automoto.ee foorumid

Täisversioon: URAL tagatiffer
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Olen näind, et on Uralidel taga kettülekanne. Mil moel? kas on mingi tiffer vahel mis annab jõudu hammasrattale, mis ketiga tagaratast veab. Kas teate mõnd lihtsat lahendust? (joonis või skeem, pilt poleks paha):bounce

Kunagi oli sellisest tsiklist juttu TM-is aga olen suutnud kaotada selle. Seal oli kollane tsikkel ja paagil kiri TIGER.

tac.
Peale käigukasti paigaldatakse reduktor ja edasi juba kettülekanne, mis annab hea võimaluse leida sobiv ülekandearv, mis on eriti vajalik siis kui alla läheb väiksema läbimõõduga autoratas.
Suure tõenäosusega ei mahu reduktor käigukasti ja tagahargi vahele ära, seega vajalik raami ümberehitus.
Aga alustama pead sobiva reduktori otsinguga, kõik ülejäänu sõltub ju sellest.
Selge raam on juba tükkideks. Oskab keegi mingit diffrit soovitada, mis oleks väike ja töökas.

tac.
Vaata kuskile põllumajandusmasinate ja traktorite müügiga tegelesvasse poodi või firmasse. Sealt tavaliselt leiab igasugu reduktoreid ja sõlmi, mõni kohe päris väike.
Ei tea kas seal Tallinnas Vana-Pärnu mnt traktorite ja veokate laost võib leida. Kas oskad mingit marki soovitada.

tac.
Tegelt midagi soovitada küll ei oska sest ise lihtsalt olen mõnikord mõnda sellisesse poodi sattunud ja vaadanud, et kui midagi ehitada tahaks, siis sellisest kohast saaks träni küll. Üldjuhul veel jupid Vene omad ja seega odavad

mul üks tuttav kunagi ehitas trike (Iz-i mootoriga) ja seal ta kasutas ka kettveolt kardaanile (taga oli auto tagasild)minekuks mingit põllumajandusmasina jublakat. Sellel olid veel kuidagi ülekanded ka muudetavad.