26-12-2002, 23:41 PM
27-12-2002, 20:45 PM
Tsitaat:KGB esimehe Rein Sillari autoga (1985. a. mudel, 12 klapiga mootor) on stoori terake teisem.
Keegi äkki nendest 12st klapist oskab täpsemalt pajatada?
27-12-2002, 22:46 PM
Ma pole juhtunud veel irl uurima 12 klapilise plokikaant, igatahes sinna juurde kuuluvad täiesti omalaadne karpa ning väike elektronkarp (aju). tegemist on nn. eelpõlemiskambriga mootoriga. Rikas segu süüdatakse eraldi, mis pihustub põhikambrisse ning süütab ka väga lahja küttesegu. Sellest siis väidetavalt tunduvalt suurem õkonoomsus ja suurem võimsus. Täpsemalt ei julge eriti kommenteerida hertkel.
Kui mälu ei peta, siis surveaste oli selle 3102 Volga orig mootorlil 8,0 ja 105 Hj stock tehase konditsioonis. Kuna neid elektronkarpe v. ajusid pole kuigi laialt saada, siis on väga tihti paigaldatud 24 või 24-10 (100hj) mootor, millistele on osasid jalaga segada.3102 Volgal on ka esipidurid kettad, aga kui 3102 välja tuli ning rikkad mägedepojad sellistega sõitsid (eraisikul oli see ikka megaauto omal ajal), siis olevat pidurid olnud hellad just pidevate mägiteedel ning paljud kuristikku lendasid või matsu panid. Vähemalt legendi järgi...
EDIT: aga selle Volgadekoguja jutt, et võib sõita täiesti vabalt 8 liitrit sajale jne, on täiesti paikapidav, ma olen ise samuti tegelenud ja õkonoomsuses üllatunud. Mootor peab olema igati korras ja reguleeritud.
Need kolhoosirapped olid hõredate mootoritega tihti, lisaks 6,7 surveastmega ja reguleerimata, hooldamata risud, need võisid küll 20L/100km võtta.
Kui mälu ei peta, siis surveaste oli selle 3102 Volga orig mootorlil 8,0 ja 105 Hj stock tehase konditsioonis. Kuna neid elektronkarpe v. ajusid pole kuigi laialt saada, siis on väga tihti paigaldatud 24 või 24-10 (100hj) mootor, millistele on osasid jalaga segada.3102 Volgal on ka esipidurid kettad, aga kui 3102 välja tuli ning rikkad mägedepojad sellistega sõitsid (eraisikul oli see ikka megaauto omal ajal), siis olevat pidurid olnud hellad just pidevate mägiteedel ning paljud kuristikku lendasid või matsu panid. Vähemalt legendi järgi...
EDIT: aga selle Volgadekoguja jutt, et võib sõita täiesti vabalt 8 liitrit sajale jne, on täiesti paikapidav, ma olen ise samuti tegelenud ja õkonoomsuses üllatunud. Mootor peab olema igati korras ja reguleeritud.
Need kolhoosirapped olid hõredate mootoritega tihti, lisaks 6,7 surveastmega ja reguleerimata, hooldamata risud, need võisid küll 20L/100km võtta.
02-01-2003, 18:13 PM
Kolhoosi sattusid tihti Volgad, mis olid
taksopargis vm läbi aetud ja Koerus üles
putitatud (kapitaalitud). Või juba mitu
satsi Koerus käinud.
Parimat,
Valdo
taksopargis vm läbi aetud ja Koerus üles
putitatud (kapitaalitud). Või juba mitu
satsi Koerus käinud.
Parimat,
Valdo
02-01-2003, 18:39 PM
Paar sõna veel 12kl kaanest: kunagi, kui esimest mootorit endale tegin, siis uurisin võimalusi antud kaane oma 24 mootorile külge kruvimiseks. Mitmest kohast, ka varuosade poodidest kuulsin, et see on täiesti võimalik, ainult veidi ehk kallivõitu kui koos aju jms. täiskomplektsena see kaas saada (kui just ei näkka korras komplektne kätte). Soovitati 24-10 nukka hoopis vaid 24 mootorile ja that´s the way.
24-10 kaanel on suuremad klapid kui 24 mootoril ning nukkvõllid on ka veidi erinevad.
24-10 kaanel on suuremad klapid kui 24 mootoril ning nukkvõllid on ka veidi erinevad.
07-05-2003, 10:37 AM
...hmmm - mul igatahes kõrvad liiguvad (kuskilt mujalt sõnavõttudest käis kah läbi, et 2410 nukkvõll 24-le peale ja elu läheb ilusamaks). Kas nii lihtne see ongi (või mis modimisi sellega seoses veel tuleb teha)?
27-07-2003, 14:39 PM
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Tom
...hmmm - mul igatahes kõrvad liiguvad (kuskilt mujalt sõnavõttudest käis kah läbi, et 2410 nukkvõll 24-le peale ja elu läheb ilusamaks). Kas nii lihtne see ongi (või mis modimisi sellega seoses veel tuleb teha)?
Lihtsalt külge kruvida, midagi modida pole vaja. Ainuke probla, et poes võib 24-10 nuka asemel 24 nuka saada, 24 nukk on üldjuhul kallim ja vähem saada.
27-07-2003, 17:49 PM
:eureka \"onu\" üles otsida ning volga-huvilistega (minagi nende hulgas) väike \"klassiekskursioon\" korraldada???
muidugi jah - kui mees kvantiteedile enam rõhku paneb, kui kvaliteedile, pole õige mees. Aga seda saab teada vaid ühtviisi...
ämm - kas \"volga\" tähendab siis VAID Gaz-24 (ja modifikatsioone)? Või on ka 21 \"klubi\"liige?
mehe nimi siis \"Priit Noormets\"? Mina säält artiklist aru mitte taipama...
teet,
tahaks \"päris elus autofänne\" nende \"loomulikus elukeskkonnas\" näha...
muidugi jah - kui mees kvantiteedile enam rõhku paneb, kui kvaliteedile, pole õige mees. Aga seda saab teada vaid ühtviisi...
ämm - kas \"volga\" tähendab siis VAID Gaz-24 (ja modifikatsioone)? Või on ka 21 \"klubi\"liige?
mehe nimi siis \"Priit Noormets\"? Mina säält artiklist aru mitte taipama...
teet,
tahaks \"päris elus autofänne\" nende \"loomulikus elukeskkonnas\" näha...
28-07-2003, 14:38 PM
[quote]Niimoodi kirjutas: 13piisab
:eureka \"onu\" üles otsida ning volga-huvilistega (minagi nende hulgas) väike \"klassiekskursioon\" korraldada???
*****************************************************************Arvan asi võimalik ainult läbirääkimiste küsimus.:rull
:eureka \"onu\" üles otsida ning volga-huvilistega (minagi nende hulgas) väike \"klassiekskursioon\" korraldada???
*****************************************************************Arvan asi võimalik ainult läbirääkimiste küsimus.:rull
29-07-2003, 22:40 PM
...klassiekskursioonile tulla. Ma pole ammu juba saand klassiekskursioonil käia. Millal minema hakkame.
30-07-2003, 11:55 AM
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: morris************************************************************************************
...klassiekskursioonile tulla. Ma pole ammu juba saand klassiekskursioonil käia. Millal minema hakkame.
Saan temaga kokku 9ndal augustil siis küsin üle kuna tal võimalik on.:bounce