automoto.ee foorumid

Täisversioon: Pobeda hind?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kas oskate piltide järgi otsustad, kas selle pobi on 10k väärt?
http://www.album.ee/whatever
võib olla isegi on selle raha väärt, kui sõidab normaalselt.
Ilmselt, need pobisid ei ole just kui väga palju heas sõidukorras alles jäänud
Oleneb kroomi, plasti ja polstri seisundist. Ja ka kere olukorrast ja sellest, palju masinat on ümber ehitatud.

Toodud 4 pilti näitavad, et algne rool on asendet Volga rooliga, keskmine plast ja raadio on puudu, algne käiguvahetusmehhanism on asendet GAZ 69 omaga, uksepolstrid on puudu ning tagaluugi ava ülaserv on läbi korroreedunud ja ära murdunud.

Kapotialust ei saa hinnata, kuna ei näe Smile
Sellised küsimused on mu lemmikud.

Kui liiklusvahend on üle 25 aasta vana siis ei ole tegemist arvestatava transpordivahendiga ja lähtuda tuleb asjaolust, et tegemist on utiiliga, harrastusvahendiga või kultuuriloolist väärtus omava esemega.
Piltidel olev auto ei näi olevat harrastusvahend, seda pole restaureeritud, tuunitud ehk teisisõnu pole sinna sisse mahutatud rahaks arvestatavaid töötunde või materjalikulusid. Autol ei näi olevat ka detaile, mis on harrastajate silmis väärtuslikud või uued. Ajalugu pole tutvustatud (äkki on Georg Otsa Pobeda).
Seega on tegemist oma aja ära elanud liiklusvahendiga ja väärtuse arvutamisel on abiks Kuusakoski hinnakiri.

Arvestada võib ka nii: mitu auto küljes olevat detaili on tõestatult uued? Poest saab teada umbkaudsed detailide hinnad, need tuleks kokku liita. Uus mootor võib maksta ka 10.000 krooni. Pruugitud detailid omavad üldjuhul materjali kilohinda, sedagi juhul kui erinevad materjalid on sorteeritud.
Jah, Piiburi metoodika on õige: palju on konkreetse masina jääkväärtus võttes aluseks amortisatsiooni aja ja inimtegevuse läbi. Arvamused aga lähevad nähtavasti lahku selles, milline on täna Eestis perfektses originaalkorras Pobeda hind e algväärtus. Kui võtame orientiiriks Siimseni uutest osadest koostatud Moskvitš 403 (?) müügihinna ca 110 tuh krooni, siis Pobedal võib see perfektse remondi puhul küündida ehk ca 150 tuh kanti. (Priit Kuldsaar parandab mind kui väga mööda läks!)
Nii et hakkame siis algväärtusest vähendusi tegema:
Lisaks Valdo nimetatule võib autol märgata Volga velgi koos ilukilpidega millest võib kahtlustada, et masinal võivad olla all mitteoriginaalsed sillad.
Puudu on kindalaeka kaas koos plastiga, puudu aknaraamistus nii esiaknendel kui uksel, valed on esitule kroomvõrud. Pagasiruumi ava nurkadesse on keevitatud tugevdused.

Samas: kojamehe varred paistavad originaalsed, mis on tänapäev juba üsna harvaesinev üle 50-a vanade masinate puhul.
Pagasiluugiava nurkades olevad tugevdused on originaalid.
Pildi järgi tundub puudu olema tagaiste.
Täpsemaks otsustamiseks on pilte vähe.
Lõpliku hinna määrad sina,kui ostja.
Otsusta,kas antud auto on sinu jaoks antud hinda väärt.
eberhard Kirjutas:Siimseni uutest osadest koostatud Moskvitš 403 (?) müügihinna ca 110 tuh krooni

Minuteada peaks to olema Mosu 410 ehk 4x4.
ma ostaks selle 10000 krooniga ära, kui raha oleks, ning kuskilt odavamalt või paremat pole saada.
välimus on ju täitsa korralik.
tänan nõuannete eest. kuid siiski ma seda pobi ligi ei võtnud.
kuid kel huvi siis tänases börsis peaks kuulutus olema ja asub tartumaal.
sellest pobist veel niipalju, et kõik jupid mis pildil puudu paistsid on olemas
ja paljusi isegi toppelt ka uusi juppe on isegi (kojamehed, kolvid, ukselingid)
ja veel midagi, kõike ei näinud.

siimsunn

ei no mina võtaks selle pobi ära kl kui taha oleks