automoto.ee foorumid

Täisversioon: Üleskutse foorumi lugejatele
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

cowboy

Avalik pöördumine.

Profid rü peab vajalikuks, et liiklusturvalisuse lisamiseks on vaja teha konkreetseid otsuseid. Teede ööpäeva- ja aastaringseks hoolduseks ning turvalise liikluskeskkonna planeerimisel on vaja pöörata praegusest rohkem tähelepanu.

Arvestama peab raskeliikluse professionaalide teadmisi ja ettepanekuid teedeehituse teostamisel ning hooldusega seotud tegevuses.

Liikluskasvatus peab algama lapsepõlves ja pidevalt jätkuma kogu eluea jooksul.
Iga teekasutaja hoiakute, oskuste ning käitumise ja turvalise liiklemise eeskujusse peab pöörama nüüdsest rohkem tähelepanu.

Kirjutame alla pöördumise, et
keegi ei pea surema ega saama vigastatud liikluses.

Usume, et need ettepanekud koos konkreetse tegevusega aitavad kaasa üldise liiklusturvalisuse eesmärkide saavutamisel.

Profid rü 11. marts 2005 Tallinn. Profid rü

Samal teemal Profid rü, biker.ee ja calibraclub.ee

Olen siin Automoto foorumis uus, teepeal s6idus pidevalt ja aastaid.
Kui soovite liituda uleskutsega, siis on iga asjalik kommentaar teretulnud.
Kui aga soovite jatkata samas vaimus mooda Eesti auklikke ja avariirohkeid teid,
siis unustage kogu teema voi veelparem, laske modedel ara kustutada.
Profid rü\'s on asi niikaugel, et saime esimese ametliku kutse osaleda umarlaua n6upidamisel 04.04.2005

Tanan, turvalist liiklemist
Mina panen ette kirjutada alla pöördumisele, et kõik inimesed peavad saama elada oma elu õnnelikult! Rahu maailmale! Lõpp näljahädadele!

Edit: täpsustan veidi oma seisukohta

Loomulikult meeldiks mullegi, kui teed oleksid korras, aga transporditöötajate poolt amatöörautojuhtidele ühinemiseks pakutud üleskutse kannab demagoogia vaimu. Inimesed, kelle töö ja leib on transport, nõuavad lihtsalt riigilt soodsamat ettevõtluskeskkonda (paremaid teid), et omakorda saaks võid paksemalt leivale määrida. See on samaväärne sellega, kui näiteks IT-ettevõtjad nõuaksid riigilt kiirete tasuta võrguühenduste ehitamist.

Demagoogiaks on kevadeti lume alt väljuvad teed ja nende olukorrast ärritunud amatöörautojuhtide mass muidugi väga kiiduväärt pinnas. Samas miskipärast ei lagune kõik teed võrdselt, vaid vähemalt mulle tundub lagunemine korreleeruvat raskeveokite osakaaluga teel liiklejatest Wink

cowboy

Just sellist kommi ootasin, tanan.
Jesper, nüüd panid küll natuke ämbrisse, lähenesid asjale liiga mürgiselt!Ise liiklen palju sellistes kohtades, kus rasked veokid sõita üldse ei tohi ja teed on seal sellised,et masinast hakkab lausa kahju.Sõiduautoga sõites,ei saa kahjuks paljudest meie teede vigadest aru.Veokaga on see palju paremini tunnetatav.
Võibolla tõesti, teede olukord on hull küll, aga ma ei kannata demagoogiat.

Kõvasti on jutustajaid küll, et suuname rohkem raha, pöörame rohkem tähelepanu, aga mille arvelt see raha siis peaks tulema. Tervishoiu? Hariduse? Teaduse? Kultuuri? Tüüpiline jutt selle peale on stiilis \"lõpetame riigi raha raiskamise\", aga kus seda raha siis niiväga raisatakse? Riigikogu liikmete palkadeks kuluva summaga saab heal juhul paarsada meetrit teed ehitada. Igasugune suunamine saab toimuda ainult millegi arvelt.

Teed on täpselt nii head, kui me ise oleme. Teenigem igaüks 100000 krooni kuus, makskem korralikult makse ja küll need teed siis paranevad.

Iseenesest mul pole rekkameeste ettevõtmise vastu midagi, igasugused huvigrupid peavadki oma huvide eest seisma, see on normaalne. Aga see demagoogia amatöörautojuhtide suunal, et oma nõudmistele rohkem kandepinda võita, on nagu natuke alatu.

See on minu sügavalt isiklik arvamus asjast.

Mis puudutab üleskutse teist osa, ehk liikluskultuuri parandamist, siis selles osas on igasugune tegevus väga teretulnud. Soovitaks alustada näiteks Tallinn-Tartu liinil liiklevate bussijuhtide liikluskasvatusega.
Rekka \"KULTUUR \" on väga tasemel Viljandi -Pärnu lõigul. Ainult tänased näited Kaks palgi autot sõidavad enne Kanaküla ,täislastis Pärnu poole.Kiirus 90km ,lükkan sisse suuna ,aga oh imet üks elukas ronib teise kõrvale,koormad õõtsuvad korralikult ,sõit jätkub üksteise kõrval umbes km.Tagasi tulles seisavad krossiraja kohal kaks rekkat ja juhid vahetavad muljeid ,peale signaalitamist sai jutt otsa.
KEL SUURUS SEL ÕIGUS !
Jesper Kirjutas:Kõvasti on jutustajaid küll, et suuname rohkem raha, pöörame rohkem tähelepanu, aga mille arvelt see raha siis peaks tulema. Tervishoiu? Hariduse? Teaduse? Kultuuri? Tüüpiline jutt selle peale on stiilis \"lõpetame riigi raha raiskamise\", aga kus seda raha siis niiväga raisatakse? Riigikogu liikmete palkadeks kuluva summaga saab heal juhul paarsada meetrit teed ehitada. Igasugune suunamine saab toimuda ainult millegi arvelt.

Teed on täpselt nii head, kui me ise oleme. Teenigem igaüks 100000 krooni kuus, makskem korralikult makse ja küll need teed siis paranevad.

See raha ei peagi millegi arvelt tulema, vaid õigest kohast!
Preagu maksame me kõik kütuselt tuleva aktsiisi kinni:diislilt 3.84/1l; pliivaba bensiin 4.50/1l; pliibensiin 6.60/1l.Valitsus lubas 75% kütuseaktsiisist kasutada teede remondiks ja ehituseks.Hetke seisuga, kui 20-25 % jõuab teede remondiks ja ehituseks, siis on hea.
Samas, kui kellelgi on statistilisi andmeid, päevas müüdava keskmiste kütuste koguste kohta, siis saaks ju päris huvitavad numbrid kokku!
Ise arvan, et seda raha kasutatakse teiste aukude lappimiseks, aga mitte teedel olevate aukude jaoks.


Jesper Kirjutas:Mina panen ette kirjutada alla pöördumisele, et kõik inimesed peavad saama elada oma elu õnnelikult! Rahu maailmale! Lõpp näljahädadele!

Edit: täpsustan veidi oma seisukohta

Loomulikult meeldiks mullegi, kui teed oleksid korras, aga transporditöötajate poolt amatöörautojuhtidele ühinemiseks pakutud üleskutse kannab demagoogia vaimu. Inimesed, kelle töö ja leib on transport, nõuavad lihtsalt riigilt soodsamat ettevõtluskeskkonda (paremaid teid), et omakorda saaks võid paksemalt leivale määrida. See on samaväärne sellega, kui näiteks IT-ettevõtjad nõuaksid riigilt kiirete tasuta võrguühenduste ehitamist.

Demagoogiaks on kevadeti lume alt väljuvad teed ja nende olukorrast ärritunud amatöörautojuhtide mass muidugi väga kiiduväärt pinnas. Samas miskipärast ei lagune kõik teed võrdselt, vaid vähemalt mulle tundub lagunemine korreleeruvat raskeveokite osakaaluga teel liiklejatest Wink
Ma ei leia küll cowboy postitusest mingit demagoogiat ja teede lagunemine on korrelatiivne raskeveokite osakaaluga teel liiklejatest just selle pärast, et sellele ei pöörata piisavalt tähelepanu, millele kodanik cowboy tahtiski viidata julgedes siin esineda oma üleskutsega.
Tegemist on kiidu väärt teoga ning leiab leiab ka siit foorumist loodetavasti toetust.

Tom.