04-04-2005, 07:23 AM
04-04-2005, 09:42 AM
ilmselt Sul ühe nukkvõlliga mootor (DOHCil on termostaat väga nähtaval kohal).
sellel on tiba tüütu vahetada - kisu hammasrihma kate maha, ja näedki teda. Termostaadi ots paistis mu mäletamist järgi katte alt välja kah - suubub ta ju radika ülemisse otsa. Sellise loogikaga saab teda kõigil masinatel otsida
sellel on tiba tüütu vahetada - kisu hammasrihma kate maha, ja näedki teda. Termostaadi ots paistis mu mäletamist järgi katte alt välja kah - suubub ta ju radika ülemisse otsa. Sellise loogikaga saab teda kõigil masinatel otsida
jlx
06-04-2005, 21:45 PM
13piisab Kirjutas:ilmselt Sul ühe nukkvõlliga mootor (DOHCil on termostaat väga nähtaval kohal).
sellel on tiba tüütu vahetada - kisu hammasrihma kate maha, ja näedki teda. Termostaadi ots paistis mu mäletamist järgi katte alt välja kah - suubub ta ju radika ülemisse otsa. Sellise loogikaga saab teda kõigil masinatel otsida
Kas ikka saab igal masinal??? Volksudel osadel on ju hoopis alumise lõdviku küljes.Täpsemalt siiski ploki küljes
06-04-2005, 21:57 PM
Opelil on ta seal jah toru muutub auguga kaaneks st toru kinnitub mootori ploki külge kahe poldiga ja seal sees on termostaat.
07-04-2005, 12:46 PM
jlx Kirjutas:Kas ikka saab igal masinal??? Volksudel osadel on ju hoopis alumise lõdviku küljes.Täpsemalt siiski ploki küljestäitsa võimalik
universaalne otsing niisiis radika lõdvikute otsast ploki küljest. Radika pealevoolu-pool on ikka parem/loogilisem