automoto.ee foorumid

Täisversioon: Mis karpa bruzbale, et vähem bensu võtax ?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Tere oleks siis vaja head soovitust, nimelt karpa mis sobiks bruzbale. Kui kellelgi on pakkuda siis ostan ära.

ressu

äkki mõtled druzbat,pane mopeedi karpar
Õige jah druzba. Aga kuidas sa sinna selle kinnitust ymber teed. Ise pole väga mopi asjadest teadlik aga karpat tean kyll.

Rainx666

äkki teed mootorile kap remondi ja keerad bensu veidi rohkem kinni Wink
Miks kap.remont? Kõik ju korras ja töötab. aint bena imeb kui loom. sinna ikka teise karpa peale peab panema.
aga äkki otsiks mõne normaalse orginaal karbussi.Ja vaata kas kuskil lekkeid ei ole!Ja palju ta sul võttab siis?
no minuarust võtab see druzba originaal karpaga ka meeletu kütuse...
no mis sa saest ikka tahad aga mul kunagi ple midad nii palju võtnud mingi 5 sajale vist ei mäleta päris täpselt
Seal on originaal karpa peal aga ikka võtab palju ja läbi ka ei lase. Ma olen näinud tsiklite karpadega druzbasi aga kuna ise ei ole tsiklitega lähemalt kokkupuutunud, siis ei oska öelda milline oleks parim.
Ehh
Võtke üldse karpa ära ja toru otse sisselaskesseToungue

matthias

tere tahaks osta kuskilt mingi druzba mootorit aga mõistus on otsas ja ei tea kust otsida kui kellegil oleks mingit müüa siis ostaks ära msn on sipsik_3@msn.com
...muuseas drusba pidigi palju bena jooma..... lihtsalt selline mootor, et ei aita sin karbussid ega midagi... exep thataWink Toungue ok see oli kyll nali tgltWink sebi vast jh kuskilt mopi karpa peale ja keera tüüsi kah nii palju, kui võimalik, kinnipoole( sis benakulu kh väheneb) aint seda tüüsi nära liiga palju keera, muidu ei sõida enam sul kuhugi see drusba.-... palju muidu välja ajab see drusba?+
-matu- Kirjutas:keera tüüsi kah nii palju, kui võimalik, kinnipoole( sis benakulu kh väheneb) aint seda tüüsi nära liiga palju keera, muidu ei sõida enam sul kuhugi see drusba

Minu teada düüsi keeramine ei anna midagi(ainult kui liiga lahti keerata, siis võib keerme vahelt bensiini läbi ajada), peaks keerama hoopis segukruvi(parandage mind kui ma eksin).

Ärge edastage infot milles te pole 100 % kindel, halvemal korral võib mõni tehnikaalal mitte väga palju teadja oma masina täielikult ära rikkuda, tänu valeinfole !

tnx. See drusba lääb mingi 70-80km/h välja. Endal nyyd see korras ja otsin ostjat. hind 1000.- TINGI!!!
rnkx Kirjutas:
-matu- Kirjutas:keera tüüsi kah nii palju, kui võimalik, kinnipoole( sis benakulu kh väheneb) aint seda tüüsi nära liiga palju keera, muidu ei sõida enam sul kuhugi see drusba

Minu teada düüsi keeramine ei anna midagi(ainult kui liiga lahti keerata, siis võib keerme vahelt bensiini läbi ajada), peaks keerama hoopis segukruvi(parandage mind kui ma eksin).

Ärge edastage infot milles te pole 100 % kindel, halvemal korral võib mõni tehnikaalal mitte väga palju teadja oma masina täielikult ära rikkuda, tänu valeinfole !

sry.... ma mõtlesingi segukruvi.... lihtsalt juhe oli koos.... sry....
Mul on isal druzba saag (ta ei ole seda võrrile paigaldanud) ja kuidagi ei saa seda tööle. Tõmba kasvõi hulluks, mootorit olen isegi korra osadeks võtnud, kuid kõik paistab korras olevat.
Milles võib viga olla?
Mootor ise peaaegu uus, ehk paarkümmend töötundi töödanud.
Esimese asjana vaata kas sädet yldse on ?
teisena kontroli kas see saab piisavalt bensiini peale?
Küünla võid siis ka yle vaadata.
makuke Kirjutas:Esimese asjana vaata kas sädet yldse on ?
teisena kontroli kas see saab piisavalt bensiini peale?
Küünla võid siis ka yle vaadata.
Säde on, bensiin samuti, küünal ka korras. Selgituseks veel niipalju et mõnikord ta ka käivitub ja töötab täpselt nii nagu peab jahedalt. Kui mootor pole veel soe siis läheb uuesti käima ja puha. Kui korra on soojaks läinud, siis kohe kui välja suretada, pole mõtet mitu päeva proovida, lihtsalt ei käivitu ja kõik. Seni on temaga isegi nii tööd tehtud et bensiini lisatakse mootori töötades.
ise pole sellise asjaga kursis sest pole ennam ise nii juhtunud. aga kui see druzba ainult mõni tund töödanud siis äkki on lihtsalt sissetöötamata. Pole kyll mingi proff aga mina arvan nii. mul endal ka yx druzba mis on nii uus et on vaid mõni minut töödanud, sellel on nii hea kompressioon et ei jaksa käimagi tõmmata.



Või teine probleem võib ja tõenäoliselt on ka karpa. proovi segu rikkamaks panna. soojast peast tahavad paljud mootorid rikkamat segu. Võib ka vastupidi olla, et tahavad juct lahjemat aga proovi mõlemat.




GOOD LUCK!
Raimond Kirjutas:
makuke Kirjutas:Esimese asjana vaata kas sädet yldse on ?
teisena kontroli kas see saab piisavalt bensiini peale?
Küünla võid siis ka yle vaadata.
Säde on, bensiin samuti, küünal ka korras. Selgituseks veel niipalju et mõnikord ta ka käivitub ja töötab täpselt nii nagu peab jahedalt. Kui mootor pole veel soe siis läheb uuesti käima ja puha. Kui korra on soojaks läinud, siis kohe kui välja suretada, pole mõtet mitu päeva proovida, lihtsalt ei käivitu ja kõik. Seni on temaga isegi nii tööd tehtud et bensiini lisatakse mootori töötades.
\'
heh... tal sis peab ikka totaalne jama olema.... kui nii teeb, et soojalt yldse käima ei lähe, aga samas kylmalt läheb...... imelik... ja veel nii uus kah.... aga ehk sul maal või kusagil mõni naabrionu, need tunnevad seda vene tehnikat enamasti, teevad sul suht odavalt kõik vene vägi töötama.... et mai tea..... suht mõtetu nõu kyll, aga paremat midagi ma kyll soovitada ei oska...
Lehti: 1 2