Mõtlesin et pajatan kah oma Sõidukist.
mõned pildid kah
ostmine oli pool juhuslik ja kuna ma sellist autot polnud kunagi näinud siis asusin kohe netist uurima ja puurima .
auto vanuse kohta väga hea korras olek ja soodne hind ei pannud mind kahtlema ja autoga olen väga rahul
tegemist FIAT panda 1988 a 1 liitrine monopritsega mootor
33kw 5 käiku (tagab maantel imestama paneva kyttekulu ehmatasin ära kas seier on kinni kiilund) maantel tiba alla 5 liitri
linna sõidul kahtlaselt suur kyttekulu tundus kahtlane (tykäigu mootori tõrkus sai korda tehtud) nyyd kyttekulu kah norm
minjatuursed 13 tolli rehvid tahaks kah mingi hetk valukate ja max 165 laiade rehvidega asendada
originaal värv on hea muidugi mõned kriipsud kraapsud on aga roostet pole
nyydseks olen sõitnud paartuhat kilomeetrit ja autoga jään rahule kuigi maanteel kylgtuul kõigutab päris tugevalt
vot nii.
terv yL
Oled siis ka oma sõiduki üles pannud, paistab päris norm liikur olevat. \"Mis sa ostsid sihukese raha eest sihukese asja, see on kuke supp\"
Väga tore liikur
Mis orienteeruvalt sellise hind on kui küsida tohib?
Palju edu!
auto eelmiseks omaikukus oli vanapaar
kes ostsid endale salongist tutika panda
hind jäi sinna 5kilo kanti selle rah aeest on seal autot maailm
mainimist väärt on ka auto sisustus koos oma tagumise istmega
mis näeb välja nagu võrkkiik
...
Mul jääb natuke segaseks see endisest omanikust vanapaar, kes selle auto otse salongist ostsid. 88 aasta väljalaskega auto pidi siis päris pikalt kuskil seisma, enne kui teda eestis salongist osta oli võimalik. Samas jälle ei keri kuskilt seda ka välja, et oleks kuskilt mujalt riigist toonud ja siis auto hind+transport+registreerimine+maksud moodustaks reaalse hinna 5k (100 euri siis soomest?) Ei nori aga lihtsalt silma jäi
sry kui enne segaseks jäi nyyd parandan vea
ise töötan firmas mis tegeleb fiati alfa romeo ja nissaniga (mustamäe tee 50)
myyme ja hooldame neid
vanapaar ostis 2005 aasta fiat panda ja tagasi tõid oma vana panda (nyydseks minu jagu).
auto ise on eestisse toodud Eestise 1994 aastal päritolumaa hetkel teadmata
Plaanitavad tööd:
vahetatavad osad
kytuse filter ,
õli filter + uus õli
jagalahti võtta vaadata mix rauapuru sees oli ?
Täitsa huvitav ja omapärane auto.
Suht kuulus ka juba netis:
auto on aus
ja linnas ikka liigun sellega suht palju
autoga linnas sõites näeb
nägusid pea kõikjal
endalgi esimesel sõidul oli kirurgiliselt eemaldatav irwe näos sest
naljaks oli sõita nii pisikese autoga aga seee eest pole parkimis probleeme
pargi kas või risti ikka mahud ette nähtud joonte vahele
naljaga pooleks muidugi
aga kui oled sõitnud autodega milllel on tabilisaator varras esisillal siis pandaga kurve võttes võib täitsa ära ehmatada
tunnen stabikast jubedalt puudust kurvis oleks \"korvipoissi\" vaja
yl.
kas Panda oli Unoga paralleelselt tootmises ning müüdi samale turule? Ei tundu justkui loogiline - kuna on nad ju ühe klassi masinad? Või ei ole?
13piisab Kirjutas:kas Panda oli Unoga paralleelselt tootmises ning müüdi samale turule? Ei tundu justkui loogiline - kuna on nad ju ühe klassi masinad? Või ei ole?
Olid küll paralleelselt tootmises ja müüdi ka vist enamvähem samal turul. Tegu ei ole sama klassi masinatega, Panda on Unost ikka jupp maad väiksem. Kui oled korra Pandas istunud, jätab isegi Uno päris auto mulje. See ei tähenda muidugi, et mulle Panda ei meeldiks
Panda on 126 järeltulija ja Uno on 127 järeltulija.
Uno oli nö kallima klassi auto, kuigi tänapäeval suurt vahet neil pole.
njah 13 ja reede kuigi ebusklik ma ei ole aga ....
eemaldasin agade hämarusest autol olnud saksamaa autoteeninduse
kleepsud ja töölt koju jõudes ust enam kinni ei saa panna ukse piiraja lõpetas koostööö :S tööriistu muidugi ei onud sydant kylmakstehes
murdsin ukse piiraja pooleks ja sain tööjuurde sõita auto garaazi panna et hommikul see kordateha õigemini päästa mis päästa annab
arvan et ukse piiraja jääb aga fikseerijast sain lõplikult jagu
vot sullle 13 ja reede
Fiat Panda mu arvates väga asjalik auto. Selline hea odav ja lihtne liikur punktist A punkti B. Minu meelest tüüpiline kalamehe auto
. Vaadasin, et
www.mobile.de algavad hinnad 100 eurost ning 300 euroga saab juba alla 100000km läbinud 90ndate alguse masina! Kahjuks ei too autovedajad neid siia
Itaalias olude sunnil 5 päeva molutades, sai kohalikust laenutusest Fiat Panda 4x4 renditud (Kõikse odavam auto: 15€ päev). Igavesti pull auto, eriti mägedes ja lumehangedes meie mõistes pea-aegu et suvise rehviga. Õhtul kõrvad kumisesid ja sabakont ajas pinde välja, kaks korda jäi lumme kinni, üksi lükkad välja
Kuskil on veel vanu AutoBild, 90 te esimesest poolest, seal terve lehekülg artiklit: \"Panda geht schwimmen\". Kusjuures täiesti töökõlbulik KIT, Panda merekõlbulikuks muutmiseks: kaks pontooni, mingi x kohapealt sõukruvi välja toodud jms.
Arenguruumi Sul on
PS palju ametlikult tühi/täismassid on?
hulgus Kirjutas:PS palju ametlikult tühi/täismassid on?
Analoog Seat Marbella kaaluks J.Kotijevi 1993a \"Välismaa autode kataloogis\" märgitud 680kg.
2000a \"Autokataloogis\" on Panda tühimass 715 kg ja täismass 1150 kg.
nii ta on jah et tühimass715 ja täis mass 1150kg
minu pandal hakkab kah 100000 km täis saama
vahetatud : esimese akna kojamees
eile õhtul jälle peadpidi kapoti all ja järeldus tyhikäigu mootor ikka jamab ühesõnaga ei toimeta
huvitav kas väide et fiat pandale sobib mõne audi tühikäigu mootor võiks ka paika pidada
hüvanõu tere tulnud
aga enne katsun ta veel kord maha võtta ja uuesti lahti võtta mitte ei mõista mix ta keeldub toimetamast
paneks jälle mõne rea posti
sai tehtud õli vahetus kuigi vända tagumine simmer lekib
lisasin esimese stabika nyyd parem sõita
tagumised klaasid toonisin ära
...nagu kõik
Autoga midagi uut ka vahepeal toimunud? Pilte ( vana link ei tööta ) ?
Meest pole ennast eestiski enam niiet jah.... mine tea mis toimub.