automoto.ee foorumid

Täisversioon: minu minsk
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

sg-1

Täna tegin oma minskiga viimased tiirud ennem kui remontima hakkasin.
Mootor hiljem maha võetud ja proovitud väntvõlli lokus, selgus et pean vahetama ära väntvõlli? Sellega seose tekkis mõni küsimus, kas osta uus väntvõll või kasutatud( mis nende hinda on).
See järel vaatasin sidurit, seal tuleb ära vahetata siduri hammakas või kuidas seda kutsutaksegi...
seal tekkis sammuti mõni küsimus siduri kettaste kohta.Äkki suudab keegi öelda sidur kettaste õige järjekorra, et kas kõige alla panen metall oma ja siis puust ja siis uuesti metall ja puust kuni lõppuni välja või mis see järjekord siis olema peaks?
Vaatasin ära ka käima kasi ja kas seal tasuks vahetada laagrid ära? Kui siis kust saaks odavalt osta minskile laagreid?
Üks küsimus veel et mis pingutus kruvi on esimese hammasratta poolt teise poole tiba (loodan et saate aru mida mõtlen)?
üldiselt oli silindril 3-5 triipu sees, ühe sõnaga 3-5 korda kokku jooksnud ,et kas tasuks siis ka silinder ära vahetada ja kolb ja rõngad?

sg-1

hetkel ei näe misnk suurem asi välja kuid loodan et juba paari kuupärast peaks asi ikka mootorratta moodi välja nägema.
http://www.zone.ee/sg-1/minsk/
laagrid ja eskatihendid soovitan osta mõnest traktoritega tegelevast poest, kuna sääl on kõige odavamad.
kui pappi on, siis tasuks osta uus väntvõll, kui pole, siis võid proovida kepsulaagri vahetust, ma huvipärast proovisin, siiamaani töötab, kuid korralikust väntvõllist on asi kaugel, kuna ma katkise laagri asendasin kulunud laagriga.
sidurikorvi sissepoole ehk esimesena läheb kõige paksem metallist siduriketas.
kui silinder on vigastatud, siis tuleks kas uus osta, või vana läbi puurida ja remont mõõdus kolb osta rõngad ka uued muidugi.
mul iz`i silindril oli ka üks soon sees, kuid ajapikku läks see tahma täis.