automoto.ee foorumid

Täisversioon: minu stella(jawa)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Sai siis soetatud enale üks 49 cc \"Jawaha\"(Jawa). Selle saamisega vedas selles mõttes, et ma sain selle tasuta. Sellega päris palju kukutud(sumps on üheltpoolt suht mõlkisBig Grin) ja porikatest pole eriti midagi järel. Mingi säga on ka elektrisüsteemis. Nimelt viga selles et elektripinge kõigub 15 ja 30 V vahel(peaks olema stabiilselt 6 V). Äkki keegi oskaks öelda milles probleem...

Pilt Masinat tuleb veitsToungue puhastada
Varuosadega kivi kotti, kuna neid ei ole eriti saada. See masin muidu ka üpris kapriisne.
RK

ressu

Pane sopakas ette,ja masin kohe palju puhtam Toungue
Tartus öeldi et varuosi pidi neil poes olema küll(ainult telli).
Nüüd on õige tagu- ja esiporikas olemas. Esiporika sain just kätte ja pole jõudnud veel seda värvida. Tuled sain ka korda. Oli vaja ainult õiget pirni ja soklit, see viis siis elektri pinge alla.
Olen kuskilt foorumist lugenud, et see mootor ei pidavat kestma aga praegu pole küll jamasid olnud, iga kord kui käima lükkan läheb käima
da henk Kirjutas:Olen kuskilt foorumist lugenud, et see mootor ei pidavat kestma aga praegu pole küll jamasid olnud, iga kord kui käima lükkan läheb käima

Minu arust on mootor väga hea hea, automaat ja läheb kenasti erksalt edasi.Sõbral on selline, temal kui ta ostis oli kolb katki aga pani uue ja see oli umbes mingi 3-4 aastat tagasi.Praegu sõidab, aga ainuke mure gaasitross pidi päris kähku tal ära kuluma, aga see oleneb juba trossist jne, aga tema sõidab siiamaani ja ta pole 3-4 aastat millal ta korda sai ühtegi kap. remonti ega midagi teinud ainult bensiini sisse kallanud.Aga Sul käimalöömis vänta pole siis või ei lähe vändast?

Palju edu!


vänt on olemas küll. Kuid külmast peast läheb mootor vändast hästi käima(nagu võtaks väntvõlli paremini järgi kui soojast peast) aga kui on juba nats sõidetud ja mootor soe siis on raske vändast käima saada(peab kiiremini lööma kui külmast peast) aga käima lükates läheb soojast peast paremini kui vändast.
kui palju sul esi ja tagu porikas maksis
need on ise tehtud metalli töökojas
Üks küsimus:
(see pole minu stella)Milles võib jama olla et käigukast ei vaheta käike õigesti või midagi sellist?
Asi nimelt selles, et kui mopeedi lükata(kui ta ei käi) siis on käik sees. Kui masina käima lükkad ja siis uuesti seisma jääd, jääb käik sisse ja mootor sureb välja. Aga vahepeal niisma lükates, kui mootor ei käi, on vaba käik sees. Mootor on täpselt sama mis minulgi. Kui saaks teada mis viga võib olla, siis ostaks teisegi sellise masina.
Nüüd siis esimen probleemSad.
Mootor muidu töötab küll aga käikudega on jama. Tal töötab muidu käigukast mingite klotsidega mis lähevad lailai mingitel pööretel. Võtsin siis mootori vasakult poolt lahti, kus asub käigukast. Ise nagu mingit erilist viga ei leidnud...ainult et see osa mis on tagaratta pool ei käinud õieti. Nimelt mopeedi edasi lükates hakkas see võll kuhu rihm peale käib liikuma(kuigi see ei tohiks) ja kui käega sellest kinni võtta ja edasi lükata ei käinud see ringi ainult natuke andis tunda aga tagurpidi lükates seda kinni ei saanud hoida kuna see hakkas ringi käima. Milles võib seal viga olla? Klotsid kulunud vist ei ole...see viga tuli järsku kui mopeed seisis.

MiNiFooB

Mul oli ka selline stella automaatkastiga.Kui sain siis ei töödanud kuna oli probleem mähises,kui selle korda tegin siis ei olnud mingit probleemi.Väljaarvatud nn.kütusepumba mis mul karpa küljes oli,see ei pumbanud hästi bensiini peale ja siis ei läinud hästi käima.Paar inimest kes mul seda vaatamas käis ütlesid ,et see ei ole orginaal karpa.Võibolla sul (dahenk)on võimalus teha karpast pilti ,et ma saaks võrrelda.Ja veel see minu karbuss oli teinud augu läbi 2-3 silindri jahutusribi.

Luup

Väga vabandan,kuid minifoob sa hakkad lambist mingist karpast rääkima kui dahenk räägib et tal on käikudega probleeme,aga seeselleks.

Tegelikult on sul vist probleem automaatsiduriga,nimelt peaks seal mingi vedru orsmth olema mis hoiab klotse koos kuni nad teatud pööretel lahti lähevad,vähemalt ma olen nii aru saanud.
Nüüd sai käigukast täiesti lahti võetud. Asi oli vist selles, et seal oli palju mustust ja muud sellistRolleyesKui oli ära puhastatud kõik ja kokku pandud hakkas peaaegu tööle käigukastBig Grin Ainult kohapealt ära minnes hakkab nõksutama ja sureb väljaSad.
Käigukast on tal muidu selline kui kedagi huvitab
Muidu originaal karburaatoril \"Jikov\" polegi ujutus nuppuToungue. Ainult üks nupp on, mis on õhuklapp.
Karburaator mis minu stellal peal on, peaks joonise pealt välja nägema selline
edit:muide sellel ei olegi siduritBig Grin
Einoh...Big Grin Sidur peaks tal ikka olema! Käigukasti skeemil see ülemine asi ongi sidur.
Skeemi vaadates tundub, nagu oleks tegemist vabajooksu siduriga e. tsentrifugaalsiduriga. Sellist sidurit
kasutatakse ka uutel variaatorülekandega rolleritel.

Parandage, kui vaja Wink
Silver
täitsa õige, veel kasutatakse ka mootorsaagedes! Smile
Võtsin täna silindri maha. Rõngad olid kulunud, sõrme laager oli ära lagunenud(see põhjustas ka vist seda, et kõrgetel pööretel hakkas mingi asi vahepeal kõrisema ja võttis korraks hoo maha). Nüüs tuleb siis uus kolb, uued rõngad ja uus sõrme laager peale installida. A palju need maksma võivad minna? Rõngas on 30 kr/tk igastahes aga teisi hindasid ma ei tea.