automoto.ee foorumid

Täisversioon: Probleem delta mootoriga?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2

raido

Asi siis selline,et kui sõita deltaga gaas põhjas,siis poob mootor kinni ja ei taha hästi edasi liikuda kui lased gaasi maha siis natukese aja pärast annad gaasi läheb ilusti ja siis jälle sama jama.
Kas oskaks keegi aidata.
Pole mõtet ju kogu aeg punn põhjas sõita.Wink

raido

Ei pea jah punn põhjas sõtma,aga kui gaas põhjas sõidad siis poob ikka väga kinni ja poole gaasi pealt hakkab ka juba minema.
Korras mopeedil ei tohi gaas põhjas üldse kinni joosta.
Ja mootor on kah enam vähem üle vaadatud(kolb,rõngad.....korras)
Nii,et milles võib olla viga.
sul lihtsat kuumeneb mootor üle võtta silinder maha ja vaata kolbi,kui kolvil on triibud sees siis on kokku jooksnud
aga kepsu puks(ülemine)
See et kolvi ja silindri üle oled vaadand , ei tähenda , et need korras, üle tuleb mõõta , silmaga vaadates võib korras olla , aga tegelikut ikka kulund ! Arvatavasti on silinder ja kolb kulund ja kuumeneb üle lihtsalt Wink

mati

Kuidas õli lisad bensiinile ja mis õli kasutad?

raido

Selles võib küll asi olla,et kolb ja rõngad need on suht kulunud.
Õliks kasutan autooli ja 1:20
Arvan, et sul ei saa mootor lihtsalt piisavalt bensiini! Keera segukruvi rohkem lahti, reguleeri ujukitaset ja/või pane suurema avaga düüs!

Nitro

subaru_turbo Kirjutas:See et kolvi ja silindri üle oled vaadand , ei tähenda , et need korras, üle tuleb mõõta , silmaga vaadates võib korras olla , aga tegelikut ikka kulund ! Arvatavasti on silinder ja kolb kulund ja kuumeneb üle lihtsalt Wink

Pigem vastupidi - kui kolb silindris liiga tihe (uus) on siis kuumeneb ja jookseb kokku. Kui on kulunud, siis on hõõrdumine väike ning kolb ei paisu nii palju, et hakkaks pooma. Seega saab asi olla selles, et segu liiga lahja ja läheb nii kuumaks, et ka kulunud kolb hakkab pooma.
kontrolli karburaatorit
paar soovitust esialgu:
kasuta korralikku õli (2-taktilisele mõeldud), süüde täpselt paika ja kui väga kuumaks läheb, säti segu rikkamaks. Lahja segu võib tekkida ka sellest, et kusagilt tihendi vahel imeb lisaõhku.
Nitro Kirjutas:Pigem vastupidi - kui kolb silindris liiga tihe (uus) on siis kuumeneb ja jookseb kokku. Kui on kulunud, siis on hõõrdumine väike ning kolb ei paisu nii palju, et hakkaks pooma. Seega saab asi olla selles, et segu liiga lahja ja läheb nii kuumaks, et ka kulunud kolb hakkab pooma.

Isa ka aru said mida kirjutasid? Sinu jutu järgi on uued kolvid liiga tihedad...

Kui kolb kuumeneb hõõrdumise tõttu, siis peaksid teda üle päeva vahetama.
Ja katsu aru saada, et ainuke asi, mis kolbi jahutab on silinder. Kui kolb/rõngad kulunud, siis ei oma kolb silindriga enam jahutuseks piisavalt kontakti, lisaks hakkab põlemisgaase läbi laskma(suurendab ülekuumenemisohtu veelgi).

Nitro

isandpauk Kirjutas:Isa ka aru said mida kirjutasid? Sinu jutu järgi on uued kolvid liiga tihedad...

Kui kolb kuumeneb hõõrdumise tõttu, siis peaksid teda üle päeva vahetama.
Ja katsu aru saada, et ainuke asi, mis kolbi jahutab on silinder. Kui kolb/rõngad kulunud, siis ei oma kolb silindriga enam jahutuseks piisavalt kontakti, lisaks hakkab põlemisgaase läbi laskma(suurendab ülekuumenemisohtu veelgi).

Sai hommikul unise peaga kirjutatud... Vabandan. Sõnastame siis ringi.
Mõtlesin nimelt seda, et uue kolvi ja silindriga on mootori ülekuumenedes oht kokkujoosta suurem, kui see on kulunud osade puhul. Seda ma ei mõelnud, et kolb hõõrdumise tõttu kuumeneb.

Enam ei saa isegi pihta, miks eelnenud posti tsiteerisin Sad
võibolla panid sa rõngad sisse vales mõõdus, et ei ole lukuvahe piisav.

raido

Praegu on silinder maas nii,et kui kokku panen,siis vaatan kas poob või ei ((Peale panen uued kolb ja rõngad ja silinder(natuke kulund))
Rõngastes ei saa viga olla,sest need olid õietpidi,õiges mõõdus ja üle kontrollitud(ka kolb)ja kolvil olid küll väiksed triibud sees,aga see vist on kõikidel.
Asi oli tegelikult selline,et poos ja poos mitte midagi ei mõistnud teha ja mõtlesin,et äkki läheb paremaks ja võtsin silku maha ja panin peale tagasi ja siis jooksis üleüldse mootor kokku(silindril ja kolvil suured sooned sees)Midagi on ikka suurt viga kui juba kokku jooksis.
Jas kui nüüd uus kolb ja rõngad peale saavad ja ka pooma hakkab,siis on minu mõistus otsas.

mati

Tossab sul sumpa kõvasti?kui jah siis sega õli 1:25-le

raido

Sumpa ei tossa kõvasti,vaid viskab natukene sinakat suitsu.
Kuidas on olukord vända laagrite ja tihenditega ?

raido

Sai siis silinder ja kolb peale pandud ja sõitis ilusti kuni jooksis uuesti kinni(väntvõll jäi kinni)ja sai siis mootor juppes võetud ja see kuradi kolvisõrme kinnihoidev fiksaator oli sealt välja tulnud(sitasti pandud)ja sellepärast jooksis kokku(triibud kolvi ja silindri peal)Ja,siis ta oli sinna karteripõhja kukkunud.
Sellepärast ta poos siis kinni kuna see julla oli seal ees ja takistas.
Loodame,et kui mootor peale saab siis on korras.
Lehti: 1 2