automoto.ee foorumid

Täisversioon: 244 DL \'1977
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
See siis Kuusakoskist päästetud täisoriginaalne isend. UM leidis, Piibur kiitis ja mina ostsin endale. Ringi veel ei sõida, kuid varsti küll. Vajab ikka nokkimist, kuid põhjusmõtteliselt on paugupill. Sõitnud temaga \"salaja\" u. 20 km ja ikka \"vana hea Volvo\".
Tegin ka pilti, Volvo 244DL.
väga seff isend. Pakatab stiilsusest. Õige Volvo ongi selline kandiline ja robustne. Kahju, et enam selliseid ei tehta.
Unistan isegi sellise omamisest aga hetkel materiaalsed võimalused ei lase mitut autot omada.
Õnnitlen ja soovin palju rõõmsaid kilomeetreid.
Nii, nüüd on Volvo sõitma pandud, esimene teisipäevane lustisõit ja Suursõit seljataga, kokku tänaseks 800 km. Volvo, nagu muiste, ei ühtegi probleemi. Suursõiduks teadlikult EI TEINUD MIDAGI, täpselt sellises tehnilises korras UM ta treilalt maha ajas. Ainult puhtaks pesin seest-väljast ja lisasin bensiini. Kõik muud vedelikud olid normis, ei hakanud vahetama. Ahjaa, valetasin, tagurpidikäigu rõngalülituse tegin korda ja juhiukse aknatõstuki vahetasin ära. Aga need olid kõik ilusasti autos ootamas, mina vaid installisinBig Grin Normaalne töö oli kahe kulunud rehvi asendamine.
Suursõit(lõpetasin Põlvas, sest mets vajas saagimist) kulutas besiini kokku 600 krooni eest ... õigemini seda on veel alles. Hädapärast siis 10 l/100 km, tegelikult vähem. Nagu arvata on, siis esimesed 500 km ei veerenud Volvo üldse mitte lihtsalt, pidurid kõik kinniroostetanud, kuigi töötasid suurepäraselt(ei tahtnud maha tulla). Ainult 2% jääki olev esiamort ei tekitanud ka mingeid probleeme, samamoodi kulunud õõtsapuksid. Tsipa kolises, väljalase lörises, kuid originaalradioola töötab ja võtab jube hästi. Magneetofoni mehhaanika vajab puhastamist aastate tolmust, kuid ta toimib suurepäraselt: reverseerib, lindistab, mängib maha ... täielik unistusWink Peale puhastamist ei tohiks seda mõnikord ette tulevat venitamist ka enam olla. Üldiselt, 3000 krooni eest on autot rohkem, kui küll. Olin juba unustanud 200-seeria mõnu(viimane oli 245 aastal 1995), tõesti maailma üks paremaid autosid.
Nüüd pean tänama siinset kasutajat peeterk´d, kes võttis ühendust ja tõi lausa ise kohale puuduva ilukilbi. Õigemini korraga kolm. Seega, kui kellelgi läheb vaja, siis mul hetkel kaks tükki üle.
Kapotiserva iluliistu, siseruumi originaalseid porimatte ja porikumme otsin ikka veel.
Panin sulle PSi
Ahoi.
Käisin täna Vääna-Posti autolammutuses, kus lösutab üks \'77 245DL, müügimehe sõnul värske kaup, paar nädalat tagasi sõitis kohale.
Mina kaapasin sealt omale kõbusa radika, ei muud, aga silma jäi, et päris mitmed kroomosad olid pea veatus seisundis- ukseklaase ümbritsevad liistud, paar küljeliistu, mõlemad peeglid. Samuti ninatükid- iluvõre, tuled ja nende ümbrised, tulekojamehed.

Ja üks pisike kroomitud ilukilp oli ka, kuigi neid tundub sul üleliia juba olevat Smile

Volvo75

Tere!!!!!!!Mu peaks kaboti esimene liist olemas olema......Mul neid 200 seeria masinaid terve hoov täis kuid üle pole saanud neist vapustavatest Rootsi \"tankidest\"
Nüüdseks loeks eksperimendi nimetusega "Volvo Kuusakoskist" lõppenuks. 3000 krooni eest sõitis auto Suursõidust Talveralli lõpuni ehk 8 kuud. 400 m enne finišit läks hammasrihm, kutsekooli poisid remontisid massina ära 350 krooniga. Peale seda pakkus Volvo rõõmu pojale ja tema sõbrale sealsamas Mädapeal krossirajal ja kruusateedel. Siis lasti mootor lõplikult kuumaks ja laiali. Edasi läheb masin sinna, kuskohast ta UM mõni aasta tagasi ära päästis, sest kere on lõplikult läbi tänu Eesti toredatele talvistele happemaanteedele. Raadio ja veel mõned detailid eemaldan ning ongi lõpp sellel lool. Kogukulu sinise Volvoga sõitmise peale(koos paari varuosa, ülevaatuse ja kindlustustega) jäi suurusjärku 8000 krooni ja läbisin kokku u. 8000 km. 1kroon/km on odavam, kui jala käia. Lisame u. krooni kildile ka bensukulu, ikkagi odavamat liiklemismoodust vist ei ole olemasBig Grin
Samas ei jäänud õu puhtaks odavatest HEADEST autodest: eile veeres meie koduõuele 7000-kroonine valge MB E200 W124 aastast 1986. Isegi ülevaatus on olemas, lisaks radioola, valuveljed jms. Aga selle auto lugu saab mujal olema/tulema.
Mõust ämeizing!

Minu Volvo-saaga on enam-vähem sama pöörde võtnud Smile Auto muidu sõitev, kone käib, gaasid normis, tuled põlevad, pidurid käisin üle. Aga oh häda- vahetult enne ülevaatusele minekut hakkas vända tagumise simmerlingi vahelt oili nirisema ja lisaks seesama roostehäda. Paaris pahas kohas on augud, mistõttu tehniliselt korrasolevaks teda ei tunnistatud.
Mõtlesin siis natuke, lappasin kuulutusi ja esmaspäeval lõin käed '87 260E peale Smile

Volvo on plaan väikse rahaga oksjonile panna, kuusakoski jaoks liiga korralik.
PlyVal64 Kirjutas:Kogukulu sinise Volvoga sõitmise peale(koos paari varuosa, ülevaatuse ja kindlustustega) jäi suurusjärku 8000 krooni ja läbisin kokku u. 8000 km. 1kroon/km on odavam, kui jala käia. Lisame u. krooni kildile ka bensukulu, ikkagi odavamat liiklemismoodust vist ei ole olemas:D
Tegelt on ikka. Kevadel müüsin firma renoo trafikut ja lappasin iseenda lõbuks teeninduse arveid läbi. Buss oli 230 000 läbitud kilomeetri kohta jätnud teenindusele 90 000.- krooni. Selle sisse käis iga viimane liigutus va. kütus ja sundkindlustus. Oli muidugi ka paar garantiijuhtumit, mis tõid kaasa 0.- arve, aga suurusjärku see eriti ei muuda. Uue auto vähesed voorused :)
Odavamal tõenäoliselt saab, aga sellise liikuriga sõitmisel on veel üks võlu: selle pärast ei pea muretsema. Keegi seda ei taha ja löökaugud&liiklusidioodid ei tundugi enam nii koledad... Pereautoga seda nagu teha ei tahaks ja tõelise hobiautoga veel vähem.

Ja rajal saab end välja elada...

PlyVal64, see pole mitte E200 vaid tõenäoliselt 230E, kui tähte närida. Wink E-klass tuli mudelinimesse alles koos 1993 aastal MoPf-ga.

Kui väljalaskeaasta ikka on 1986... Hind seda nagu kinnitab. Kuidas tagasild on?
Võsa, eks ta 200E on. 2-liitrine karpa+ 4 manuaal. Tagasild on... sõltumatuWink Hetkel veel ei tea (ja ei tunne ka eriti muretBig Grin) sest masin müriseb. Hetkel töötab, see ongi peamine.
Liiklusidioodid tunduvad aga 7K Mersuga lausa sõbrad: ma usun, et kui keegi hetkel mulle sisse sõidaks, siis ma teeniksin kindlustusest koheselt topeltraha tagasi. Vana sama aastaga renooviie eest maksti 9K peopeale, Mersu eest võiks küll 14K saada. Jne.
Kui on karpa, siis pole mudelinimes E-d üldse. Vastavalt leheküljele: http://www.mercefreaken.com/modellene/124/124.htm on tõesti selle auto mudel W124 200. Heh, iga päev õpid midagi uutWink Muide, leheküljelt http://www.mbclub.ru/mb/vin/?lng=eng saab VIN alusel oma MB kohta teada, mida tehas on sinna külge keeranud.
Veel üks kasulik lehekülg on: http://www.detali.ru/cat/oem_mb.asp Seal on endised kaasmaalasaed üles riputanud varuosade kataloogi ehk EPC. Eriti kasulik on toda lugeda enne varuosapoodi minekut, saab vajaliku vidina osakoodi teada.

Kas karburaator on takerduvakurguline Strömberg? Nagu Volvodel? Vähemalt on omanikul sellega enne kokkupuudet olnud ja ta ei ehmata tolle omaduste peale.

Tagasilla sõltumatust suurendab kulunud pukside osa. Usu, need võivad sõitmise väga "huvitavaks" teha. Meie praegusel kaubaliftil on vist kõik puksid ocas, igatahes on sõita suhteliselt huvitav, rööpas teel ei taha nagu otsesuunda tunnistada. Aga eks asjad liigu vähehaaval, kõik hoovad ja puksid on vahetatavad ja ei maksa sugugi 3kEEK tükist...

Edu siis sellega kulgemisel. Muide, erinevalt teistest markidest, PEAB MB-st mööda saama ja sellele ette keerama. Korduvalt tõdetud, viimasel ajal nagu eriti ei häiri enamWink Aga alguses oli küll imelik autot vahetades seda korduvalt täheldada... Seega pole 14 kEEK teenimine sugugi keeruline. Tõsi, 86 aasta MB eest kindlustus vist üle 10 ei maksa...

P.S. Valuveljed võib siis mulle müüaWink
paneme mersujutule siin ehk punkti? Nagu näha, pole Priidul Mersu kiitmisest pääsu Wink

RIP "tellisele" ka minu poolt