mehel on õnnestunud need osad juba omavahel kokku sobitada ja et ise ei peaks hakkama jalgratast leiutama, siis palun targemate meeste abi, et äkki on kellegil pilte või kogemusi kuidas taolist masinat ehitada (kavatus on ühendada Harley mootor urali käigukastiga). Kui oskate siis aidake.
Ei oleks targem see mootor maha myya ja osta selle raha eest juba uuem V2 mootor koos käigukastiga ?


Leho Kirjutas:Nii probleem selles, et on olemas sõjaaegse Harley mootor (750 V-2) ja palju Urali juppe. Olen kuulnud et mõnel mehel on õnnestunud need osad juba omavahel kokku sobitada ja et ise ei peaks hakkama jalgratast leiutama, siis palun targemate meeste abi, et äkki on kellegil pilte või kogemusi kuidas taolist masinat ehitada (kavatus on ühendada Harley mootor urali käigukastiga). Kui oskate siis aidake.
Leho Kirjutas:Nii probleem selles, et on olemas sõjaaegse Harley mootor (750 V-2) ja palju Urali juppe. Olen kuulnud et mõnel mehel on õnnestunud need osad juba omavahel kokku sobitada ja et ise ei peaks hakkama jalgratast leiutama, siis palun targemate meeste abi, et äkki on kellegil pilte või kogemusi kuidas taolist masinat ehitada (kavatus on ühendada Harley mootor urali käigukastiga). Kui oskate siis aidake.

Jõle mõnus oleks kui sa saaks selleśt mootorist pilti tehaSmile

Aga idee ise. Arvatavasti oleks tõesti mõtekam see maha müüa. Ja saadud raha eest midagi teist osta.
Eelmised soovitused olid ehk kõige targemad, kuid millaski olen Jõgeva TREV-il näinud sellist mootorit risti raami vahel ja käigukast siis otsa pandud.
Mina küll aru ei saa miks peaks sellise toreda (kindlasti ka eksootilise?) mootori kohe maha müüma. nihujaa. Tee mootor kenasti korda ja pane ta mõnele raamile(originaal oleks ju kõige parem. aga noh...).


Tahtsid sa öelda Urali raam ikka?
Smile
Äkki oli moto guzzi ?

miilits Kirjutas:Eelmised soovitused olid ehk kõige targemad, kuid millaski olen Jõgeva TREV-il näinud sellist mootorit risti raami vahel ja käigukast siis otsa pandud.

w6rrimeez666

WLA mootor ristipidi urali kasti otsas ja urali raami vahel on eestis täiesti reaalselt ringisõitnud masin. Olen sellele isendile isegi pai teinud ja healjuhul suudaks ka meelde tuletada, kes selle omanik oli ja ka mõne pildi masina kohta leida. Ise ma küll sellist lahendust ei poolda - targem oleks ikkagi otsida või aretada mingi muu käigukast ja mootor paigaldada oma loomulikus asendis.
Leho Kirjutas:Nii probleem selles, et on olemas sõjaaegse Harley mootor (750 V-2) ja palju Urali juppe. Olen kuulnud et mõnel mehel on õnnestunud need osad juba omavahel kokku sobitada ja et ise ei peaks hakkama jalgratast leiutama, siis palun targemate meeste abi...

Urali juppe (nii mootori kui kere omi) liigub palju. Võiks öelda, et lausa lademetes. WLA (Harley) juppe liigub juba palju-palju vähem ning nende hulgas kipuvad prevaleerima kered, mitte mootorid.

Kui Sul on juhtumisi käes WLA toimiv originaalmootor, oled õnnega pooleks ja mina soovitaksin juurde otsida kindlasti WLA originaalkeretükke. Minu arvates seda iludust \"emmimise\" raami peale paigutada on veidi narr.

Leho

Nojah osad soovitavad kohe maha müüa, seda ma kohe kindlasti ei tee. Aga see orginaal raami otsimine on vist kahtlane värk, sest ma ei usu et kellegil selline kusagil nurgas vedeleb.(aga mine sa tea)
Kuulsin ka et kunagi oli Jõgevatreffil selline ratas liikunud...kui keegi teaks kontaktandmeid või mingit pilti saata oleks ma väga tänulik.

Andres

Mina näiteks täiesti tean ühte tegelast, kellel on sõjaaegne väga heas korras Harley ja mingi aeg tagasi tal vähemasti OLI päris palju vastavat kola ka. Ma ei ole küll kuigi pädev lääne masinate alal ja seega ei oska öelda, kas tegemist võib olla üldse sama mudeliga.
Leho Kirjutas:Nojah osad soovitavad kohe maha müüa, seda ma kohe kindlasti ei tee. Aga see orginaal raami otsimine on vist kahtlane värk, sest ma ei usu et kellegil selline kusagil nurgas vedeleb.(aga mine sa tea)
Kuulsin ka et kunagi oli Jõgevatreffil selline ratas liikunud...kui keegi teaks kontaktandmeid või mingit pilti saata oleks ma väga tänulik.

Sügisesel Kurtna laadal nägin ühte WLA/WLC raami (suhteliselt korralik), taastatud sadulat, küljekotte, Al mootori ja käigukasti kartereid, õhupuhastit, paaki, kepse ja muid keredetaile ja pudinaid veel. Raami hind võis küllaltki soolane olla, ei tea ei küsinud, kuid siiski soovitaksin parema väljanägemise nimel ehitada originaalraamile. Masina originaali viimine osade otsimisel mööda ilma võtab üüratu aja ja raha, kuid kui soov oleks teha mõnus Old School projekt, siis igatahes jõudu.
Luther Kirjutas:Sügisesel Kurtna laadal nägin ühte WLA/WLC raami (suhteliselt korralik), taastatud sadulat, küljekotte, Al mootori ja käigukasti kartereid, õhupuhastit, paaki, kepse ja muid keredetaile ja pudinaid veel.

See võis olla millalgi 1992-94, kui ma leidsin WLA esiotsa ja porilauad (terved, ilma rooste ja mõlkideta, kuid miljoni värvikihiga) metsa alla visatuna. Sama aasta sügisel vahetasid need Kurtna laadal omanikku.

Leho

Jah jään teiega täielikult nõusse, et orginaal raamil oleks see projekt kõige sobivam. Kuid ega see mootor mul kusagile ei kao, kui ma selle peaks mõnele teisele raamile panema. Selleks ajaks kui ma need orginaal jupid kõik kokku ajaksin, oleks mul vist juba hall habe ees. Urali juppe aga on piisavalt olemas ja leiab juurde ka. Ja nagu siin eelnevalt keegi mainis siis olekski plaanis teha rohkem selline \"Old School\" projekt. Ma ei tea küll millal ma sellega jõuan täpselt alustada aga nagu õeldakse, et kõik algab mõttestSmile