automoto.ee foorumid

Täisversioon: Laagri vahetamine
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lihtsalt selline küsimus, et kuidas võtta vana laager välja ja uus sisse panna? Mis paisub rohkem, mis vähem, kui kuumutada ja kas kuumutamine üldse aitab? (kas kuumutamine aitab ka välja võtmisel) Otsingust leidsin, et sisse panekul kuumutada. (kuid mida kuumutada, kas laagrit, laagri pesa või mõlemat)
Olemuselt tegemist vene kaherattalise aiatraktori MB-1 ratta võlli nõel-laagriga....

kuumutades läheb AVA läbimõõt suuremaks.
Laagri vahetuseks pead reduktori lahti võtma. Läheb küllalt kergelt sisse. Midagi kuumutada pole seal vaja.
See reduktor (palju hammakaid ja kette)Big Grin on juba lahti. Tegelikult sai asi tihendi pärast lahti kisutud (lasi õli läbi) Ja siis avastasin, et ka laager on läbi.... Küll ta sealt siis kätte saab.
Tänud vastuste eest!!!

Kuid kui tiheda vahe järel venelane laagreid tegi??? Et mis suuruste tagant laagri mõõdud umbes on(läbimõõt)?

Veelkord. Tänud!!!
musti911 Kirjutas:Kuid kui tiheda vahe järel venelane laagreid tegi??? Et mis suuruste tagant laagri mõõdud umbes on(läbimõõt)?

Venelane tegi laagreid vastavalt rahvusvahelistele standarditele. Võid võtta suvalise laagritootja kataloogi ette ja uurida, mis seal sisaldub Smile

öö ott

nu aga miks mitte osta kinnine laager? Ei ole mingeid tihendeid juurde vaja...

Nitro

öö ott Kirjutas:nu aga miks mitte osta kinnine laager? Ei ole mingeid tihendeid juurde vaja...

Simmerlinge on ikkagi vaja, kui väljapoole mingi võll läheb. Sest õli võib tulla nii laagri pesast kui ka läbi laagri. Isegi uued kummikattega kinnised laagrid pole nii hermeetilised ja kuna see kummikate on seal suht õhuke, kulub ta mingi aja pärast ikkagi niipalju ära, et ka tolm jms sisse pääseb.