automoto.ee foorumid

Täisversioon: mopeedi V-501 mootor
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

Olger

lugu selline , et antud mootor ei lähe tööle - bensiini saab kätte, süüde on paigas ja kompressioon tundub ka normaalne.
Kas sellisel lihtsal mootoril saab veel midagi viga olla ?
Säde on tugev?
Kaheksakümnendatel kui oli Mini(mopeedi) kuldajastu, oli endalgi õnn seda pilli omada. Mootor küll V-50 aga põhimõtteliselt ju sama.
Ühel heal päeval jäi mootor lihtsalt seisma, kõik tähtsad süsteemid toimisid aga ei midagi. Lõhkusin siis mootori laiali ja leidsin vea - väntvõlli mansettihendist oli väike tükike väljas, sealt tõmmatud lisaõhk oligi kogu jama põhjustaja.
Uus tihend sisse ja mootor käivitus esimesest matsust.

Olger

a sa mõtled neid tihendeid mõlemal pool mootorit siduri ja süüte all ?
need peaks korras olema...kontrollin...

hotrod

vaat kas need simmerlingid serv on veel terav, st peab võimalikult väikese laiusega kulund olema et veel tasuks kasutada.. loodan et said aru.., kompressioonis võib ka viga olla, mul miskil kõik oli kombes aga käima lihtsalt ei lähe, tee mis tahad. võtsin laiali, rõngast tykk läind..

Olger

sain asja tööle... simmerlingid olid korras , õhku sai silindri vahelt.

Aga nüüd jama siduriga , ei tea täpselt kuda kokku käib, süsteemist saab enamvähem aru aga need kettad... ühed on pehmed, teised metallist.....

hotrod

kõige alla metall vist peaks ,tavaliselt on siis sisi pehme jälle metall pehme nii vaheldumisi, aind ei tea palju sinna käib nii ja sisi viimasen pehme ja siis kaan peale ja rajale

bart

Olger Kirjutas:sain asja tööle... simmerlingid olid korras , õhku sai silindri vahelt.

Aga nüüd jama siduriga , ei tea täpselt kuda kokku käib, süsteemist saab enamvähem aru aga need kettad... ühed on pehmed, teised metallist.....
yhed on papist teised on metallist ja need mõlemad sobivad
Pane kas lilletoos või siis sport sidur..muu õieti vastu ei pea!

ressu

mul deltal ka V 501 mootor ega mingit vahe eei ole kas V 50 või V501
Sidur käib nii kokku et kõige alla läheb see metall kus on neli pulka küljes ja peale peab ka üx metall jääma...neid on tehtud niiapalju erimoodi et ei viitsi seletada...

To ressu: on olemas ka V50 M

ressu

Molotov51 Kirjutas:Sidur käib nii kokku et kõige alla läheb see metall kus on neli pulka küljes ja peale peab ka üx metall jääma...neid on tehtud niiapalju erimoodi et ei viitsi seletada...

To ressu: on olemas ka V50 M
ma tean,oli endalgi kunagi selline mootor
Siduriga nii palju,et pane ikka õli ka sisse ja alla metallketas ja pärast siiis see teine.Käib kolm kumbagi 3 pärast see ümmargune asi ka sisse ja siis vedru ja siis pane kaan peale ja siis kruvi kinni ja siis pane õli sisse ka et lahutama hakkab.ja asi hakkab tööle.muuseas ega need V50 m Mootori sidusrid nii palju ei lahutagi nii palju et natuke libistada saad ja kohalt minema.Edu sulle siis ka!!Saa korda.Seal poel midagi rasket ju

jaano90

vaata kas kolvirõngad on terved