automoto.ee foorumid

Täisversioon: volga paugub
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
kui ma oma volgale (gaz21) kallan paaki bensiini 80, siis ta hakkab paukuma, ja kui välja suretad, siis käib ikka edasi.
milles viga?
kui 95 paaki kallan, siis paugub ka, kuid vähem.
Paugub, kas summutis paugub, või turtsub karburaatorisse?
Kui summutis paugub, siis on küttesegu liiga rikas, või toimub mittetäielik põlemine, või mõlemat. Kontrolli ujuki taset karburaatoris, kas ujukinõel sulgeb korralikult klapi. Süüdet tuleb arvatavasti varasemaks keerata, kui mittetäielik põlemine, ehk töötsükli jooksul ei jõua kogu kütus põleda ja allesjäänud kütuseosakesed plahvatavad summutis.
Nii võib summuti lõhki ka lüüa.
ta paugub koguaeg, külmast peast karbussi, muidu sumpasse. vist on klapid tuksis. kuid kas selle hõõgsüüte vastu mingi bensu lisand aitab?

to robi: palju sinu volga bensu võtab? mul linnas ~20 ja maanteel mingi ~16.

kui veega sai õlirõngad lahti, ehk saab tahmast ka lahti.ja kas mingi plii lisand teeks klappidele head, või peaks lahti võtma(peale suve).
15 liitrit sajale korralikult jalaga gaasi sõtkudes. Sul vist jah siis klapid hõredad.
aga kas mingi bensu lisandiga saaks sellest tahmast lahti.
hõõgsüüde tekkib ju hõõguvast tahmast
Hõõgsüüde (peale süüte väljalülimist käib mootor edasi) ei ole ohtlik, ei tekki ainult tahmast, võib tekkida ka liiga \"kuumadest\" küünaldest. Õiged küünlad peale. Ohtlik on detoneerimine, mis tekkib liiga varase süüte ja madala oktaanarvuga bensu kasutamisel. Detoneeriva mootori tunnuseks on iseäralik terav kõlin-ragin-plagin, mis ilmneb kõrge käiguga, madalate pööretega sõites ning nüüd järsult \"gaasi\" andes kiirendades.
Aevastamine ja paukumine võib ka tekkida küünalde liiga väikesest elektroodidevahest, rikkis jagajast, millel suured lõtkud. Volga ei salli liigväikeste kontaktivahedega küünlaid, mootori töö kohe rahutu, pane vaheks 1mm ja OK. Jagaja võlli suure teljelõtku korral \"uitab\" säde nagu jumal juhatab. Võta jagaja kaas maha ja mootorit keerates sätti nukk maksimaalselt kontakte avama. nüüd võta rootorist kinni ja sakuta tugevasti võlli kontakti nuka suunas ja vastassuunas. Kui lõtku ei ole,siis kontaktivahe ei muutu, kui lõtkub võib väga kulunud võllipuksiga jagaja kontaktivahe kõikuda paarist mm kuni vahe puudumiseni. Kontaktide vahe jagajas 0,4 mm.
Külma mootori aevastused õhupuhastisse (seda just \"gaasiga\" mängimisel) vene vanatehnika puhul täiesti normaalne nähtus mis mootori soojenedes kaob.
Endal ka hõõgsüütega probleem. Küünlad peaks justnagu õiged peal olema, seega mõtlesin besulisandit proovida. Aga kas selleks sobib \"tavaline\" bensulisand või on mingi spetsiaalne olemas?
sõitsin oma volgaga ja äkki tuli kolks sisse ja mootor hakkas vibrama. keerasin küünlad maha ja 3 püti küünlal oli elektrood sodiks. vist on klapp ära murdunud. kui suur on võimalus, et kolb ja hülss jäid terveks?

Küllalt suur..aga enne kaane mahavõtmist sa seda teada ei saa. Edasi ära rohkem nii sõida.

Asp