automoto.ee foorumid

Täisversioon: K: GAZ-53 diferentsiaalilukk?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2

skorpion3

Kas on olemas GAZ 53 DIFRILUKK ? nimelt aastaid endal veel liiga vähe, et teaks neid kolhoosi meeste trikke ja mõtteid. aga naabrimees küsis minult,et kas sul kah diferensiaali lukk peal, ma vastasin et pole( kuigi oleks hädasti vaja) ja minu teada sellele masinale polegi. Tema jutu järgi on olemas, ja täiesti saadaval igal pool. Aga nüüd siis küsin ikkagi targemate käest, kas on tõesti olemas see, KUIDAS sisse käib, ja kuidas töötab ( st kuidas tööle saab rakendada)
No Gaz 53-le on paigaldatud Gaz 66 tagareduktorit, see erineb oma tööpõhimõttelt kõvasti 53 omast ja väidetavalt toimib seal sees olev nukkmehhanism automaatse difrilukuna.Olen kuulnud ,et on võimalik sedasi neid difreid vahetada ,aga endal kogemus puudub.
Diffri vahetus endal järgi proovitud.Asi toimib.

skorpion3

Kas see käib nii ( vabandad vb lollide küsimuste pärast aga pole tõesti enne kuulnud sellest) et võtan gaz 53 difri lahti ja seest välja, ja panen sinna asemele gaz 66 difri? kui asi paigas kas ülekande kiirus jääb ikka samaks?

skorpion3

kas on ka mingeid ohte, selle vahetamisel? Võib midagi puruks väänata vms ? eriti oleks oodatud eno1 vastused. Sest kogemused ikka loevad
Õli välja,kardaan lahti,poolassid välja ja differ lahti.Täpselt ülekande arvu ei mäleta.Minumeelest ei muutunud midagi.

skorpion3

ja kas gaz 66 oma läheb sisse ilma et peab midagi ümberehitama?
Midagi ei ole vaja ringi teha
Juba aegunud värk, aga küsin kas 66 differ välimuse poolest ka erineb 53-st. Endal üks differ seisab ja öeldi et 66 oma, aga ei tea kas ikka on.
Pane pilt üles siis on näha.
On küll GAZ-66 differ.
Äkki võid öelda mingid tundemärgid, siis saan ma ka targemaks.
Kuidas muidu selle diffriga asfaldil ja talvel libedaga sõitta on, et kas talvel kiskuma ei hakka?
Pildi 117 järgi saad aru. GAZ-53-l on taldiku sisse jääv osa suurem ja kandilisem. ei leidnud ühtegi pilti kahjuks. Asfaldil sõiduga ei saa midagi aru eriti aga kui raske vedu taga siis hakkab pöördel pooma. Talvel pead natuke ettevaatlikumalt kohalt ära minema kui juhtub külgkallak olema, ma lõpetasin korra kraavis tagumise otsaga ja kohalt minema ei saanudki. Õnneks oli kraav madal ja sain põllult hoogu võttes uuesti teele.
Küsiks selles vallas kogenenumate käest et kas 66 difri sisu 52 silda paigaldada on võimalik? Mõtlen konkreetselt difrikarpi,mitte reduktorit,mis on kindlasti võimatu... Garaazis seisab 66 oma,kas selline asi on mõeldav,või on mõttekam 53 sild paigaldada?
52-l on minu teada all kas 51 sild või 53 oma.
Kui muidu aru ei saa, siis 51 lehtvedrud on kiige otsas, 53 oma istub korpuses. Vastavalt kumb on, on ka vastus - saab ei saa.
peeterpaul Kirjutas:52-l on minu teada all kas 51 sild või 53 oma.
Kui muidu aru ei saa, siis 51 lehtvedrud on kiige otsas, 53 oma istub korpuses. Vastavalt kumb on, on ka vastus - saab ei saa.

See, millised vedrud ja nende kandurid, kas sõrmede või kummipatjadega ei oma tähtsust. Mõlemaid sildu, nii 51 kui 53 omi on all nii kiigega vedrustusega, kui kappidega vedrustusega.
Kui sild on poolekskäiv- ei saa, kui peaülekanne on eestpoolt tagasilla tala ääriklule monteeritav- saab. viimase peaülekande arv on Gaz 52/ 53A /66  kõigil sama 6,83 ,sellest kiirem on 53-12 reduktor. Pooleks käivatest sildadest kiirem on vanema 51 oma- 6,67 , 51A/53F oma- 7,6
lisaks veel : gaz63 peaülekanne 7,6 ja mingi PAZ bussil oli 6,3 kanti (gaz53 tüüpi sillal siis). kuskilt nii meelde jäänud.
gaaz Kirjutas:...ja mingi PAZ bussil oli 6,3 kanti (gaz53 tüüpi sillal siis)...

Peaaegu täkkesse. Täna vaatasin järgi: 53-12, PAZ-id ja igasugu muud 53 baasil bussid samast ajastust- hüpoidhambumisega peaülekanne- 6,17. 53-12 hakati tootma mälu järgi 1984. a.
Kas ka hiljem 66-l hakati panema suurema teo ja väiksema taldrikuga reduktoreid sildadele ehk mõni teab?
Lehti: 1 2