automoto.ee foorumid

Täisversioon: iz-il puhub õhku käivitushoova vajutamisel karpasse tagasi
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

nafta

jama selles et mu iz-il (2T, üks pütt, iz 49) puhub õhku käivitushoova vajutamisel (kolvi alla liikumisel) karpasse tagasi, selle asemel, et karterisse survet tekitada. ja seetõttu ei lähe bensiin mitte põlemiskambrisse ega üldse sisene karterissegi vaid läheb õhupuhastisse.millest see tuleb? (kolvi loks on ainult 0,3 mm)

husu

kolb liiga lühike. ei sulge alla liikudes sisselaske akent

nafta

see on ju originaal kolb ja see ei tohiks liiga lühike olla, ega vist olegi.....
Võta karpa maha ja näed sisselaske avast kohe, kas kolb sulgeb akna, kui hakkab allapoole liikuma või mitte. Ehk siis kas ta on liiga lühike või ei....

nafta

kolb on ju originaal ja täitsa terve miks ei peaks ta siis sisselaske avasid kinni katma?
oskab äkki keegi midagi muud pakkuda?
Püüad selgeltnägijate mängu korraldada? Võta mootor lahti, siis näed kohe milles probleem ju.

nafta

see pole mingi selgeltnägemise võistlus!!!! miks peakski olema juba see näitab et on mootor lahti võetud et ma tean kolvi loksu mõõtmeid. Ja ei oska enam midagi ette võtta seetõttu küsisingi ju...
mootor mitu korda lahti võetud, kontrollisin igat asja ükski lõõr pule umbes, tihendid korras ja kolvi loks ainult 0,2-0,3 mm. kolb on täielikult terve ja sulgeb sisselaske avad,
Võta silindri ja tuletoru ühendus lahti ja vaata, mis siis teeb, kui asi muutub , peaks viga selge olema.
karpast peabi natuke õhku puhuma ja siis vaakumisse tõmbama, kui ise mootorit ringi ajad, 2t mootoritel peaks see täitsa normaalne olema.

nafta

oled sa kindel?
aga kui palju see tagasi puhuma peab siis kas rohkem kui tõmbama?
Kunagi ammu oli mul Kavrovetsil mingi sarnane jama, et karbussist tilkus bensiini, kui lõin vänta.Tookord oli põhjus see,et sumbuti oli umbes, pärast teise sumpsi paigaldamist oli kõik korras.
Aga kas mootor siis käima ei lähe,? kui ei lähe, siis vala küünlaaugust bensiini sisse ja vaata mis juhtub--->kas läheb või ei lähe käima. Igaksjuhuks võid ühe leegitoru katsetuseks ära võtta(minu iz 56 ja jupiteri mootorid jäid niiviivi bensiini nälga), aga kui rotid sumbutisse pesa on teinud, siis võibki seal viga olla.

nafta

vat topkaga ta läheb kohe laksust käima aga ei jää käima, topka põleb ära ja siis sureb välja..... (mul polegi praegu kumbagi leegitoru küljes)
to lööb tagasi:sa ütlesid:
karpast peabi natuke õhku puhuma ja siis vaakumisse tõmbama, kui ise mootorit ringi ajad, 2t mootoritel peaks see täitsa normaalne olema.
aga kas sa oled täitsa kindel selles, et nii peab tegema?????????????
Puhasta ära karburaator/düüsid, karpa peale tagasi, seguklapp kinni ja vändast käima. Ära rohkem oma pead vaeva selle õhu puhumisega. Kui IZ läheb topkaga käima, siis saab viga olla ainult karpas.