automoto.ee foorumid

Täisversioon: GAZ 69 diiselmootori paigaldus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

eerost

Kavatsen Gaz 69 paigaldada diiselmootorit.Kas keegi on sellise asjaga hakkama saanud? Oleks vaja nõu sobivate mootorite osas ja ARK-i nõuete kohta.

ott45

Mootoreid, mis nimetet masinale kapoti alla saab aretada on väga palju. Teine asi on see, et kas asjal on mõtet. Loe alustuseks http://www.4x4.ee/forum/ ja http://www.4x4offroad.ee/ foorumi osad läbi, seal on lahatud mootorivahetuse teemat piisavalt palju. ARK bürokraatia kohta saad infot http://www.ark.ee/atp/index.html?id=503 Lõpetuseks seda, et plaanisin isegi oma GAZ 69 mootori välja vahetada, aga pärast seda, kui originaalmootor korda sai tehtud ei kipu selle vahetusega eriti kiirustama, kuna ei näe asjal mingit mõtet. Küsimus on selles, mida sa mootorivahetusega saavutada tahad. Võibolla on selleks teisi ja hoopis lihtsamaid mooduseid.
endal oli/on plaanis paigaldada 69-le opeli 2,3 d mootor koos käimakotiga-asja mõte selles et igapäevasel kulgemisel ökom oleks. minu mõõtmiste järgi peaks moto nibin-nabin kapoti alla ära mahtuma_just pikkuse suhtes. opeli käigukast on tsipa pikem kui 69 oma. kuna 69 on käigukasti ja vahekasti vahel kardaan siis uus ühendus tuleb lahendada samuti või siis asendada näiteks kummist liigenditega nagu opeli kardaanil on või nagu lada käigukasti otsas on enne kardaani. muidugi tuleb muuta mootori kinnitusi kuna 69 asuvad need mootori eesotsas ja sidurikoja taga-opelil aga moto keskel ja käima kasti tagaotsas. _auto raamile ei tohi sisselõikeid teha, ainult muuta moto kinnitusi_ seega murran praegu pead kuda see asi lahendada, sest opeli motol on ees ühel pool õlifilter, teisel pool geneks mis jäävad tsipa ette. tagumise kinnituse tegemine lihtsam-vaja valmis teha lihtsalt jalg ja see külge kruvida kuhugi siduri koja alla.