automoto.ee foorumid

Täisversioon: Minsk 125 va. 1992
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Tegu siis minu minskiga mis hetkel väga heas korras vaja vahetada tagakumm ja 4 kodarat siis ideaalne (minujaoks). Läbisõit on 5000km ringis ja 1 omanik on olnud enne, mina esimene ``peremees`` minskile. Mootoril vahetatud kõik silinder, kolb, rõngad, värvtvõll jne . . . Plaan kui A1 load ärateen (hakkan tegema niiruttu kui võimalik tegema) minskiga sõitma hakata.
Täna sai siis: puhastatud karburaator, uus süütelukk, uus õhufilter.
Ja siis nendele kes väidavad, et minsk on jama ja saast (nagu ressu kes ei uskund, et mu minsk töötab hästi ja blokeeris mind msnis äraBig Grin). Minsk iseenesest on väga töökindel ja käivitub hästi, mul peal originaal küünal ja pole vaja vahetada.
Minskiga kaasa sain veel tööriistad ja raamatu minskist.
Peal on tal originaal värv ja pole värviparandusi kah tehtud.
Masin pole kordagi üv käinud, omanik sõitis nii mitu aastat ja ise ei teadnudki sedaBig Grin

PILDID http://tamar.relibet.ee/thumbnails.php?album=22
Tervic, väga ilus minsk on, loodan et minu risuhunnik näeb kah kunagi selline väljaWink Kui see saladus pole kui palju sa säärase isendi eest välja käisid raha?Toungue See kah et mis kamm selle läbisõiduga onToungue? spidomeetril 3000ga midagi ju, või spidomeetri tross katki?

mati

A1 lubade jaoks hakka juba raha koguma, nende peale kulub sul 3-4kilo.
Pigem ikka 5-6, olenevalt asukohast. Kohati võib kallimgi olla
marti184 Kirjutas:Pigem ikka 5-6, olenevalt asukohast. Kohati võib kallimgi olla
Vaidleks vastu, ise sain 4,5k tehtud. See oli siis piiratud B + A1.

mati

See lubade tegemine on tõesti väga kallis.Aga eriti nõme on see, et autosõidu tund~85 eeki ja mootorratta tund~145 eeki või rohkemgi.
Omasin ka kunagi minskit, väga töökindel masin oli. Ainult kalla bensiini paaki. Miks antud isendil pooled jupid vahetatud on kuigi läbisõit ainult 5000km ei saa ma küll aru.
Müüsin oma minski maha kuna masin jäi lihtsalt väikseks....
Masin oli seisnud niiskes kohas sellises keldritaolises ja ega keegi 7-8 aasta jooksul mil seisis mootorit ringi ei ajand ega õli sisse valand ja mootor oli kinnijäänd. Silinder seest äraroostetand ja kuna väntvõll polnud kah esimeses nooruses vahetati see kah korraga ära . . .
Vahepeal siis vahetatud uute vastu: 4 kodarat, uus tagakumm, uus käimalöömisvänt.

Vahepeal tekkis mõte osta peale tsiklialarm, seda erinevatel põhjustel. Loomulikult oleks siis vajalik aku olemasolu. Küsimus kas oleks mõtet peale aretada näiteks SEE alarm? Kui keeruliseks see asi võiks minna ja kas lõppkokkuvõttes tasub ära?
Kas liialt kallis ei ole võrreldes masina enda hinnaga? Vajalikud detailid on kuskil 2000 krooni ning siis veel kõvasti aretamist. Soovitan kasutada vana äraproovitud lahendust - väike salalukk käivituse takistamiseks ning ärandamise vastu jämeda keti / tabaluku kombinatsioon.
Ei saa piltidele ligi.
Nüüd siis sain karburaatori süsteemile pihta, käivitub esimeselt laksust. Sõitsin kah natuke aga nüüd uus jama, sidur libiseb. Sellest sain aru kui kohapealt läks kehvalt minema ja üle 90km/h edasi ei liikunud. Peab uued sidurikettad ostma ja siis peaks korras olema. Nüüd plaanis kunagi Minskile uued dokumendid teha, kevadel autokooli minna, et suvel sõita saaks.
Uued pildid tulevad lähiajal.
Siduri libisemine ei pruugi olla ketaste viga. Võibolla on sidur liiga peale reguleeritud, sidurilinki/trossi liigutades peaks olema tuntav väikene lõtk. Kui lõtku pole, siis keera (vist 13 võtmega) lahti geneka kaanel olev stopper-mutter ning keera välja poole polti millel see mutter asub. Tee seda niikaua, kuni trossi liigutades tekib väike lõtk, ning keera stoppermutter peale kinni tagasi. Teine võimalus - pingutad sidurivedrusi. Kettad jäta igaljuhul esialgu ostmata, kuna tegemist võib olla asjatu investeeringuga.
isandpauk Kirjutas:Siduri libisemine ei pruugi olla ketaste viga. Võibolla on sidur liiga peale reguleeritud, sidurilinki/trossi liigutades peaks olema tuntav väikene lõtk. Kui lõtku pole, siis keera (vist 13 võtmega) lahti geneka kaanel olev stopper-mutter ning keera välja poole polti millel see mutter asub.

Proovisin seda varjanti, et reguleerisin. Ei aitand Sad samas kettad on läbi, kuna neid vahetati umbes 2a tagasi ja siis pandi parajad pastlad sisse kuna uusi polnud hetkel. Kettad vahetan kindlasti ära, loodan, et lääb paremaksWink.
Minsk on põhimõtteliselt ideaalses korras, vaja ainult külge kruvida ''laibakad'' ja keerata kinni mootorikinnitused. Käima läheb esimesest laksust, nii nagu peab. Sidur kah hetkel täiesti korras.

Üritan masina arvele saada. A1 lubade tegemiseni pole jõudnud ega jõua kah. Aga ülevaatuse ja kindlustuse üritan ikka ärateha.
Täna sõitsin mingi 7km maha ja kahtlane tunne et mootoril midagi viga. Nimelt on selline klõbinasugune hääl sees. Nii külmalt kui soojalt. Muidu kõik toimib, läheb külmalt ja soojalt poolest vändast käima. Aga jah klõbin sees, isa arvas et sõrme (puks või kuidas seda nimetatakse, minskil peaks olema laagritepeal) et see läbi et seepärast teebki sellist häält.
Su isal täitsa õigus!Wink

ressu

Oled ikka nii kindel ahjakas? Planetal sama klõbin sees.Väntvõll,keps jne kõik ok.Sain klõbinast lahti kui vahetasin silindri!!!!!!!! Sõbral oli sama jamaSmile Silinder uus ja asi ants.
Peal on max 200km sõitnud silinder.
Kindluse v6ttes v6iksid silindri maha keerata ja kontrollida yle kas on l6tk v2ntv6llis v6i siis on silinder jama. Isiklikult pole n2inud et s6rme puks oleks laagritel, tean et ainult uutel jawadel nii, parandage kui eksin.
Lehti: 1 2