automoto.ee foorumid

Täisversioon: izi sumbuti vahel olev tihend
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

kaarel14

tere
küsisks sellist asja, äkki oskaks keegi ütelda millest teha izi sumapaja leegitoru vahele tihendit ja sama asja ka ,silindri ja leegika vahele, et millest teha tihendit sinna
oskab keegi aidata?
Ise sai neid kunagi tehtud asbestnöörist, mis enne paigaldamist märjaks tehti. Kuid see ei tahtnud hästi pidada.
supsi ja leegitoru vahele panin mina tavotiga kokku määritud kaltsuriba.
silindri juurde panin klaasnööri või musta hermeetikuga kokku tehtud takunööri või põletatud vaskjuhet.

kaarel14

aga mis seal ogilnaalis käib?
ei tea
kuid võib panna ka paksemast nahast nööri
kaarel14 Kirjutas:aga mis seal ogilnaalis käib?

Minu teada käis väljalaskesüsteemi detaulide vahel originaalis igal pool asbest. Ja asbesti on mõistlik sinna ka panna.
asbest on mürgine ja seda ei soovita näppida
tõnn Kirjutas:asbest on mürgine ja seda ei soovita näppida

Oh sa püha lihtsameelsust! (Ehk siidikindased eurobürokraadid on oma kampaaniatega viimaseil aastail ikka palju saavutanud...)

Asbest ei tee näppides/mudides midagi hullemat kui bensiin, õlid, värvimögid jms keemia, mis liikurite juures kasutusel. Ehk - sisse süüa/juua ei maksa, puru sisse hingata ei maksa jms.

Selles, miks asbest on Euros keelatud aine, on süüdi ta tolmu äärmiselt halb mõju kopsudele jm hingamisteedele. Ehk siis - puru ei maksa tekitada ega sisse hingata. Näpuga katsudes aga ta ei \"hammusta\", erinevalt näiteks (Sayerlack\'i jt) värvieemaldamismögidest, mis on hoopis jõhkramad asjad.

Muide teadmiseks veel - pea KÕIKIDE vanade liikurite siduriketaste ja piduriklotside friktsioonkatted sisaldavad asbesti ja seda palju-palju rohkem kui miski tühine nöörijupp. Samuti on palju rohkem asbesti igas eterniitkatuses.

Mida ma ainult soovitan - asbestiga tegelemisel püüda võimalusel vältida tolmu tekkimist ning tegeleda sellega kui võimalik väljaspool ruume/hooneid lageda taeva all. Mina olen nt piduriklotse lageda taeva all trumli järgi paika lihvinud, ei iial ruumi sees.
IZ leegitoru ja silindri vahele ei käi midagi (piisavalt tihe), aga leegitoru ja mutri vahele käisid minu mäletamist mööda spets tihendid - ümarad plekist valtsitud toru kujulised tihendid, toru oli seest täidetud mingi asjaga, mis tõenäoliselt oli ka asbestnöör. Mul kuskil peaks paar tükki veel alles olema (pilti saaks kunagi hiljem, maha ei müü). Ja kui ma eksin ärge kõvasti lööge.
Leegitoru ja summuti vahele sobib hästi asbestöör. Ja see tuleb sinna paigaldada korrektselt.