automoto.ee foorumid

Täisversioon: võrri esi tulega jama...
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

vaap

mul on selline mure ,et ma ühendasin võrril esi tule mootoriga ,aga kui ma sõidan ja tule peale lülitan siis nagu mootor sureksvälja .Kas keegi ei tea mis tegema peaks et tuli ja mootor ühel ajal töötaks.Jama on pimedas metsas sõita nii kui tuli ei tööta...
palju pirnil volti on...?
Kas algselt ehk asi läbi drossepooli ei käinud? Et kompenseerida mootori eri pööretest tingitud vooluparameetrite (pinge, sagedus) kõikumisi?
lihtsamalt öeldes kas sul se mähis on mis lambi sisse käib?
mul oli süütes jama... kui ma süüdet veits näppisin(panin varasemaks või hilisemaks), siis kadus asi ära.

vaap

mul on see mähis seal laterna sees küll ja isegi ühendatud

vaap

proovin süütega siis mängida äkki hakkab tööle
Kui mina oma võrrile tegin kap.remondi siis paigaldasin nii tagumise kui ka esiems tule, ära ühendasin ainult tagumise et proovida kas põleb. Lükates põles küll aga mootor käima ei läinud, tükkaega lükkasin enne kui tuli idee et võtaks juhtme ära tule küljest. Mõeldud-tehtud, käima läks kohe kui lükkasin, hiljem kasutasin seda juhet \"suretina\". Arvan siiamaani et asi oli kuskil massi läinud aga pirn oli ka 12V nii et võta kinni...
aga süsteem on ju 6V... kuidas asi siis saakski vedada 12V pirni??
Esilaternas 6 V pirn, tagalaternas 12 V pirn.

ummy90

mulle seletati seda asja nii: võrril ei peagi tuled põlema, ja see on nii juba tehasest tulles, ta lihtsalt ei suuda nii palju elektrit toota et ka pirnid ära toita, muidugi on ka võimalus kasutada traktori magneetot, või siis ehitada led laternat mis ei nõua nii palju, see on minu arvamus.
Mina tegin enda võrrile akuga süsteemi peale mis laadis päevasel ajal (kui tuled ei põlenud) ja kui tuled põlesid läks mootori vool lihtsalt lisaks. Kõigepealt tuleks vahele visata diood mis laseks voolu ühte pidi läbi (krt ei mäleta kumba pidi) ja siis läks juba ülejääk süsteem edasi. Tagatule tegin ledidele ümber, esitulle oleks mõtekas panna mõni 6v halogeen vms.
Minu võrril põlesid tuled ikka originaal süsteemi pealtCool(uus magneeto oli ka peal) süüte momendi ja kontaktide vahe pidi ainult õigeks panema et ta rohkem särtsu annaksBig Grin. Ainult et nüüd tegin ma süüte natuke ümber...panin 12V süütepooli. Tänu sellele käib võrr palju pareminiSmile. Kui nüüd testriga voolu mõõta, siis tuleb sealt mingi 3V ainult.
kas selline asi on võimalik ,et see mähis seal esitule sees põleb lihtsalt läbi? mul vist juhtus nii. Esialgu põles koos mähisega küll, kuid varsti avastasin ,et enam ei põle,ei tahaks nagu mähisest ilma kah jätta. Ega see pirni elueale halvasti ei mõju?

Nb! ilma mähiseta põles tuli ilusti!
ilma mähiseta hakkab pinge kõikuma... kõrgemate tuuride juures võib läbi lüüa pirni!
Omal sai lahendatud valgustuse probleem järgmiselt:Melas-i tehase jalgratta dünamo 12V,3W (kuigi suurust arvestades kahtlen,kas see kunagi ratta küljes ikka käis),mille annetas vennaliku põhjanaabri kirbuturu müüa 50 euru sendi eest Smile.Valgust nüüdseks küll ja jääb seda va voolukest ülegi.
agent007 Kirjutas:ilma mähiseta hakkab pinge kõikuma... kõrgemate tuuride juures võib läbi lüüa pirni!

no vot seda ma kardangi. neid 6V pirne ei ole eriti saadaval kah ja selle ..... (igavesti halb sõna mida kribada ei tahtnud) mähisega pole kah vist midad teha?
ei taha eriti säärekat vägistama kah hakada (ma mõtlen mingit dünamo süsteemi sinna aretama ).
veendu, et mähis vett pole saanud.

Mul sõber tegi nii, et pani traktorimagneeto peale mis siis süütas ja tuledele pani originaal süsteemi!